راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : American Distillation

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : American Distillation

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله بیست و هشتم : American Distillation
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)
(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. مسابقه اسب سواری با داچ به سمت کمپ را پیروز شوید. ۲. بدون هیچ آسیبی ماموریت را انجام دهید. ۳. ده هدشات داشته باشید. ۴.هفتاد درصد دقت تیراندازی داشته باشید. )

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : American Distillation

به علامت D در شهر Rhodes بروید. وارد دفتر کلانتری شوید تا دمو شروع شود. بعد از دمو سوار گاری شوید و صبر کنید تا گاری به محل برسد و به دیالوگ‌ها گوش کنید. وقتی واگن ایستاد از آن پیاده شوید و مرد را دنبال کنید و صحبت‌هایش را گوش کنید‌. بعد از صحبت‌ها سوار گاری شوید اینبار آرتور کنترل گاری را در دست دارد به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به محل زرد رنگ رسیدید می‌ایستید. از گاری پایین بیایید و به دنبال مرد بروید.

قبل از رفتن از اسبتان تفنگ نشانه‌دار را حتما بردارید و با کنترل بشینید و آرام به دنبال مرد بروید. وقتی به برکه رسیدید به داچ بگویید که سمت چپ یا راست می‌روید دقیقا فرقی ندارد فقط در این قسمت باید مخفیانه و آرام حرکت کنید و دیده نشوید. بیل در بخشی از درون آب می‌رود به دنبال او بروید. وقتی به طرف دیگر رفتید مردی که در گاری در حال کار است را با F بیهوش کنید و صبر کنید بیل او را ببندد بعد به سمت مرد دیگری که در نقشه مشخص است بروید. با F بیهوش و بعد با زدن F او را ببندید و او را بردارید و به سمت محل مشخص شده ببرید و کنار بقیه بیندازید. حال به سمت علامت قرمز بروید و با فشار Tab دینامیت را انتخاب کنید و با کلیک چپ در محل جاسازی کنید با شلیک به آن محل را منفجر کنید.

در محل سمت بالای مینی مپ مشکلی پیش امده به آن سمت بروید باید مهاجمین را شکست دهید. برای اینکه نباید هیچ آسیبی در این مرحله ببینید از تفنگ نشانه‌دار استفاده می‌کنیم و دقت کنید باید ده هدشات داشته باشید. دقت تیراندازی نیز بسیار مهم است پس تیر زیادی خراب نکنید ۷۰ درصد تیرهایتان باید به هدف بخورد. همینطور دشمنان را بکشید و به سمت بالا بروید فاصله را حفظ کنید و بگذارید بیل جلوتر برود. از دور با تفنگ نشانه‌دار باید ۱۰ تیر به سر دشمنان بزنید. در این بخش عکس العمل سریع و همین طور دقت تیراندازی و مراقب از جانتان سه فاکتور مهم محسوب می‌شوند در انتهای کمپِ دشمن مراقب باشید یکی ناگهانی از در خارج می‌شود مراقب باشید تیری نخورید. از Dead Eye برای هدشات کردن به موقع استفاده کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان، می‌توانید لوتشان را بردارید. (مرحله زمان خاصی برای خود تعیین نکرده پس لوت افراد و محیط را بعد از کشتنشان فراموش نکنید.)

بعد از شکست دشمنان و برداشتن لوت‌ها به سمت علامت زرد مشخص شده بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو سوار اسب شوید و به دنبال داچ بروید. داچ کمی جلوتر تقاضای مسابقه با شما را دارد با کلیک راست و R  بپذیرید تا مسابقه شروع شود. برای گرفتن مدال طلایی باید سریعتر از او به کمپ برسید باید با سرعت زیاد و به تاخت روی خط زرد رنگ روی نقشه حرکت کنید. همه چیز به خودتان و اسبی که تربیت کردید بستگی دارد اگر انرژی مناسبی داشته باشد و اسب قوی و سریعی باشد می‌توانید کل مسیر را به تاخت بروید و پیروز شوید.(حتما برای اسب زین مناسب بخرید، زین‌هایی که با پوست عالی حیوانات توسط Traper‌ها ساخته میشود بسیار کاربرد دارد. پس پوست‌های سه ستاره را به او بفروشید.) اگر اسبتان در این مسابقه پیروز نشد به دنبال اسب سریع‌تر و قوی‌تری بگردید و به خوبی تربیتش کنید و بعد می‌توانید این مرحله را دوباره انجام دهید. بعد از پیروزی در مسابقه و دیدن دمویی مرحله تمام می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است