راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Savagery Unleashed

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Savagery Unleashed

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله پنجاه و نهم: Savagery Unleashed
(این مرحله با علامت سوال زرد در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. همه کارگرها را در عرض ۴ ثانیه آزاد کنید. ۲. هشت هدشات داشته باشید. ۳. در عرض ۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه مرحله را به اتمام برسانید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Savagery Unleashed 1

این مرحله زمانی است پس باید تمام دموها را برای بدست آوردن مدال طلایی رد کنید و به هیچ عنوان بازی رو متوقف نکنید. بعد از اینکه به علامت سوال زرد روی نقشه رفتید، مردی که روی دار است را روی زمین بیندازید(با شلیک به تناب) کمی جلوتر بروید تا آرتور بیهوش شود. بعد از بهوش آمدن توسط مردی در حال کتک خوردن هستید‌. بعد از چند ثانیه کتک خوردن کنترل آرتور را در دست می‌گیرید. حال به سرعت دستهای آرتور را نگاه کنید و اول دست راست بعد چپ و کلیک راست و چپ را به تناوب فشار دهید تا دکمه‌های A و D روی صفحه ظاهر شوند. حال با A به سمت چپ و با D یه سمت راست آرتور را متمایل کنید و اینکار را پشت سر هم تکرار کنید تا صندلی به زمین بیفتد و بشکند. مرد به سمت شما می‌آید حال به سرعت F را بزنید تا مرد را زمین گیر کنید و با زدن پیاپی F او را بیهوش کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Savagery Unleashed

دمو را رد کنید و به دنبال مرد بدون دیده شدن حرکت کنید. سه دشمن جلوتر در نقشه مشخص هستند نباید آنها شما را ببینند. جلو بروید و پشت محلی پناه بگیرید تا از جلوی راه عبور کنند. در اینجا نباید کسی را بکشید و فقط به دنبال لئون بروید. از لابه‌لای دشمنان بدون دیده شدن حرکت کنید وقتی که لئون گفت مخفی شوید پشت محلی پناه بگیرید تا دشمن شما را پیدا نکند.  کمی جلوتر دو مرد جلوی محلی در حال صحبت هستند صبر کنید صحبت‌هایشان تمام شود و بعد به دنبال مرد مسیر را ادامه دهید‌ تا به انتهای محل برسید که سه کارگر در حال دار زدن دیده می‌شوند.

در اینجا بلافاصله وارد حالت Dead Eye شوید و روی هر سه تناب علامت بگذارید(با دکمه Q) و شلیک کنید این کار را باید زیر ۴ ثانیه انجام دهید تا مدال طلایی را بدست بیاورید. در اینجا دشمنان صدای تیر را می‌شنوند و به شما حمله می‌کنند. موقعیت خوبیست که هشت هدشات خود را انجام دهید. مراقب باشید و پناه بگیرید و به موقع دشمنان را هدشات کنید. مراقب باشید یک دشمن در بالای این قسمت وجود دارد وقتی همه را کشتید دمو شروع می‌شود آن را رد کنید. ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است