نکات مهم در مورد کمپ در بازی Red Dead Redemption 2

نکات مهم در مورد کمپ در بازی Red Dead Redemption 2

در بازی Red Dead Redemption 2  شما در یک کمپ داستان را شروع میکنید. کمپی که اعضای مانند خانواده آرتور مورگان میمانند و داستانها و اتفاقات اصلی بازی پیرامون افراد این کمپ جریان دارد. در بازی شما فعالیتهای مختلفی را میتوانید در کمپ ها انجام دهید که به برخی از آنها در این قسمت پرداختیم و به مرور جزئیات بیشتری در این مورد به این بخش اضافه خواهد شد. با سایت ساعت هفت با نکات مهم در مورد کمپ در بازی Red Dead Redemption 2 همراه باشید.

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

فعالیت‌های فرعی در کمپ:

در بازی فعالیت‌های فرعی مختلفی در کمپی که مستقر هستید وجود دارد که به برخی از آنها و تاثیری که روی آرتور می‌گذارند اشاره می‌کنیم.

بهتر است قبل از انجام ماموریت‌های اصلی یا فرعی اینکارها را انجام دهید تا شخصیتتان را ارتقا داده و با قدرت مراحل را انجام دهید. نصف کردن چوب در کمپ _ غذا دادن به اسب‌ها _ جابه جایی گونی مواد غذایی یا حمل سطل آب:  وقتی در کمپ هستید با علامت دایره مشکی روی مینی مپ این فعالیت‌ها مشخص هستند. هر روز می‌توانید این فعالیت‌ها را تکرار کنید. این کارها باعث افزایش morality شما و همینطور ارتفای لول Dead Eye در بازی می‌شود که بسیار مفید است. (همینطور تیراندازی دقیق نیز باعث افزایش قدرت Dead Eye  می شود.)

فعالیتهای دیگر و علامت سوال: می‌توانید با افراد مختلف حرف بزنید و همینطور بعضی وقت‌ها که علامت سوالی در مینی مپ دیدید به سمت فرد بروید و با او صحبت کنید این علامت‌ها شما را با شخصیت‌های مختلف مخصوصا تفکرات آرتور بیشتر آشنا می‌کند.

اهدای پول و غذا به کمپ: گذاشتن پول یا آیتم روی صندوقی که برای ارتقای بخش‌های مختلف کمپ کاربرد دارد.  همینطور به پیش Pearson بروید و غذای اضافه خود یا پوستها و آیتمهای اضافی خود را اهدا کنید.

ارتقای کمپ: میتوانید کمپ را از نظر ظاهری یا از لحاظ امکانات مختلف ارتقا دهید که باعث افزایش کارایی و امکانات درون کمپ شوید که بسیار به کارتان می آیند. ارتقای کمپ را در بخش Lodging ادامه دهید (Next in Line را ارتقا دهید) تا اینکه یک نقشه در پشت کمپ شما ظاهر شود تا بتوانید به Fast Travel برای همیشه در کمپ اصلی یا شخصی بپردازید.

چادر شما: در چادرتان می‌توانید بخوابید یا صورتتان را اصلاح کنید و تیرهای خود را پر کنید. قبل از انجام هر ماموریت اصلی یا فرعی به خوردن (هر چند روز یک بار یک وعده غدا نزدیک کمپ Pearson می‌توانید بخورید با علامت قاشق و چنگال در کمپ مشخص می‌شود) و خوابیدن بپردازید تا تمام توانایی‌هایتان پر باشد.

بازی دومینو: در کمپ می‌توانید بازی دومینو انجام دهید. قوانین اولیه بازی ساده است (حداقل در بازی‌های اولیه) باید مستطیل‌ها را طبق عدد هم سان کنار هم بچینید. کسی که زودتر تمام آنها را در زمین بچیند پیروز بازی می‌شود.(یعنی دست خود را خالی کند دومینو کرده است) در حالت دیگر و پیشرفته بازی اگر نتوانید قطعه‌ای بگذارید باید از قطعه‌های بیرون بردارید اگر تمام خانه هایتان پر شود باختید. در حالت دیگر عددهای باقی مانده شمارش می‌شود و از بیرون از بازی قطعه‌ای وارد نمی‌کنید.

بخشهای علامت تعجب دار: برخی بخشها در ابتدا در کمپ با علامت تعجب مشخص هستند که بعد از ارتقای آن قسمت در آن بخش‌ها می‌توانید آیتم‌هایی پیدا کنید.

نکات دیگر به زودی اضافه خواهند شد…

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های بازی بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است