راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Polite Society, Valentine Style

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Polite Society, Valentine Style

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله هفتم: Polite Society, Valentine Style
(علامت  U روی نقشه)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. اسب واگن گم شده را پیدا کنید و به صاحبش برگردانید. ۲. کارن را در ۴۵ ثانیه پیدا کنید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Polite Society, Valentine Style

نجات اسب(مورد نیاز برای اسب طلایی)

به پیش Uncle بروید و او را بیدار کنید. (فشار کلیک راست بعد R) بعد از دمو گاری را به سمت محل مشخص شده در نقشه هدایت کنید. در میانه‌ی راه واگنِ دیگری اسب‌هایش فرار می‌کند برای بدست آوردن اسب طلایی از گاری پیاده شده و به پیش اسب سفید بروید و آرامش کنید و اسب را به صاحبش بازگردانید. (کلیک راست و G برای آرام کردن اسب)

حال سوار گاری شوید و مسیرتان را ادامه دهید. وقتی به محل رسیدید از گاری پیاده شوید و بعد از کمی صحبت به دنبال Uncle بروید. وقتی وارد مغازه شدید کمی صبر کنید تا علامت زرد مشخص شود به سمت آن بروید و قهوه را بخرید. در اینجا می‌توانید خرید‌های دیگری هم بکنید ولی به خودتان بستگی دارد.

نجات کارن(مورد نیاز برای اسب طلایی)

از در مغازه به بیرون بروید و دمو را ببینید. در اینجا فردی در حال اذیت Tilly دیده می‌شود بلافاصله بعد از دمو ۴۵ ثانیه وقت دارید تا اول Tilly را نجات دهید و بعد Karen را پیدا کنید پس به هیچ عنوان در این بخش معطل نکنید.  بلافاصله به سمت مرد بروید و Tilly را آزاد کنید کلیک راست و تهدید با F سریعترین راه است. بعد از سمت راست وارد در هتل شوید از پله‌ها بالا رفته وارد اتاق 2B (آخرین اتاق سمت چپ) با F در را بشکنید و کارن را نجات دهید. (اتاق 2A هم یکی از بخش‌های بامزه این مرحله است!)

حال از هتل خارج شوید تا دمو را ببینید. بعد از دمو مرد را تعقیب کنید کمی که جلوتر بروید او از اسب می‌افتد و از دره‌‌ای در حال سقوط است! می‌توانید مرد را برای افزایش شهرتِ خوبِ خود نجات دهید(یا بلعکس) (فشار کلیک راست و F کشتن_ R سوال کردن و نجات دادن) در هر صورت آرتور با تهدید دهن او را خواهد بست.  اگر به ولنتاین بازگردید می‌توانید اسب را به صاحبش که همان نزدیک ورودی شهر (نرسیده به قصابی!) قرار دارد و شما را صدا می‌کند برگردانید تا Honor بگیرید. در هر صورت ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است