راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Icarus and Friends

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Icarus and Friends

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله شصت و هفتم: Icarus and Friends

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. برای تمام طول سفر بالون را در ارتفاع مناسب قرار دهید. 2. پنج هدشات از درون بالن انجام دهید. 3. با هفتاد درصد دقت مرحله را به پایان برسانید. 4. بدون نیاز یا استفاده از پک سلامتی مرحله را تمام کنید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Icarus and Friends

به شهر Saint Denis رفته و در محل مشخص شده با Sadie صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به دنبال او بروید و سوار اسب شوید. در طول گذر از شهر متوجه می‌شوید که اول باید مطمئن شوید که جان در جزیزه است. باید سوار بالن شده و به سمت زندانی که در جزیره است بروید تا جان را شناسایی کنید. (قبل از رسیدن به بالن تفنگ نشانه‌دار را از روی اسب بردارید در طول این مرحله به آن احتیاج پیدا می‌کنیم.)

بعد از دمو سوار بالن هستید، اولین بخش از مدال طلایی ماندن در ارتفاع مناسب است. اول با شیفت بالن را به ارتفاع ببرید، حال به گوشه پایین سمت راست نگاه کنید یک مستطیل می‌بینید که علامت زرد بسیار کوچکی در آن گوشه مشخص است. آن مستطیل ارتفاع شما را نشان می‌دهد باید در طول مسیری که به سمت محل مشخص شده می‌روید در کمی بالاتر از علامت کوچک زرد بالن را نگهدارید و از آن علامت زرد خیلی بالا نروید.(که رنگش از حالت زرد خارج شود) باید در طول مسیر کمی بالاتر از علامت زرد باشید، بهترین راه گرفتن و ول کردن شیفت به طور مداووم است سعی کنید در یک ارتفاع بمانید و بالا و پایین نشوید. همینطور در ارتفاع مناسب بمانید و مسیر را جلو بروید و به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید. تا وقتی علامت شیفت روی صفحه است باید در ارتفاع مناسب پیش بروید. دقت کنید هرچه جلوتر می‌روید علامت زرد پایین‌تر می‌آید پس شما باید طبق آن فشار دادن شیفتتان را کنترل کنید تا همیشه کمی بالاتر از خط زرد خود را حفظ کنید. (وقتی دیگر روی صفحه نبود یعنی این بخش مدال طلایی را بدست آوردید)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Icarus and Friends

وقتی به جزیره رسیدید، باید به دنبال جان بگردید، دو علامت زرد روی نقشه مشخص شده است. او ممکن است در هر کدوم از آنها باشد پس هر دو را چک کنید. بعد از شناسایی زنگ خطر به صدا در می‌آید و به سمت شما شلیک می‌شود. بالن را با شیفت بالا ببرید و از محل دور شوید تا دمو آغاز شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Icarus and Friends

بعد از دموی زیبایی، تفنگ نشانه‌دار را آماده کنید باید در اینجا پنج هدشات را به درستی انجام دهید. اسب سوارهایی در پایین هستند روی آنها نشانه بروید از Dead Eye استفاده کنید و به سرشان شلیک کنید.(در بالن و در حرکت اینکار بسیار سخت است باید کمی تمرین کنید) سعی نکنید تیری را خطا بزنید به 70 درصد دقت تیراندازی احتیاج دارید. مسیر را همینطور ادامه بدهید و به کشتن افرادی که Sadie را تعقیب می‌کنند بپردازید. دقت کنید باید آنهایی که نزدیک Sadie هستند را زودتر بکشید تا او کشته نشود. کمی جلوتر راننده بالن کشته می‌شود و آرتور تنابی را برای Sadie به پایین می‌فرستد. اول بالا بروید و پل را رد کنید و بعد به سمت علامت زرد رنگ بالن را هدایت کنید و طوری بالن را پایین نگهدارید تا دمو شروع شود و Sadie تناب را بگیرد. E را فشار دهید و کلیک چپ را بزنید تا آرتور Sadie را بالا بکشد.

بعد از دمو و صحنه سقوط، عده‌ای به شما حمله می‌کنند. اینجا سعی کنید خونتان زیاد کم نشود تا قسمت نهایی مدال طلایی را نیز بدست بیاورید. همینطور با دقت تیراندازی کنید و خطا نزنید تا 70 درصد دقت تیراندازی را تکمیل کنید. برخی دشمنان از پشت به شما حمله می‌کنند مراقب آنها نیز باشید.(هدشات کردن اینجا تاثیری ندارد فقط هدشات از روی بالن حساب می‌شود.) تعداد دشمنان کمی زیاد است و از پشت نیز به شما حمله می‌کنند. در هرکجایی که می‌توانید پناه بگیرید تا آسیب کمتری ببینید. بعد از کشتن دشمنان بقیه آنها فرار می‌کنند و دمو شروع می‌شود. بعد از دمو ماموریت تمام شده است. (بعد از دمو می‌توانید لوت افراد را بردارید.)

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است