راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Bridge to Nowhere

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Bridge to Nowhere

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله هفتاد و هفت: The Bridge to Nowhere
(این مرحله با علامت J در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. در عرض یک دقیقه و 35 ثانیه دینامیت‌ها را کار بگذارید. 2. طی 19 ثانیه از جلوی قطار در حال حرکت فرار کنید.)

به پیش علامت J در نقشه بروید و با جان صحبت کنید. بعد از دمو، با شیفت وسیله را به سمت جلو ببرید. همینطور روی ریل پیش بروید تا اینکه در جایی در وسط پل می‌ایستید. حال با R یکی از جعبه‌ها را بردارید و نزدیک محل مشخص شده بروید با فشار دکمه R جعبه را آماده کنید و با کلیک چپ و راست آن را پایین بفرستید. جعبه دیگر را نیز با همین روش پایین بفرستید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Bridge to Nowhere

بلافاصله بعد از این از نبردبان پایین بروید چراکه تایمر 1 دقیقه و 35 ثانیه‌ای فعال می‌شود. یکی از دینامیت‌ها را از جعبه به سرعت بردارید و در یکی از سه محل مشخص شده کار بزارید. باز برگردید و دینامیت بعدی را جاسازی کنید. با فشار R دینامیت را بردارید و با R دینامیت را جاسازی کنید. هر سه محل را به سرعت دینامیت بگذارید حال به سرعت به محل مشخص شده بروید تا دموی کوتاهی شروع شود. به سرعت از پله‌ها بالا بروید و سوار وسیله شوید و با سرعت و دقت شیفت را بزنید تا در عرض 19 ثانیه از جلوی قطار خارج شوید اگر اینکار را نیز سریع انجام دهید هر دو شرایط گرفتن مدال طلایی را بدست آورده‌اید. حال به دنبال جان بروید و با R و بعد کلیک چپ پل را منفجر کنید! بعد از انفجار، دمویی شروع می‌شود. بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است