راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Paradise Mercifully Departed

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Paradise Mercifully Departed

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله شصت و دوم: Paradise Mercifully Departed

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. دو نفر اول مرحله را بدون دیده شدن بکشید. ۲. در عرض یک دقیقه و ۴۵ ثانیه کاپیتان را تا قایق برسانید. ۳.در عرض شش دقیقه و ۴۵ ثانیه ماموریت را به پایان برسانید. ۴. بیست و پنج هدشات انجام دهید.)

درست بعد از ماموریت Hell Hath No Fury این مرحله آغاز می‌شود. دقت کنید برای اینکه در زمان مشخص شده مرحله را تمام کنید باید سریع باشد و دموهای بازی را رد کنید و بازی را متوقف نکنید.

در ابتدای مرحله دمویی شروع می‌شود آن را رد کنید. بعد از دمو به دنبال بقیه حرکت کنید تا به بخشی می‌رسید که دو سرباز در حال نگهبانی هستند. یکی از آنها را به صورت مخفیانه بکشید تا Micah نفر دوم را از پا در بیاورد‌. (بخش اول مدال طلایی انجام می‌شود) خوب حال مواد منفجره را بکارید و صحنه منفجر شدن را ببینید. بعد از این نبرد آغاز می‌شود و باید ۲۵ هدشات در طول این مرحله انجام دهید. در اینجا هدشات کردن در اولویت باید باشد چراکه ۲۵ هدشات عدد کمی نیست و باید همه هدشات‌های مطمئن خود را بشمارید تا آمار از دستتان خارج نشود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Paradise Mercifully Departed

باید سرعتتان را نیز حفظ کنید تا زیر ۶ دقیقه و ۴۵ ثانیه مرحله را به پایان برسانید. در طول این بخش در بالای برج‌ها نیز دشمنان سر می‌رسند پس باید مراقب تمام مکان‌ها باشید. دشمنان را هدشات کنید و پیش بروید و سرعت عمل خود را حفظ کنید. به جایی میرسید که هرکول به شما می‌گوید از پله‌ها بالا بروید. مسیر پله‌ها را طی کنید. بعد از صحبت کوتاهی به دنبال داچ بروید پشت محلی مخفی شوید و به دشمنانی که از لای گندم‌زار خارح می‌شوند شلیک کنید. از Dead Eye به موقع استفاده کنید و از Tunic‌ها در مواقع بحرانی برای پر کردن آن استفاده کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Paradise Mercifully Departed

دشمنان را هدشات کنید تا وقتی که علامت زرد روی Micah برود صبر کنید تا او دینامیت را کار بگذارد و آن را منفجر کند، زیاد نزدیکش نشوید. بعد از انفجار به سرعت به دنبال بقیه بروید تا به محلی برسید که تعداد زیادی دشمن آنجا مستقر شده‌اند. هدف کشتن همه آنهاست وقتی درگیری شروع شد پشت سنگر جلوتر پناه بگیرید و شروع به تیراندازی کنید. فقط به سر شلیک کنید و از Dead Eye به موقع استفاده کنید. وقتی تمام دشمنان این منطقه را کشتید محل زرد رنگی در نقشه مشخص می‌شود به سمت آن بروید تا آرتور وارد شود و دمویی شروع شود، دموی اولیه را رد کنید. بعد چپ و راست را نگاه کنید تا بتوانید به سمت پایین کاپیتان نگاه کنید و با F به سمتش اسلحه را هل دهید تا دمو شروع شود دمو را رد کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Paradise Mercifully Departed

بعد از دمو شما ۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه وقت دارید تا کاپیتان را به قایق برسانید‌. به سرعت بدوید و دشمنان را در طول مسیر هدشات کنید و به سمت قایق که با علامت زرد رنگ مشخص است بروید. هیچ ثانیه‌ای را هدر ندهید و با سرعت پیش بروید تا بعد از کشتن چند سری دشمن در طول مسیر دمویی آغاز شود. دمو را رد کنید مراقب مردی که در بالای برج در حال شلیک توپ است باشید. به سمت جلو بروید و دشمنان را بکشید تا محل زردی در نقشه ظاهر شود به آن سمت بروید و با E توپ را استفاده کنید بالای برج را نشانه بگیرید و با کلیک راست آن را منفجر کنید. دمو را رد کنید تا مرحله تمام شود و بعد از دمو ماموریت Dear Uncle Tacitus آغاز می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است