راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Wheel

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Wheel

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

بلافاصله بعد از ماموریت Red Dead Redemption این مرحله آغاز می‌شود.

مرحله هشتاد و هشت: The Wheel

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. بدون اینکه محموله‌ای را روی زمین بیندازید به Pronghorn Ranch خود را برسانید. 2. ظرف 1 دقیقه واگن را پس بگیرید.)

بلافاصله بعد از ماموریت Red Dead Redemption این ماموریت آغاز می‌شود. در یک تغییر عجیب بازی کنترل جان را در اختیارتان قرار می‌دهد. هنوز اتفاقات تلخ مرحله قبلی برایتان هضم نشده اما از اینجای داستان به بعد باید با جان بازی کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Wheel

بعد از دمو با گاری به سمت محل زرد مشخص شده در نقشه هدایت کنید. در طول مسیر صحبت‌های جان با کودک و همسرش را گوش دهید. این‌ها بخش‌هایی از شخصیت پردازی کم‌نظیر بازی هستند. وقتی به محل رسیدید، از گاری پیاده شده و وارد مغازه شوید و برای پیدا کردن کار پرس و جو کنید. وقتی از در وارد شدید دمو آغاز می‌شود.

بعد از دمو، علامت زردی روی نقشه ظاهر شده است به سمت آن بروید، در نزدیکی محل وارد دمو می‌شوید. حال به سمت گاری برگردید و سوارش شوید. بخش اول مدال طلایی از شما می‌خواهد که هیچ محموله‌ای از واگن را به زمین نیندازید. همانطور که می‌دانید این ماموریت زمانی نیست پس مشکلی از این نظر نخواهید داشت پس فقط با احتیاط به سمت محل مشخص شده و از طریق راه اصلی به پیش بروید. به چیزی در بین راه ضربه نزنید و روی دست اندازها نروید تا بدون هیچ مشکلی به مقصد برسید. (نگاهتان به محموله پشت گاری باشد تا چیزی به زمین نیفتد.) وقتی به مقصد رسیدید، وارد دمو می‌شوید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Wheel

بعد از دمو، باید واگن را در عرض 1 دقیقه پس بگیرید. به سرعت به سمت اسبی که منتظر شماست بروید و سوارش شوید و به تاخت به سمت واگن بروید در نزدیکی واگن با فشار Space به درون واگن بپرید تا به صورت اتوماتیک دزدان را به زمین بیندازید. حال سوار گاری شوید و آن را به محل قبلی بازگردانید و دمو را ببینید. ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است