راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Archeology for Beginners

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Archeology for Beginners

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله هفتاد و هشت: Archeology for Beginners
(این مرحله با علامت RF در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. relicها را بدون شناسایی شدن بدست بیاورید. 2. relicها را در 1 دقیقه و 30 ثانیه بدست بیاورید.)

به پیش علامت RF در نقشه بروید وارد چادر شوید و با Rains Fall صحبت کنید. بعد از دمو، به دنبال Rains Fall بروید(در طول مسیر به کاپیتان بگویید کمکش می‌کنید تا مقداری honor بگیرید) در طول مسیر او با شما صحبت می‌کند اما به طور ناگهانی می‌ایستد و شروع به کندن گیاهی خاص برای آرتور می‌کند. او باز سوار اسب می‌شود و مسیر را ادامه می‌دهد به دنبالش بروید تا به نوک قله برسید. در آنجا نیز دوباره او گیاه دیگری را می‌چیند و هر دو را به آرتور می‌دهد. بعد از این مسیر را به دنبال Rains Fall بروید و در طول مسیر با او صحبت کنید.

وقتی به محل رسیدید متوجه می‌شوید که چادر آتش گرفته است. باید اطراف چادر را برای پیدا کردن وسیله‌ای بگردید. وسط موس را بزنید تا محل‌های مهم طلایی شوند. بطری را در سمت چپ چادر آتش گرفته بررسی کنید. بطری دیگری در سمت راست چادر است آن را بررسی کنید. در پشت چادر نیز فلاسک دیگری است آن را بررسی کنید. حال علامتی روی نقشه ظاهر می‌شود به پیش Rains Fall بروید و با او صحبت کنید. با دوربین شکاری کمپ ارتش را دید بزنید. تا محلی در آنجا روی نقشه مشخص شود. اول صبر کنید تا صحبت‌های Rains Fall تمام شود بعد باید به کمپ دشمن برای برداشتن وسیله‌های دزدی شده برویم.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Archeology for Beginners

در اینجا بدست آوردن مدال طلایی شروع می‌شود که کمی سخت است. از بالای سخره بعد از دید زدن کمپ و ظاهر شدن علامت زمان 1 دقیقه و 30 ثانیه شروع شده است! باید به سمت کمپ با اسب بروید و بدون اینکه دیده شوید وارد کمپ شوید و خود را به آتش وسط برسانید و در آنجا در کنار صندوق وسایل دزدیده شده از Rains Fall را پیدا خواهید کرد. حال بدون دیده شدن باید از کمپ خارج شوید و خود را به Rains Fall برسانید. کل این باید در عرض 1 دقیقه و 30 ثانیه صورت بگیرد. نباید در میان این مسیر بازی را متوقف کنید و گرنه جزو همان 1 دقیقه و 30 ثانیه محسوب می‌شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Archeology for Beginners

برای پایین رفتن با اسب از جاده اصلی استفاده نکنید و از بی‌راهه تا کمپ به سرعت بروید وقتی به کمپ رسیدید بدوید و بعد Alt را بزنید و پشت چادر پناه بگیرید. وقتی نزدیک آتش شدید دو نفر در جلوی آتش مشغول حرف زدن هستند و یک نفر سمت چپشان خوابیده است. پشت آنها صندوقی است که وسایل کنار آنها قرار دارد. (عکس بالا مشخص شده است)وقتی مشغول صحبت هستند و حواسشان نیست وسایل را بردارید. بعد بلافاصله به سرعت از کمپ خارج شوید و با اسب خود را به Rains Fall برسانید تا مدال طلایی را بگیرید. بعد از صحبت با Rains Fall این ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است