راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Blessed are the Meek?

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Blessed are the Meek?

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله هفدهم: Blessed are the Meek?
(در نقشه با M مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. در هنگام فرار تمام افراد اسب سوار را در کمتر از 55 ثانیه بکشید. ۲. پانزده هدشات انجام دهید. ۳. با ۷۰ درصد دقت مرحله را تمام کنید. ۴. بدون استفاده از پک سلامتی مرحله را تمام کنید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Blessed are the Meek?

به محل مشخص شده که با M مشخص شده بروید و  با کلانتر صحبت کنید بعد از صحبت در پشت کلانتری بروید و با مردی که در زندان است صحبت کنید و دمو را ببینید. چنگک را از روی قرقره بردارید و روی میله زندان بگذارید. دکمه را فشار دهید تا دیوار تخریب شود و دمو شروع شود.

حال در این بخش باید به فکر بدست آوردن ۱۵ هدشات باشید و با دقت تیراندازی کنید و کمتر تیر بخورید فقط به سر شلیک کنید به موقع پناه بگیرید و با دقت (تیر خطا نزنید) تیراندازی کنید و به دنبال مرد حرکت کنید. تا به اسب‌ها برسید.

وقتی مرد سوار اسب شد، سوار اسبتان شوید و او را دنبال او بروید. فقط دقت کنید در اینجا بهتر است از شات گان استفاده کنید. باید همه اسب‌ سوارها را برای بدست آوردن اسب طلایی در ۵۵ ثانیه بکشید. اگر حس می‌کنید در قسمت قبل ۱۵ هدشات نداشتید در اینجا می‌توانید با شلیک به سر، دشمنان را در این قسمت بکشید. چند سری دشمنان دو تا دوتا وارد می‌شوند آنها را به سرعت بکشید و به دنبال میکاه بروید تا دمو شروع شود، بعد از تمام شدن دمو ماموریت تمام می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است