راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Fine Art of Conversation

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Fine Art of Conversation

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله هشتاد و دو: The Fine Art of Conversation
(این مرحله با علامت T در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. هنگام فرار یکی از اسب‌های تعقیب کننده‌ها را بکشید. 2. مرحله را در 9 دقیقه و 30 ثانیه به پایان برسانید. 3. هفتاد و پنج درصد دقت تیراندازی داشته باشید. 4. بدون استفاده یا نیاز پیدا کردن به پک سلامتی مرحله را به اتمام برسانید.)

(در این مرحله باید دموها را رد کنید و بازی را متوقف نکنید.)

به علامت T در نقشه بروید و با Trelawny صحبت کنید تا دمو شروع شود. (به نظر می‌رسد گروه در حال از هم پاشیدن است) دمو را رد کنید، بعد سوار اسب شوید و به دنبال Rains Fall بروید. تمام طول مسیر را به تاخت بروید و زمان را هدر ندهید. (در این مرحله از شاتگان استفاده کنید چراکه احتیاجی به هدشات زدن نیست) وقتی به محل رسیدید، Rains Fall از اسب پیاده می‌شود. از اسب پیاده شده و به دنبال او بروید و در جلسه شرکت کنید. در جلسه حال آرتور بد می‌شود و او به درون چادری برده می‌شود در آنجا او صدایی می‌شوند با W به در چادر نزدیک شوید و با W بزنید تا دزدکی دو مرد را ببینید و به حرف‌هایشان گوش دهید. (دمو را رد کنید) بعد از دمو، آرتور مردی را گروگان گرفته تا به کاپیتان کمک کند. با مرد عقب عقب به سمت اسبتان بروید تا آرتور او را بیهوش کند. سوار اسب شوید و به تاخت از محل دور شوید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Fine Art of Conversation

کمی جلوتر گروهی به شما حمله می‌کنند اولین کاری که می‌کنید شلیک به سر یکی از اسب‌هایی است که شما را تعقیب می‌کنند حال می‌توانید با خیال راحت با شاتگان به دیگر افرادی که در تعقیب شما هستند شلیک کنید. احتیاجی به هدشات نیست ولی با دقت تیراندازی کنید تا هفتاد و پنج درصد دقت تیراندازی را بدست بیاورید. همین طور سریع دشمنان را بکشید تا تیر زیادی نخورید تا بتوانید بخش نهایی مدال طلایی را بدست بیاورید. دشمنان را همینطور بکشید تا جایی که چند نفر از جلوی شما ظاهر می‌شوند آنها را نیز بکشید. از اسب پیاده شوید و به درون جنگل بروید در درون جنگل عده‌ای به شما حمله می‌کنند سریع آنها را بکشید چراکه عده‌ای از پشت به شما حمله می‌کنند. سمت دشمنان با رنگ قرمز در مینی مپ مشخص است. دشمنانی که از پشت ظاهر می‌شوند را بکشید. به موقع از Dead Eye استفاده کنید و کارشان را بسازید. کمی بعد یک گاری پر از سرباز سر می‌رسد پشت کنده درختی مخفی شوید و به سرعت راننده گاری را بکشید و بعد سرنشینان را نابود کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان، سوار اسب شوید صبر کنید کاپیتان پشتتان سوار شود و بعد به دنبال چالز بروید. کمی جلوتر تعداد دیگری از دشمنان به شما حمله می‌کنند آنها را نیز بکشید. بعد به دنبال چالز به سمت ایستگاه بروید و دمو را ببینید بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است