راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Tool Box و A New Jerusalem

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Tool Box و A New Jerusalem

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله صد و یک: The Tool Box

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. تمام برادران پوست‌کن(Skinner Brothers) پنهان شده بالای درخت‌ها را هدشات کنید. 2. در عرض 2 دقیقه و 15 ثانیه Mr Wayne را پیدا کنید. 3. ماموریت را فقط با استفاده از کلت‌های دوتایی به پایان برسانید. 4. ماموریت را بدون استفاده یا احتیاج پیدا کردن به پک سلامتی به پایان برسانید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Tool Box

به علامت AC در شهر Blackwater بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، به دنبال گاری اول مسیر را ادامه دهید. مسیر را در طول جنگل ادامه می‌دهید تا به محلی می‌رسید که گاری‌ها توقف می‌کنند از گاری پیاده شوید و به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، ابزار لازم برای ساخت خانه را بدست آوردید.(ok!) حال دوباره به دنبال گاری اول (Charles) مسیر را ادامه دهید تا کمی جلوتر به شما حمله شود!

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Tool Box

کلت دوتایی را انتخاب کنید و شروع به کشتن دشمنان کنید. مراقب باشید برخی دشمنان با شمشیر به شما نزدیک می‌شوند و آسیب زیادی به شما وارد می‌کنند در این صورت بخش نهایی مدال طلایی را از دست خواهید داد پس حواستان به همه جا باشد و نیم نگاهی نیز به مینی مپ بیندازید تا نقطه‌های قرمز نزدیکتان نشوند و آنها را بکشید از Dead Eye به موقع استفاده کنید و دشمنان را یکی یکی از پیش رو بردارید. بعد از کمی آنها از سمت راست حمله می‌کنند تغییر مکان دهید و به سمت این افراد شلیک کنید و آنها را بکشید. بعد از کشتن همه دشمنان دمو شروع می‌شود. بعد از دمو مشخص می‌شود که Mr Wayne توسط این افراد ربوده شده است!

در اینجا دو بخش مدال طلایی است که باید انجام دهید کمی جلوتر پشت تنه درختی Charles پناه می‌گیرد کنار او پناه بگیرید دو مرد در اینجا روی درخت مخفی شد‌ه‌اند که باید هر دو را هدشات کنید. از Dead Eye استفاده کنید با دقت روی سرشان نشانه بروید. محل هر دو مرد در عکس بالا (دو عکس کنار هم گذاشته شده) مشخص شده است.(درخت‌های سمت چپ و راست) دشمنان در طول مسیر را به سرعت بکشید و پیش بروید تا Mr Wayne را در محل زرد بین درختان پیدا کنید در کمتر از دو دقیقه و 15 ثانیه باید او را پیدا کنید. سرعت عمل در این بخش بسیار اهمیت دارد. پس سریع و دقیق باشید تا بتوانید این بخش مدال طلایی را بدست بیاورید. بعد از تجربه تمام این داستان‌ها ابزار را از روی زمین بردارید و به سمت گاری‌ها بروید و ابزار را پشت گاری بگذارید و صبر کنید تا Charles  به پیشتان بیاید و بعد به سمت محل مشخص شده حرکت کنید. وقتی به محل رسیدید، دمو شروع می‌شود بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

مرحله صد و دو: A New Jerusalem

(شرایط گرفتن مدال طلایی:  1. در عرض سه دقیقه و 35 ثانیه ماموریت را به اتمام برسانید. 2. دقت استفاده از چکش 80 درصد باشد.)

مرحله صد و دو: A New Jerusalem

به علامت U در نقشه بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو باید با کمک Uncle و Charles خانه خود را بسازید. (دمو را رد کنید) بعد از دمو باید ساخت خانه را شروع کنید، در ابتدا با W الوار را بلند کنید و با A آن را در محلش قرار دهید بعد با کلیک چپ به موقع(همزمان با ضربه زدن به میخ شما نیز کلیک چپ را بزنید.) میخ را داخل الوار کنید. اینکار را تکرار کنید و به موقع میخ‌ها را در الوارها فرو کنید. کمی جلوتر با فشار W و زدن پشت سرهم کلیک چپ دیوارها را سرجایشان بگذارید. در حین زدن میخ‌های بعدی نیز کلیک چپ بزنید تا 80 درصد دقت را بدست بیاورید. بعد از دیدن دمویی این ماموریت نیز تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است