راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Simple Pleasures

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Simple Pleasures

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله هشتاد و نه: Simple Pleasures

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. در هنگام دوشیدن شیر، در عرض 10 ثانیه ظرف شیر را پر کنید. 2. ماموریت را در عرض 5 دقیقه و 30 ثانیه به پایان برسانید.)

نکته: از این بخش به بعد شما کنترل جان را در دست دارید و باید دوباره توانایی‌های او را ارتقا دهید. با دویدن انرژی او بهبود پیدا می‌کند. همینطور با ماهی‌گیری و مشت زنی و استفاده از تیرکمان خون او را افزایش دهید.

این ماموریت زمانی است پس تمام دموها را رد کنید(با فشار SPACE) و در میان مرحله بازی را متوقف نکنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Simple Pleasures

به علامت TD در نقشه بروید. وقتی نزدیک در شدید، دمو شروع می‌شود.(دمو را رد کنید.) بعد از دمو، به دنبال مرد بروید در ابتدا به ابیگل و جک خوش آمد می‌گویید. (دمو را رد کنید.) بعد باز دنبال Abe حرکت کنید(سرعت حرکت را نمی‌توانید زیاد کنید!) تا به طویله گاوها برسید! (جان به چه روزی افتاده!) وقتی به محل رسیدید، دمو را رد کنید. حالا 10 ثانیه وقت دارید تا ظرف شیر را پر کنید. اول کلیک چپ بعد کلیک راست و همینطور به سرعت آنها را به تناوب فشار دهید تا سطل شیر پر شود که بسیار ساده است و مشکلی برایتان بوجود نخواهد آمد! بعد از پر کردن یک سطل دمو شروع می‌شود. (اگر بار اول نتوانستید بار دوم سعی کنید تا در 10 ثانیه اینکار را انجام دهید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Simple Pleasures

بعد از انجام اینکار دوباره به دنبال Abe بروید تا به طویله اسب برسید که باید آنجا را از فضولات حیوانات پاک کنید! وقتی در انبار هستید به سرعت چنگک را از گوشه طویله بردارید. بعد از برداشتن چنگک فضله‌ها با رنگ زرد روی نقشه مشخص می‌شوند به سمت آنها بروید، در نزدیکی‌شان کلیک چپ را بزنید و بعد فضولات را درون چرخ‌دستی بیندازید. اینکار را چندین بار انجام دهید و به هیچ عنوان وقت را هدر ندهید. بعد از چندین بار دمویی شروع می‌شود و جان همه فضولات را جمع می‌کند. درانتها، آخرین‌شان را نیز بردارید و به درون چرخ دستی بیندازید و بعد چنگک را با فشار E در کنار طویله بگذارید. حال به سرعت به سمت خانه بروید و واردش شوید تا با ابیگل صحبت کنید. (دمو را رد کنید.) ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است