راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Fisher of Men

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Fisher of Men

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله بیست و یکم : A Fisher of Men
(این مرحله با A در نقشه مشخص است.)
(با انجام این ماموریت قلاب ماهی‌گیری بدست می‌آورید و ماهی‌گیری برایتان آزاد می‌شود.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. بعد از رسیدن به رودخانه در یک دقیقه و ۳۰ ثانیه ماهی بگیرید. ۲. ماموریت را در هفت دقیقه و ۲۰ ثانیه به پایان برسانید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Fisher of Men

به علامت A در کمپ بروید و با ابیگل صحبت کنید. بعد از صحبت با ابیگل به پیش جک پسرش بروید و با او صحبت کنید. (اگر مدال طلایی می‌خواهید دموها را رد کنید و در طول مرحله سریع عمل کنید. تا در هفت دقیقه مرحله را بگذرانید.)

بعد از صحبت با جک به محل مشخص شده در کنار رودخانه بروید. وقتی به کنار رودخانه رسیدید اول به قسمت آیتم اسب بروید و قلاب ماهی‌گیری را بردارید حال به علامت مشخص شده بروید و با فشار Tab پنیر را به عنوان طعمه روی قلاب بگذارید. کلیک راست را فشار دهید و با کلیک چپ قلاب را به درون آب بیندازید. کلیک راست را در حین ماهیگیری ول نکنید. منتظر گرفتن ماهی باشید وقتی ماهی به دام افتاد کلیک چپ را فشار دهید، اول با چپ و راست کردن موس ماهی را خسته کنید و بعد با Space ماهی را به سمت خود بکشانید با فشار R نیز می‌توانید سرعت بیرون کشیدن ماهی را زیاد کنید ولی عجله نکنید وقتی که کمی نزدیک شما شد باز موس را چپ و راست کنید. در طول تمام این مراحل کلیک راست را باید نگهدارید. بعد از گرفتن ماهی جک به دنبال استراحت کردن می‌رود و می‌خواهد چیزی را درست کند. در این مدت که او در حال درست کردن چیزی است می‌توانید باز ماهی‌گیری کنید. تا وقتی که او گردن بند را درست کند. بلافاصله بعد از دمو(دمو را برای بدست آوردن مدال طلا رد کنید) سوار اسب شوید و به سرعت به کمپ برگردید بعد از دمو ماموریت تمام‌ می‌شود. (برای بدست آوردن کمترین زمان باید تمام دموها را رد کنید و سرعت عمل داشته باشید.)

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است