راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Hell Hath No Fury

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Hell Hath No Fury

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله شصت و یکم: Hell Hath No Fury
(بعد از ماموریت A Kind and Benevolent Despot این ماموریت بلافاصله شروع می‌شود.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. جلوی چهار قایق قبل از رسیدن به ساحل را بگیرید. ۲. کشتی جنگی را بدون از دست دادن هیچ تیری از بین ببرید. ۳. با هفتاد درصد دقت مرحله را تمام کنید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Hell Hath No Fury

بلافاصله بعد از ماموریت A Kind and Benevolent Despot این ماموریت آغاز می‌شود. بعد از دمو، به دنبال بقیه به سمت سقف حرکت کنید. در سقف ابتدا تفنگ نشانه‌دار را بردارید. کمی بعد دشمنان از هر سمت سر می‌رسند. باید با دقت زیاد تیراندازی کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Hell Hath No Fury

روی پل پایین سمت چپ و همینطور ساحل سمت راست دشمنان گروه به گروه وارد می‌شوند فقط مراقب دقت تیراندازی خود باشید و در صورتی که مطمئن بودید تیراندازی کنید. تیراندازی را ادامه دهید تا وقتی که داچ به شما بگوید که به هرکول کمک کنید. به سمت توپ بروید تا به صورت اتوماتیک آرتور به هرکول کمک کند و W و کلیک راست را فشار دهید تا توپ در محل مستقر شود و دمویی آغاز شود.

بعد از دمو، به دنبال هرکول و داچ بروید بعد از دموی کوتاهی به دنبال داچ بروید در طول مسیر دشمنان را بکشید مراقب دقت تیراندازی خود باشید پناه بگیرید و به شکل دقیقی تیراندازی کنید. مسیر را ادامه دهید و به سمت پایین پله‌ها بروید و از روی پل بگذرید. (در طول مسیر دشمنان را با دقت بکشید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Hell Hath No Fury

بعد از اینکه از پل گذشتید چندین علامت در اطراف نقشه ظاهر می‌شود. در اینجا درنگ نکنید و به سمت هر علامتی که نزدیک‌تر بود بروید باید قایق‌ها را قبل از اینکه به ساحل برسند متوقف کنید. تفنگ نشانه‌ دار را بردارید و به سمت کسانی که پارو می‌زنند ابتدا شلیک کنید و بعد بقیه سرنشینان را نیز بکشید. اینکار را با چهار قایق قبل از رسیدن به ساحل انجام دهید.  وقتی چهار قایق را متوقف کردید به سمت پایین پله‌ها و به دنبال داچ بروید. دشمنان را در طول مسیر بکشید و با دقت تیراندازی کنید. همینطور ساحل را پاکسازی کنید تا علامت زرد رنگی روی نقشه مشخص شود. به سمت علامت بروید تا دمو شروع شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Hell Hath No Fury

بعد از دمو، به دنبال بقیه بروید. در طول مسیر می‌توانید لوت سربازهای مرده را بردارید که آیتم‌هایی که در این راه بدست می‌آورید بسیار برای ماموریت‌های بعدی می‌تواند بدردتان بخورد. مسیر را به دنبال هرکول ادامه تا به بالای برج برسید و خود را به توپ برسانید. حال زمان آن است که بدون خطا زدن کشتی جنگی را نابود کنید. نکته اینجاست که کمی بالاتر از کشتی جنگی را نشانه بروید تا تیر به کشتی برخورد کند. صبر کنید تا لرزش تمام شود کمی بالاتر از محلی که می‌خواهید به آن ضربه بزنید نشانه‌ بگیرید و با توپ شلیک کنید. فاصله نباید زیاد بالا یا زیاد از حد پایین باشد تا خطایی ایجاد نشود. به موقع Reload کنید و با کلیک راست به سمت کشتی شلیک کنید. سعی کنید بین دو دودکش وسط شلیک کنید تا درصد خطا کمتر شود.(عکس بالا) سه چهارتایی که به کشتی بخورد منفجر می‌شود و دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو با A به سمت جلو بروید و تا دموی دیگری شروع شود و بلافاصله ماموریت Paradise Mercifully Departed آغاز شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است