راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Old Friends

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Old Friends

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله سوم: Old Friends
(علامتB زرد روی نقشه)

شرایط گرفتن مدال طلایی: (۱. در کمتر از ۴۵ ثانیه باید مرد که با اسب فرار می کند(Kieran) را بگیرید. 2. با استفاده Dead Eye سه نفر را همزمان بکشید. ۳. مرحله را  کمتر از ۱۵ دقیقه و ۳۰ ثانیه تمام کنید. ۴. ۱۵ هدشات داشته باشید. ۵. بدون استفاده از آیتم سلامتی مرحله را تمام کنید.)

وارد کلبه شوید تا دمو شروع شود. بعد از دمو به دنبال داچ با اسب بروید تا به محل مورد نظر برسید‌. وقتی به محل رسیدید بعد از صحبت‌های داچ از اسب پیاده شده و به دنبال او بروید. وقتی به محل رسیدید دمو شروع می‌شود. بعد از دمو به دنبال داچ بروید او به شما می‌گوید اسلحه Refile را بردارید به پیش اسب بروید و Tab را فشار دهید و روی زین پایین E یا Q را بزنید تا اسلحه را بردارید بعد به دنبال داچ بروید. وقتی به پایین کوه رسیدید. وقتی داچ از شما خواست کنترل چپ را بزنید و حالت نیم خیز او را دنبال کنید. وقتی به محل رسیدید پشت محلی پناه بگیرید بعد آرتور با داچ صحبت می‌کند کلیک راست را روی او فشار دهید دو گزینه دارید یکی اینکه رهبری را در دست بگیرید یا با گروه پیش بروید. در هر صورت یکی از دو مردی که جلویتان هست را با تیری در سر بکشید تا مبارزه آغاز شود. دشمنان در هر دو سمت چپ و راست قرار دارند پس بسیار مراقب باشید. با دقت تیراندازی کنید و مراقب باشید خونتان را از دست ندهید این مرحله را باید بدون ایتم سلامتی رد کنید و فقط به سر شلیک کنید برای اسب طلایی لازم است. (15 هدشات احتیاج دارید)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Old Friends

مراقب فردی که از بالای برج تیراندازی می‌کند باشید و آن را با دقت و البته سریع بکشید‌. کلبه سمت راست نیز افرادی کمین کردند مراقب آنها نیز باشید‌. بعد از کشتن همه آنها میتوانید روی جنازشان با فشار دادن E لوتشان را بردارید. (اما وقتتان را هدر ندهید باید در 15 دقیقه مرحله را به پایان برسانید.) بعد از برداشتن چند لوت باز سر و کله دشمنان پیدا می‌شود اینبار بازی به شما توانایی Dead Eye را می‌دهد.

با وسط موس می‌توانید این توانایی را فعال کنید و با رفتن روی سر دشمنان و بعد نفر بعد (۳ نفر) و بعد زدن کلیک چپ می‌توانید چندین نفر را همزمان بکشید (برای بدست آوردن اسب طلایی سه نفر را همزمان بکشید) هرچند باید مراقب باشید تولبار Dead Eye زود تمام نشود ولی با استفاده از Tonicها یا برخی غذاها در بخش Item می‌توانید آن را پر کنید. (هرچند نباید در این مرحله از هیچ غذایی برای پر کردن جانتان استفاده کنید.) بعد از کشتن دشمنان به پیش داچ بروید و با او صحبت کنید.. بعد از صحبت وارد ساختمانی که داچ گفت و در نقشه مشخص است شوید‌. اول جعبه‌ها را بازکنید و آیتم‌ها را بردارید و بعد جعبه بزرگ سمت چپ بالا را باز کنید تا دمو شروع شود.(زیاد وقت را هدر ندهید ۱۵ دقیقه برای اسب طلایی وقت دارید)

بعد از دیدن دمو به دنبال داچ و بقیه بروید تا به محلی برسید که مردی در حال فرار است آرتور او را تعقیب می‌کند (در کمتر از ۴۵ ثانیه باید او را بگیرید.) با کمک تناب باید او را بگیرید به سرعت شیفت را فشار دهید تا سرعتتان افزایش پیدا کند. با فشار Tab تناب را انتخاب کرده و نشانه بگیرید و آن را روی مرد بیندازید بعد از اینکه تناب دور مرد افتاد، کلیک راست را نگهدارید و ول نکنید از اسب پیاده شوید و نزدیک مرد F را بزنید تا دست و پای او را ببندید. حال با فشار R او را از روی زمین بردارید و با زدن R او را پشت اسب بگذارید حال سوار اسب شوید و  مرد را به سمت محل مشخص (با علامت زرد با ضربدر مشخص است) شده در نقشه ببرید. وقتی به محل رسیدید E را فشار دهید تا اسب را در محل وصل کنید بعد با فشار R مرد را برداشته و به محل مشخص شده در نقشه ببرید تا دمو شروع شود. ماموریت تمام می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است