راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Exit Pursued by a Bruised Ego

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Exit Pursued by a Bruised Ego

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله هشتم: Exit Pursued by a Bruised Ego
(علامت H در نقشه)

(شرایط گرفتن اسب طلایی: ۱.در یک دقیقه و ۳۰ ثانیه رد خرس را بگیرید. ۲. حداقل شش دفعه به خرس شلیک کنید. ۳. ماموریت را در ۱۲ دقیقه به اتمام برسانید. )

با Hosea صحبت کنید تا با او به شکار خرسی بزرگ بروید. ماموریت را از همان دقایق ابتدایی با سرعت انجام دهید تا بتوانید در ۱۲ دقیقه کل ماموریت را به اتمام برسانید. پس با اینتر و یا Space دموها را باید رد کنید و سریع مرحله را پیش ببرید.

بردن اسب به اسطبل شهر ولنتاین

سریع کلیک راست را فشار دهید و با فشار H زین اسب را بردارید و روی اسب سیاه بگذارید و سوارش شوید و با فشار شیفت چپ سرعت را زیاد کنید و کنار Hosea به سمت شهر حرکت کنید. با G می‌توانید اسب را آرام کنید. وقتی به شهر رسیدید وارد اسطبل شوید. در اینجا می‌توانید اسب سیاه را بفروشید یا نگهدارید و اسب جدید بخرید. (اسب ارزان‌تر را بخرید) در هنگام بیرون رفتن فرچه بدست می‌آورید که برای تمیز کردن اسب کاربرد دارد.  با اسب جدید به همراه Hosea حرکت کنید تا به محل شکار برسید.

شکار خرگوش

کمی جلوتر دمو شروع می‌شود بعد از دمو Hosea در جایی می‌ایستد از شما می‌خواهد خرگوش شکار کنید. از اسب پیاده شوید و به صورت نیم خیز (کنترل چپ) به سمت محل مشخص شده بروید و با تیرکمان خرگوش را شکار کنید و بعد پوستش را بکنید‌. حال به پیش Hosea برگردید حال کمپ را راه بیندازید Tab را بزنید به بخش Item بروید و در پایین کمپ مشخص است آن را انتخاب کنید تا کمپ را راه بیندازید. (تمام دموها را رد کنید.)

در کمپ با زدن R  غذای مورد نظر را از لیست درست کنید و بعد با E بخوریدش یا با R برای بعد ذخیره‌اش کنید. وقت را هدر ندهید و بعد از درست کردن و خوردن یکی سریع خارج شده و بخوابید. صبح بعد از صحبت‌ها R را بزنید و طعمه را بسازید و سریع خارج شوید و بعد سوار اسب شده به دنبال مرد بروید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Exit Pursued by a Bruised Ego

پیدا کردن خرس در ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه (اسب طلایی)

وقتی Hosea سرعتش را کنار رودخانه کم کرد از اسب پیاده شوید وسط موس را بزنید تا علامت طلایی مشخص شود آنجا را بررسی کنید. در اینجا رد خرس را گرفته‌اید رد را دنبال کنید (وسط موس رد مشخص می‌شود) با سرعت بدوید تا به علامت طلایی بعدی برسید. همینکار را دوباره تکرار کنید تا به علامت طلایی بعدی برسید در مسیر بدوید و وقت تلف نکنید. باز مسیر را ادامه دهید تا دمو شروع شود. در اینجا دو انتخاب دارید یکی اینکه تله کار بگذارید پشت سنگ مخفی می‌شوید تا سر و کله خرس پیدا شود. یا اینکه جدا شوید. بهتر است پشت سنگ مخفی شوید. (ولی اگر جدا شدید به مسیر راست به سرعت به جلو بدوید تا علامت طلایی بعدی را پیدا کنید باز به سرعت برگردید تا به پیش Hosea برسید و با خرس مواجه می‌شوید به نظر گذاشتن تله سریع تر است.)

شلیک به خرس (شش شلیک)

بعد از پیدا شدن خرس باید شش گلوله به او شلیک کنید در حالت Dead Eye هستید موس را تکان دهید تا در شش نقطه علامت گذاری کنید و بعد دکمه شلیک را بزنید. بعد از این بلافاصله به پیش Hosea برگردید تا دمو شروع شود. در اینجا دو راه دارید یا با او برگردید یا بمانید و خرس را شکار کنید. انتخاب با خودتان است. (ماموریت تمام شده)

اگر بخواهید خرس را شکار کنید به سمت مسیری که خرس به آن سمت فرار کرد بروید و اولین علامت طلایی روی زمین را بررسی کنید تا مسیر خرس مشخص شود. مسیر را ادامه دهید تا به علامت بعدی برسید و باز مسیر طلایی رنگ روی زمین را دنبال کنید. نیم خیز شوید و به جلو بروید تا خرس را کمی جلوتر پیدا کنید. اگر زیاد جلو بروید خرس شما را پیدا کرده و به شما حمله می‌کند. پس بهتر است تفنگ مناسب و تله داشته باشید و در جای مناسب کمین بگیرید تا بتوانید خرس را شکار کنید‌. (شات گان آپگرید شده می‌تواند خیلی سریع موجود را از پا دربیاورد)

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است