راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Noblest of Men and a Woman

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Noblest of Men and a Woman

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

بخش اول در Chapter 2 و بخش‌های پایانی در Chapter 4 قابل دسترس است…

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Noblest of Men and a Woman

در Chapter دوم در شهر ولنتاین یک علامت سوال خواهید دید. وارد سالن سمت راست شوید دو مرد آنجا می‌بینید با آنها صحبت کنید تا ماموریت The Noblest of Men, and a Woman را بدست بیاورید. (دقت کنید اسلحه‌هایی‌ که از این ماموریت بدست می‌آورید منحصر به فرد هستند و خارج از این ماموریت نمی‌توانید نمونه‌ی مشابهی پیدا کنید.)

ماموریت فرعی The Noblest of Men, and a Woman قسمت اول

این ماموریت فرعی شامل چند بخش است. بخش اول را می‌توانید در زمانی که ماموریت را گرفتید انجام دهید، اما بخش‌های بعدی را بعد از انجام ماموریت A Fine Night of Debauchery در Chapter چهارم می‌توانید پیدا کنید.

بخش اول:

بعد از دمو B را فشار دهید در بخش Recent یا در بخش داکیومنت آخرین تب در بخش Photograph عکس‌ها(چهار عکس) را یکی یکی باز کنید و پشتشان را بخوانید بعد از اینکار چهار علامت روی نقشه مشخص می‌شود.

به علامت EG می‌رویم با مرد صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها چنگک را بردارید. چهار نقطه در نقشه مشخص می‌شود‌، مدفوع خوک‌ها را بردارید و داخل فرغون بیندازید تا دمو شروع شود. بعد از دمو دینامیت را درون محل مشخص شده کار بگذارید و دمو را ببینید بعد از دمو او شما را به دوئل دعوت می‌کند. او را شکست دهید فقط اسلحه را سریع بکشید و به او سریعتر از او شلیک کنید. بعد با فشار Tab در بخش Item دوربین عکاسی (در بخشی که دوربین دو چشم است) را بردارید و از او عکس بیندازید. می‌توانید اسلحه او را بردارید که ظاهر خوبی دارد. همینطور داخل خانه نیز مقداری لوت وجود دارد.

به علامت FHZ در نقشه بروید و فقط لباس مخصوص محیط برفی را از صندوق کنار تختتان در کمپ، روی اسب بگذارید تا وقتی به محیط برفی رسیدید آن را بپوشید تا خونتان کم نشود. وقتی به محل رسیدید چند نفر در کمپ به شما حمله می‌کنند احتیاجی به صحبت کردن با آنها نیست و بهتر است با غافلگیری آنها را بکشید. بعد از کشتن آنها لوتشان را بردارید بعد به سمت محل زرد مشخص شده بروید و Flaco را صدا کنید تا دمو شروع شود بلافاصله کلیک راست را فشار دهید تا زودتر از او اسلحه را بکشید و وقتی صحنه آهسته است او را بکشید و اسلحه‌اش را بردارید. حال با فشار Tab در بخش Item دوربین عکاسی را بردارید و از او عکس بیندازید تا این بخش نیز کامل شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Noblest of Men and a Woman

به علامت BM سفید بروید. وقتی به محل رسیدید، با مرد پشت پیشخوان صحبت کنید و با Space در مورد بیلی از او بپرسید. بعد وارد قطار شوید و به دنبال مرد بگردید. سه علامت در نقشه مشخص است. او در جلوی قطار است. بیلی در بار است و روی پیشخوان تکیه داده است با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها مرد فرار می‌کند او را تا انتهای قطار دنبال کنید. به بالای قطار رفته و مرد را تعقیب ‌کنید تا کمی جلوتر دمو شروع شود‌ کمی بعد دوئل شروع می‌شود، بلافاصله کلیک چپ را فشار دهید و به او شلیک کنید. حال با فشار Tab در بخش Item دوربین عکاسی را بردارید و از او عکس بیندازید تا این بخش نیز کامل شود. به واگن برگردید تا به مقصد برسید یا اگر خونتات زیاد است اسبتان را خبر کنید روی آن بپرید. این بخش تمام است.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Noblest of Men and a Woman

حال به سراغ علامت BB در نقشه بروید. به کلبه نزدیک شوید تا دمو شروع شود. بعد از دمو زمانیکه مرد جلو آمد وقتی زن گفت Set off بمب را منفجر کنید. حال پناه بگیرید و دو مرد را در این طرف  بکشید.  بعد به سمت دیگر بروید و دیگر جایزه بگیر‌ها را نیز بکشید. در پناه بمانید و به موقع شلیک کنید. بعد از کشتن دشمنان گروهی از سمت جلوی خانه حمله می‌کنند به آن سمت بروید و آنها را نیز بکشید. فقط نکته اینجاست که آنها یک مسلسل دارند اول کسی که پشت مسلسل است را بکشید و بعد سایر افراد را از پیش رو بردارید. بعد از کشتن همه دمو شروع می‌شود. از زن عکس بگیرید تا این بخش از مرحله نیز تمام شود. قبل از اینکه به سراغ ماموریت بعدی بروید می‌توانید لوت مرده‌ها را نیز بردارید.

بخش دوم: این بخش از ماموریت در کپچر چهارم آغاز می‌شود. اگر بخش اول را کامل کرده باشید بعد از انجام چند ماموریت در بخش چهارمِ (chapter 4) بازی علامت JBC در شهر ولنتاین ظاهر می‌شود. به آنجا بروید وارد بار شوید و با متصدی بار صحبت کنید تا علامت JBC جدیدی در شهر Saint Denis ظاهر شود.

بخش سوم: به علامت JBC در شهر Saint Denis بروید و از مرد محل Bob را بپرسید بعد از صحبت‌ها به دنبال مرد بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو این بخش تمام می‌شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Noblest of Men and a Woman

قسمت چهارم: در نقسه علامت JBC در شهر Annesburg ظاهر می‌شود. به آن محل بروید و وارد دفتر کلانتر شوید تا دمو شروع  شود. بعد از دمو به محل ضربدر زرد رنگ در نقشه بروید. در آنجا چهار فرد مهاجم را بکشید و لوتشان را بردارید. بعد کلانتر را باز کنید و پشت اسب بگذارید و به سمت محل مشخص شده در نقشه او را ببرید. وقتی به محل رسیدید او را از پشت اسب بردارید و به سمت مرد بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو بلافاصله کلیک چپ را فشار دهید تا اسلحه را بکشید و زودتر از مرد به او شلیک کنید. بعد از پایان دمو اسلحه مرد را که یک اسلحه خاص و عالی است بردارید. ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است