راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Strange Kindness

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Strange Kindness

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله بیست و چهارم : A Strange Kindness
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1.اسیر را در یک دقیقه و ۴۰ ثانیه به خانواده‌اش بازگردانید. ۲. پنج هدشات انجام دهید. ۳. هشتاد درصد دقت در تیراندازی داشته باشید. ۴. بدون پک سلامتی مرحله را به پایان برسانید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Strange Kindness

به پیش داچ در کمپ بروید و با او صحبت کنید. سوار اسب شوید و به همراه چالز به محل مشخص شده خود را برسانید‌‌. وقتی به مقصد رسیدید به دنبال چالز که جسدی پیدا کرده بروید. از اسب پیاده شوید و جسد را بررسی کنید. چند علامت دیگر روی نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید و یکی یکی آنها را بررسی کنید. اگر وسط موس را بزنید ردپای یک نفر را پیدا خواهید کرد. کنار گاری آخر چوب‌ها را به کنار بزنید تا دمو شروع شود.

بعد از دمو به دنبال چالز بروید. اول وسط موس را بزنید تا مسیر رد پاها مشخص شود و آنها را به سمت مقصد دنبال کنید. وقتی در وسط راه چالز برای مسیر یابی ایستاد فقط وسط موس را بزنید تا مسیر اصلی مشخص شود و آن را دنبال کنید. مسیر را دنبال کنید تا به کنار رودخانه برسید. وقتی به کمپ کنار رودخانه نزدیک شدید از اسب پیاده شده و کمپ را بررسی کنید و به سمت مردی که دستهایش بسته است بروید و دستهایش را باز کنید تا دمو شروع شود. بعد از دموی کوتاهی عده‌ای به شما حمله می‌کنند.

در اینجا از Dead Eye برای بدست آوردن پنج هدشات استفاده کنید و سعی کنید بیشتر پشت جعبه‌ها بمانید. ولی تعداد هدشاتهایی که انجام می‌دهید را بشمارید تا برای مدال طلایی به دردسر نیفتید. مراقب باشید تیری هدر ندهید و با دقت تیراندازی کنید. بعد از اینکه دو گروه از حملات دشمنان را از پیش رو برداشتید.

بلافاصله بعد از کشتن افراد تناب دست مرد را باز کنید سوار اسب شوید و در کمتر از یک دقیقه و ۴۰ ثانیه به تاخت به سمت خانواده مرد بروید و او را به خانواده‌اش برسانید. (از جاده اصلی نروید و از وسط تمه به سمت هدف بروید و از فنس‌های سنگی بپرید تا مسیرتان کوتاه‌تر شود.) بعد از دموها ماموریت تمام می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است