راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Quiet Time

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Quiet Time

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله پانزدهم: A Quiet Time

(شرایط گرفتن اسب طلایی: ۱. سعی کنید رفتارتان را با رقیب قدیمیتان جبران کنید! ۲. به موقع لنی را پیدا کنید. ۳. در آخر مرحله گیر نیفتید)

به علامت D در کمپ بروید و با داچ صحبت کنید بعد از دمو به سمت سالن شهر ولنتاین بروید. وقتی رسیدید وارد شوید و کنار بار E را بزنید. در هنگام صحبت با کلیک راست می‌توانید بنوشید. مرد را با تهدید از بار دور کنید. بعد دمو را ببینید. بعد از دمو Lenney گم شده است.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Quiet Time

اول برای بدست آوردن اسب طلایی در طبقه اول Tommy مرد گنده‌ای که در مرحله‌ای او را جلوی بار کتک زدید (ماموریت دهم: Americans at Rest) را می‌بینید. او در روی میزی که دو نفر دیگر نیز روی ان نشستند در حال خوردن چیزیست با او چهار بار صحبت کنید تا اولین بخش از اسب طلایی را انجام داده باشید. (عکس بالا)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Quiet Time

حالا به طبقه بالا بروید و او روی لبه راه پله لم داده و در حال نوشیدن است با او صحبت کنید بعد از دمویی کوتاه باز او غیبش می‌زند. او در طبقه پایین روی میز باز در حال دعواست به پیش او بروید تا دمو شروع شود.

در طبقه اول هستید به طبقه بالا بروید وقتی در راه پله بودید به سمت چپ بروید. در بالا راست و وارد اتاق  1A شوید. حال لنی را صدا کرده و پیدا کنید. بعد در این بخش با F به او سیلی بزنید اینکار را ادامه دهید تا دمو شروع شود.

بعد از اینکه دو کلانتر به سمتتان آمدند باید از دستشان فرار کنید مراقب باشید به جایی برخورد نکنید که به زمین می‌افتید و دستگیر می‌شوید. باید مسیر را بدون برخورد به جایی ادامه دهید. بعد به سمت راست بروید از فنس به موقع بپرید با این روش اسب طلایی را خواهید گرفت و ماموریت تمام می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است