راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Favored Sons

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Favored Sons

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله هشتاد: Favored Sons
(این مرحله با علامت EF در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. در عرض 45 ثانیه مردی که در حال استفاده از توپ است را بکشید. 2. سی و پنج هدشات انجام دهید. 3. بدون استفاده یا نیاز پیدا کردن به پک سلامتی مرحله را به اتمام برسانید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Favored Sons

به محل علامت EF در نقشه بروید و با داچ و Eagle Flies صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به دنبال داچ بروید تا به محلی برسید که قرقره‌ای وجود دارد آن را بردارید و به پیش داچ در آنطرف جاده بروید و در آنجا با E سیم را به دینامیت وصل کنید. باز به محل بعدی بروید و همینکار را تکرار کنید. دو محل دیگر را نیز به همین منوال انجام دهید. بعد باز به دنبال داچ بروید تا به پیش بقیه بروید. حال منتظر بمانید تا اسب‌ سوارها سر برسند. با علامت داچ با کلیک چپ دینامیت‌ها را منفجر کنید. بعد از دمویی کوتاه درگیری آغاز می‌شود اسلحه نشانه دار را انتخاب کنید و سعی کنید دشمنانی که در پایین هستند را هدشات کنید. سی و پنج هدشات بسیار زیاد است اما دشمنان زیادی در این مرحله حضور دارند و اگر با دقت رفتار کنید می‌توانید مدال طلایی را بدست بیاورید. وقتی تعدادی از دشمنان پایین را کشتید گروهی از پشت به شما حمله می‌کنند آنها را نیز بکشید مراقب باشید تیر زیادی به شما برخورد نکند تا بخش سوم مدال طلایی را از دست ندهید پس همیشه پشت محلی پناه بگیرید و تیراندازی کنید. بعد از کشتن این گروه از دشمنان به دنبال داچ و بقیه راهی شوید. در آنجا لوت تعدادی از این سربازها را بردارید تا دمو شروع شود.

بعد از دمو، باید فردی که از توپ استفاده می‌کند و به سمت شما شلیک می‌کند را در عرض 45 ثانیه بکشید. توپ با علامت قرمز ضربدر مانند بزرگی مشخص است شروع به کشتن دشمنان بکنید و سعی کنید با اسلحه نشانه‌دار فردی که در حال شلیک توپ است را به سرعت بکشید. بعد از کشتن دشمنان و دیدن دمویی به دنبال داچ راهی شوید. کمی جلوتر او از اسب پیاده می‌شود به دنبالش بروید دشمنانی از بالای بلندی به شما شلیک می‌کنند آنها را هدشات کنید و باز به دنبال داچ بروید. (پشت سنگی پناه بگیرید تا صدمه نبینید.) دشمنان بیشتری کمی جلوتر به شما حمله می‌کنند پشت کنده درخت پناه بگیرید و آنها را بکشید و به دنبال داچ مسیر را ادامه دهید. در مسیر سراشیبی عده‌ای دشمن به شما حمله می‌کنند مراقب باشید و سریع آنها را هدشات کنید یکی در بالای سخره‌ها قرار دارد. بعد از کشتن این گروه از دشمنان  گروه‌های بعدی پشت سر هم بدون وقفه می‌آیند باید همینطور دشمنان را هدشات کنید وقتی مطمئن شدید که به اندازه 35 هدشات انجام دادید به سمت پل بروید تا دمو شروع شود. در طول دمو E را بزنید تا تسلیم شوید. همینطور S را بزنید تا به همراه داچ عقب بروید وقتی علامت Space ظاهر شد آن را فشار دهید تا بتوانید از بلندی خود را داخل آب بیندازید.در داخل آب مراقب باشید تا به سخره‌ها برخورد نکنید مسیر را پیش بروید تا به جایی برسید که داچ شما را از آب بیرون می‌کشد و دمو شروع می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است