راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Aftermath of Genesis

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Aftermath of Genesis

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله چهارم: The Aftermath of Genesis
(علامت P زرد روی نقشه)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. هر آهو را فقط با یک تیر بکشید(سر یا گردن شلیک کنید.) ۲. آهوها از شما نترسند و فرار نکنند. ۳. یک شلیک تمیز برای آهوی دوم داشته باشید. (اول آهوی دوم را صدا کنید وقتی برگشت به سمتتان بلافاصله به سر یا گردنش با یک تیر شلیک کنید.) )

به سمت علامت P  بروید و شخصی به نام Pearson را آنجا پیدا خواهید کرد. کلیک راست را فشار دهید و R را بزنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو به همراه Charles بروید و مسیر طولانی باید طی کنید تا وقتی که او از اسب پیاده شود.

وقتی او از اسب پیاده شد به سمت اسبتان بروید و با فشار Tab و از روی زین تیرکمان را انتخاب کنید. (با زدن E یا Q) حال به صورت به نیم خیز (کنترل چپ) شوید. وسط موس را بزنید و با زدن Q مسیر حرکت آهو روی زمین مشخص می‌شود اگر مسیر را گم کردید باز وسط موس را بزنید تا مسیر به سمت او مشخص شود. محل دقیق آهو به صورت دایره چشمک زن روی نفشه مشخص است. به صورت نیم خیز و بسیار اهسته به سمت او بروید‌. وقتی هنوز فاصله زیاد است با زدن شیفت چپ می‌توانید با سرعت نیم خیز بروید اما وقتی نزدیک آهو بودید بسیار آهسته حرکت کنید. (نباید شناسایی شوید.)

وقتی به آهو رسیدید Charles خبرتان می‌کند. او کنار رودخانه مشغول چراست. آرام با فشار Tab تیرکمان را انتخاب کنید و به درستی به سر یا گردن او نشانه گرفته و تیر را رها کنید. سعی کنید کمی جلوتر بروید اما نه خیلی جلو که بویتان را حس کرده و فرار کند. وقتی موجود را کشتید به سمت حیوان دیگر بروید باز وسط موس را فشار داده تا محل او مشخص شود و به سمت موجود بروید. روش دیگر برای اینکه حواس حیوان را پرت کند صدا زدن آن است. وقتی رویش در حال نشانه هستید R را بزنید تا حواسش به سمت شما برود اما بلافاصله شلیک کنید تا غافلگیرش کنید. (اول آهوی دوم را صدا کنید وقتی برگشت به سمتتان بلافاصله به سر یا گردنش با یک تیر شلیک کنید.) )

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Aftermath of Genesis

وقتی دومی را هم کشتید به آن نزدیک شده و آن را وی دوشتان بکشید (با فشار دادن R) به سمت اسب که در نقشه مشخص است بروید و با فشار دادن  H در نزدیکی‌اش اسبتان را صدا کنید و آهو را روی اسب گذاشته و به پیش Charles برگردید و او را تا کمپ دنبال کنید. در میانه مسیر او می‌ایستد و به شما می‌گوید مراقب باشید چراکه یک خرس جلوتر دیده می‌شود. بعد از اینکه او راه افتاد به دنبالش بروید و با G اسبتان را آرام کنید. شیف را بگیرید و با سرعت بیشتری در کنار او حرکت کنید به این شکل اسبتان انرژیی مصرف نخواهد کرد‌.
وقتی به کمپ رسیدید از اسب پیاده شوید و آهو را با فشار R برداشته و به پیش Pearson که در نقشه مشخص است، ببرید و آهو را روی زمین بیندازید. بعد از صحبت‌ها به سمت آهوی روی زمین بروید و با فشار E پوستش را در بیاورید. ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است