راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The King’s Son

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The King’s Son

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله هشتاد و چهار: The King’s Son
(این مرحله با علامت C در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. هنگام نفوذ به قلعه والاس ،تمام سربازانی در مسیر رسیدن به Eagle Flies هستند را هدشات کنید. 2. در هنگام فرار با استفاده از قایق حداقل 15 دشمن را بکشید. 3. دقت تیراندازی شما هشتاد درصد یا بیشتر باشد.)

به علامت C در نقشه بروید و با Charles صحبت کنید و بعد وارد چادر شوید و با Rains Fall صحبت کنید. بعد از صحبت با او در بیرون چادر هستید به دنبال Charles بروید، سوار اسب شوید و او را دنبال کنید تا به محلی برسید که آرتور و Charles از اسب پیاده می‌شوند و دمویی آغاز می‌شود.

بعد از دمو باید به قلعه والاس نفوذ کنید باید از تیرکمان برای کشتن دشمنان استفاده کنید. دقت کنید از الان تا رسیدن به Eagle Flies باید تمام دشمنان را هدشات کنید اگر دو دشمن کنار هم بودند یکی را شما و دیگری را Charles می‌کشد و مشکلی وجود ندارد ولی باید دشمنانی که خودتان می‌کشید حتما هدشاتشان کنید و دشمنان تکی را فقط خودتان و به صورت هدشات بکشید.

در ابتدا به دنبال Charles به سمت قلعه بروید کمی جلوتر پشت سنگ مخفی شوید تا دیده نشوید دو نگهبان جلوی در وجود دارند یکی را شما هدشات کنید تا دیگری را Charles از پا در بیاورد. حال به دنبال Charles در نزدیک دیوار به صورت مخفیانه پیش بروید. نگهبانی در روی دیوار قلعه به پایین نگاه می‌کند مراقب باشید و صبر کند تا برود و بعد به دنبال Charles پیش بروید. کمی جلوتر یک نگهبان در پایین و دیگری در بالای قلعه دیده می‌شوند. یکی از آنها را هدشات کنید تا دیگری را Charles از پیش رو بردارد. مسیر را به دنبال او بروید تا وارد دمو شوید.

بعد از دمو، وارد قلعه شده‌اید. در اینجا نگهبانی از در خارج می‌شود وارد حالت Dead Eye شوید و او را هدشات کنید بعد به سمت جلو مسیر را ادامه دهید نگهبان دیگری در مسیر خواهید دید با تیرکمان او را هدشات کنید. کمی جلوتر دو نگهبان وجود دارند یکی را هدشات کنید تا دیگری را Charles از پا در بیاورد. مسیر را ادامه دهید تا به برج بعدی برسید نگهبانی در آنجا است که به سمت جلو پیش می‌رود صبر کنید بایستد بعد او را هدشات کنید. مسیر را ادامه دهید تا به محلی می‌رسید که Charles به آرتور می‌گوید حواس پرتی ایجاد کند از نبردبان بالا بروید و نگهبان بالای برج را هدشات کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The King’s Son

حال به چراغی که در عکس بالاست شلیک کنید تا آتش سوزی راه بیندازید. بعد از این به پیش Charles بروید و خود را به Rains Fall برسانید. در اینجا بعد از اینکه Charles نگهبان را کشت کلید را از جنازه او بردارید و در زندان را باز کنید. حال زنگ خطر به صدا در آمده و درگیری شروع می‌شود باید دشمنان را بکشید و به سمت بیرون از قلعه بروید. مراقب دقت تیراندازی خود باشید و تیری را خطا نزنید. دشمنان در جای جای قلعه به شما حمله می‌کنند مراقب برج‌ها باشید و دشمنان را بکشید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The King’s Son

بعد از کشتن تمام دشمنان باید به سمت توپ بروید و دیوار را تخریب کنید اول روی قسمتی که می‌خواهید تخریب کنید توپ را بچرخانید و بعد با کلیک چپ شلیک کنید. حال از دیوار به سمت بیرون فرار کنید. سوار اسب شوید و دشمنانی که به سمتتان می‌آیند را بکشید. حال به دنبال Charles مسیر را پیش بروید و در طول مسیر دشمنانی که به سمتتان می‌آیند را از پیش رو بردارید تا به قایق برسید. تا آماده شدن قایق دشمنانی که به سمتتان می‌آیند را بکشید. حال سوار قایق شوید در طول مسیر فرار با قایق باید 15 نفر را بکشید و مراقب دقت تیراندازی خود نیز باشید. آنها از هر سمتی ظاهر می‌شوند از بالای پل سمت راست یا چپ رودخانه و با رنگ قرمز در مینی مپ مشخص هستند. باید همه را بکشید و چیزی را از دست ندهید تا 15 نفر را تکمیل کنید. بعد از اینکه مسیر رودخانه را طی کردید و دشمنان را کشتید به خشکی می‌رسید و دمو شروع می‌شود. بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است