راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Bare Knuckles Friendships

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Bare Knuckles Friendships

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله نود و هشت: Bare Knuckles Friendships

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. پس از رسیدن به شهر Saint Denis، ظرف 1 دقیقه و 50 ثانیه Charles را پیدا کنید. 2. ظرف 10 ثانیه همه مردان گیدو مارتلی را بکشید.)

به علامت U در نقشه بروید تا با Uncle صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها،‌ در شهر Saint Denis دمو تمام می‌شود.(دمو را رد کنید.) باید به سرعت و در عرض 1 دقیقه و 50 ثانیه Charles را پیدا کنید. در حین صحبت با Uncle با فشار H اسب را صدا کنید بلافاصله بعد از پایان صحبت‌ها سوار اسب شوید و به سرعت به سمت بار(دو در) در نقشه بروید و از متصدی بار در مورد محل Charles سوال کنید. بعد از صحبت به سرعت به سمت محل مشخص شده در نقشه خود را برسانید در آنجا با Uncle همراه شوید و کمی جلوتر Charles را ملاقات خواهید دید و دمو شروع می‌شود. در دمو با فشار R روی برد Charles شرط‌بندی کنید تا کمی پول بدست بیاورید.

بعد از دیدن مبارزه و پیروزی Charles به دنبال او به سمت اسکله بروید. در اسکله چهار مرد مارتلی به شما حمله می‌کنند بلافاصله با زدن وسط موس وارد حالت Dead Eye شوید و با Q هر چهار نفر را مارک کنید و همزمان و در کمتر 10 ثانیه آنها را بکشید. بعد از کشتن هرچهار نفر سوار گاری شوید. در اینجا کار خاصی نباید بکنید خود Charles کنترل گاری را در دست دارد و به سمت بیرون از شهر می‌رود و بازی وارد دمو می‌شود. ماموریت تمام شده است.

مرحله Home Improvement for Beginners :

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ظرف 18 ثانیه مرحله را تمام کنید.)

مرحله Home Improvement for Beginners

دموها را رد کنید و در هنگام تخریب خانه در عرض 18 ثانیه اینکار را انجام بدهید. (دکمه S را فشار دهید و به سرعت کلیک چپ را پشت سرهم بزنید تا خانه تخریب شود.) در این مرحله دیگر کار خاصی نباید انجام دهید!

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است