راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Blessed are the Peacemakers

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Blessed are the Peacemakers

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله سی و هشت : Blessed are the Peacemakers
(این مرحله با علامت M در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. در عرض یک دقیقه خودتان را آزاد کنید و زخمتان را درمان کنید. ۲. تفنگتان را از کمپ O’Driscoll باز پس بگیرید. ۳. اعضای O’Driscoll که شما را شکست دادند را بکشید. ۴. از کمپ O’Driscoll بدون دیده شدن فرار کنید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Blessed are the Peacemakers

به علامت M در نقشه بروید و با Micah صحبت کنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو،  به سمت اسب بروید و سوارش شوید و بدنبال Micah بروید. وقتی به محلی رسیدید که آن دو از آرتور جدا شدند، خود را به محل زرد رنگ مشخص شده در نقشه برسانید. از اسب پیاده شوید و وارد محل زرد رنگ شوید و با کلیک راست آن دو را از دور ببینید تا دمو شروع شود.بعد از دمو، برای بار اول به سمت چپ یا راست بروید و سعی کنید فرار کنید ولی گیر می‌افتید بعد پشت اسبی هستید و به طرف مقصدی نامعلوم در حرکت هستید!

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Blessed are the Peacemakers

بعد از دموهایی آرتور در زیرزمینی آویزان است برای بدست آوردن مدال طلایی باید در عرض یک دقیقه خود را آزاد کنید و زخمتان را مداوا کنید. برای اینکار، اول خود را چپ و راست کنید تا نزدیک چاقو شوید و با زدن کلیک راست آرتور چاقو را برمیدارد و خودش را آزاد می‌کند حال باید در اینجا سریع باشید و دکمه‌های روی صفحه را سریع فشار دهید تا آرتور زحمش را مداوا کند بعضی وقتها دکمه‌ها را باید فشار دهید و برخی وقت‌ها باید روی آنها چندین بار کلیک کنید. (فقط باید به سرعت اینکار را بکنید چراکه یک دقیقه بیشتر زمان ندارید) بعد از مداوا کردن خود فردی سر می‌رسد با F او را بکشید و به بیرون از زیرزمین بروید.

خوب اینجا باید از کمپ بدون دیده شدن فرار کنید و البته افراد که این بلا را سرتان آوردند نیز بکشید این دو لازمه گرفتن مدال طلایی است. در این بخش اگر اشتباهی کردید می‌توانید از چک پونت قبلی بازی را ریست کنید و مشکلی پیش نخواهد آمد. (شکست بخورید تا از چک پونت قبلی بروید)

بعد از اینکه دو نگهبان از جلوی در رد شدند از زیرزمین خارج شوید و حالت نیم خیز بگیرید و به سمت راست که مردی تنها کنار کلبه است بروید او را از پشت تعقیب او را با F بکشید و لوتش را بردارید به سمت کلبه بروید در کنار کلبه مردی در حال نگهبانی است از پشت او را نیز غافلگیر کنید و بکشید فقط مراقب باشید وقتی پشتش به شما بود باید به او نزدیک شوید. در محلی عکس اسلحه است جلویش یک مرد ایستاده از پشت او را غافلگیر کنید و با F بکشید. فعلا وسایلتان را بر ندارید. به سراغ مرد چهارم که آنجاست بروید و آرام از پشت او را با F بکشید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Blessed are the Peacemakers

بعد از اینکه، این افراد را کشتید حال باید به سراغ اسلحه و بعد اسب بروید تا فرار کنید. اسلحه‌تان را جلوی در جایی که با عکس اسلحه مشخص است Recover  کنید و بعد سوار اسب شوید. حال باید بدون دیده شدن فرار کنید. دقت کنید دید دشمنان محدود است چراکه هوا مه‌ الود است پس می‌توانید به راحتی رد شوید اما اگر زیاد به سمت منطقه دیدشان نزدیک شوید شما را خواهند دید صبر کنید بچرخند و یا از بیراهه و با فاصله زیاد از آنها بروید. وقتی از منطقه دید دشمنان دور شدید به سرعت به سمت محل مشخص شده بتازید تا آرتور بیهوش شود و دمو آغاز شود… بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است