راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Spines of America

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Spines of America

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله چهاردهم: The Spines of America

(شرایط بدست آوردن مدال طلایی: ۱. همه لوت‌های خانه را بردارید. ۲. شناسایی نشوید. ۳. واگن را در یک دقیقه و ۱۰ ثانیه به Emerald Ranch برسانید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Spines of America

به محل مشخص شده در نقشه که با علامت H مشخص است بروید در کنار اسطبلِ بزرگ دو مرد نشسته‌اند به سمتشان بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید‌. در اینجا اسب‌هایتان را بگذارید و به دنبال مرد بروید. بعد دوربین را بردارید را بردارید و خانه را چک کنید در شب این ماموریت را انجام دهید چراکه اینطور شناشایی نمی‌شوید‌. حالت مخفیانه بگیرید و به سمت خانه بروید مراقب باشید زیاد سر و صدا نکنید!

باید تمام لوت‌ها را بردارید. اگر آیتمی برایتان پر بود B را بزنید و آن را در Inventory خود با Space از بین ببرید و از خانه بردارید. تمام لوتهای گفته شده در زیر را بردارید.

در طبقه اول اتاق خواب: ۱.کابینت هر چهار کشویس را خالی کنید. ۲.رو به روی تخت صندوق را خالی کنید ۳.صندوق کمک‌های اولیه روی دیوار در بین کابینت و اجاق چوبی را خالی کنید.

در طبقه اول اتاق پذیرایی: ۱. کنار پنجره cigarette card را بردارید ۲. روی میز، بطری Kentucky Bourbon  را بردارید ۳. صندوق را باز کنید ۴. سیب و هویچ روی کابینت بردارید. ۴. درون شومینه پول را بردارید.

در طبقه دوم: ۱.کمد و تمام کشوهای زیریش را چک کنید. ۲. لوت صندوق را بردارید.

به پیش Hosea برگردید و اینجا به سرعت به مقصد خود را برسانید در یک دقیقه ۱۰ ثانیه اینکار را بکنید بهتر است از راه اصلی نروید و از تپه‌ها میانبر بزنید و گاری را وارد اسطبل کنید در آخر می‌توانید با Hosea به کمپ برگردید دست خودتان است. اگر این روش را بروید اسب طلایی را بدست می‌آورید.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است