راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Red Dead Redemption

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Red Dead Redemption

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

بلافاصله بعد از ماموریت Our Best Selves این مرحله آغاز می‌شود.

مرحله هشتاد و هفت : Red Dead Redemption

این مرحله یکی از بیادماندنی‌ترین مراحل تاریخ دنیای گیم محسوب می‌شود.

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. وقتی که Sadie را از فانوس دریایی پوشش می‌دهید هفت هدشات انجام دهید. 2. بعد از گیر افتادن Sadie  خود را در عرض یک دقیقه به Sadie و ابیگل برسانید. 3. هفتاد درصد دقت تیراندازی داشته باشید. 4. بدون استفاده یا نیاز از پک سلامتی مرحله را تمام کنید.)

به دنبال Sadie بروید کمی جلوتر در کنار فانوس دریایی آنها از اسب پیاده می‌شوند و دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو به سمت فانوس دریایی بروید و از نبردبانش بالا بروید. حال داخل اتاقش شوید و از پله‌ها به بالاترین قسمتش خود را برسانید. از نبردبان دیگر نیز بالا بروید و در را باز کنید تا دموی کوتاهی شروع شود. بعد از دمو، باید هفت هدشات انجام دهید. باید Sadie را دنبال کنید و افرادی که به سمت او شلیک می‌کنند را هدشات کنید. باید وقتی در بالای برج هستید هفت هدشات را انجام دهید تا بخش اول مدال طلایی را بدست بیاورید.

کمی بعد Sadie گیر افتاده سریع دمو را رد کنید و به سمت محل مشخص شده بدوید و دشمنانی که در طول مسیر هستند را بکشید. بدست آوردن مدال طلایی این بخش بسیار سخت است باید از پناهی به پناه دیگر بروید تا تیر زیادی نخورید با دقت تیراندازی کنید و با سرعت به سمت محل Sadie  بروید چرا که یک دقیقه بیشتر وقت ندارید. حتما از سلاح قوی استفاده کنید تا بتوانید دشمنان را سریع بکشید. دشمنان از هر سمتی به شما حمله می‌کنند مراقب بالای ساختمان‌ها نیز باشید در انتهای خیابان دو اسب سوار نیز ظاهر می‌شوند در کل باید در این بخش دقت و سرعت العمل بالایی داشته باشید تا مدال طلایی را بدست بیاورید. البته اگر سلاح‌های قوی دارید و توانایی‌های شخصیت خود را بهبود بخشیده باشید مشکلی برایتان پیش نمی‌آید. پیشنهاد می‌شود در طول کل مسیر بدوید و فقط دشمنانی که در مقابلتان هستند را بکشید و فقط خود را به در برسانید. بعد از رسیدن به در با F در را بشکنید تا وارد حالت Dead Eye شوید روی سر هر دو مرد با Q قفل کنید و شلیک کنید تا هر دو را همزمان بکشید. 

بعد از دمو به دنبال Sadie و ابیگل سوار اسب شوید. در طول مسیر به سمت دشمنانی که به سمت شما می‌آیند تیراندازی کنید. کمی جلوتر بعد از اینکه از دست آنها فرار کردید وارد دمو می‌‌شوید. بعد از دمو به آهنگ زیبا گوش کنید و فقط با فشار w یا شیفت به سمت کمپ پیش بروید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Red Dead Redemption

وقتی به کمپ رسیدید دمو شروع می‌شود بعد از دمو عده‌ای به کمپ حمله ‌کرده‌اند. پشت محلی پناه بگیرید و با دقت به سمت دشمنان تیراندازی کنید 70 درصد دقت تیراندازی باید در این مرحله داشته باشید و به خاطر طولانی بودن این مرحله این درصد بسیار مشکل خواهد بود. بعد از کشتن چند نفر از دشمنان جان به شما می‌گوید که به دنبالش بروید. او را دنبال کنید تا وارد غار شوید. مسیر غار را پیش بروید تا به انتهای غار برسید و از نبردبان آن خود را به بالا برسانید و از طرف دیگر خارج شوید بعد از دیدن دمویی سوار اسب هستید و باید به همراه جان فرار کنید. در طول مسیر دشمنان را بکشید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا وقتی که اسب آرتور روی زمین می‌افتد چند نفر از دشمنان را بکشید و بعد به پیش اسبتان برگردید و دموی تلخ را ببینید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Red Dead Redemption

در اینجا دو راه دارید یا به جان کمک کنید یا به سراغ پول بروید و آن را بردارید. هر دو انتخاب به یک مسیر تلخ نهایی منجر می‌شود اما واقعا پول برای آرتوری که نه سلامتی دارد و نه چیزی برای بدست آوردن، چه ارزشی می‌تواند داشته باشد؟

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Red Dead Redemption

رفتن به سراغ پول

مسیر را به سمت علامت زرد پیش بروید و هر آنکس که به سمتتان می‌آید را بکشید. مراقب باشید در اینجا آیتمی ندارید تا Dead Eye خود را پر کنید. باید مراقب باشید پشت محل‌های مختلف پناه بگیرید و دشمنان را بکشید. وقتی به محل زرد رنگ رسیدید، داخل غار شوید و مسیر را تا انتهای غار ادامه دهید. وقتی به محل رسیدید جعبه در زیر گاری است آن را با E بیرون بکشید و پول را بردارید و به سمت بیرون از غار پیش بروید. در بیرون غار Micah به شما حمله می‌کند و به شما چاقو می‌زند. مبارزه با او آغاز می‌شود با F به او ضربه بزنید و با R ضرباتش را دفع کنید وقتی آرتور به چشم او ضربه وارد کرد دمو شروع می‌شود. بعد از دمو خواهید دید که…

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Red Dead Redemption

کمک به جان (پیشنهادی)

به دنبال جان مسیر را به سمت بالای کوه ادامه دهید فقط مسیر را به سمت جلو پیش بروید و احتیاجی به شلیک کردن به کسی نیست. وقتی به بالای کوه رسیدید پشت سخره‌ای پناه بگیرید و تعدادی از دشمنان که در طرف دیگر کوهستان هستند را بکشید بعد باز به دنبال جان بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو آرتور تنهاست و باید به سمت دشمنانی که به سمت بالای کوه می‌آیند شلیک کند. بعد از اینکه تعدادی از دشمنان را کشتید Micah از پشت به شما حمله می‌کند باید با او مبارزه کنید با F به او ضربه بزنید و با R دفاع کنید. در طول مبارزه بارها باید دکمه‌های مختلفی را پشت سر هم بزنید که در گوشه سمت راست پایین ظاهر می‌شوند. بعد از اینکه چندین بار او زدید و کتک خوردید دمویی شروع می‌شود. در طول دمو با شیفت به سمت اسلحه بروید تا دموی دیگری آغاز شود. در پایان روح گوزن مانند آرتور آزاد می‌شود…(ماموریت تمام می‌شود)

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است