راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Fatherhood, for Idiots

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Fatherhood, for Idiots

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله نود و سه: Fatherhood, for Idiots

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. هر سه دشمن را در حالت Dead eye بکشید. 2. بعد از درگیری، در عرض 1 دقیقه و 30 ثانیه به Pronghorn Ranch برگردید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Fatherhood, for Idiots

به علامت A در نقشه بروید و با ابیگل صحبت کنید. بعد از دمو، گاری را به سمت شهر استرابری حرکت دهید. کمی جلوتر جکی کنترل واگن را در دست می‌گیرد. در نزدیکی شهر کنترل را دوباره بدست می‌گیرد. به سمت دفتر پست بروید و در محل مشخص شده گاری را متوقف کنید. از گاری پیاده شوید و داخل دفتر پست که در نقشه مشخص شده شوید و E را فشار دهید تا دمو شروع شود.

بعد از دمو، با جک به سمت مزرعه بر‌می‌گردید در مسیری سرعت گاری را تنظیم می‌کنید سرعت را با R زیاد و با F کم کنید. اینکار را کمی انجام دهید و مسیر را ادامه دهید. کمی جلوتر سه اسب سوار شما را تعقیب می‌کنند کمی جلوتر بازی وارد دمو می‌شود. بعد از دمو می‌توانید با مرد صحبت کنید ولی صحبت فایده ندارد او به شما حمله می‌کند. باید هر سه نفر را در حالت Dead eye بکشید. بلافاصله وارد حالت Dead eye شوید و آنها را بکشید. بعد از کشتن دشمنان به پیش جکی برگردید. دمو را رد کنید و بلافاصله به سرعت به سمت مزرعه حرکت کنید باید در عرض 1 دقیقه و 30 ثانیه به آنجا بروید از راه اصلی با سرعت بروید و به هیچ عنوان توقف نکنید تا مدال طلایی را بدست بیاورید. بعد از رسیدن به محل و دیدن دمویی ماموریت تمام شده است. 

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است