راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Kind and Benevolent Despot

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Kind and Benevolent Despot

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله شصت: A Kind and Benevolent Despot
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. زیر دو دقیقه خاویر را به مکان امن برسانید. ۲. ده هدشات انجام دهید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : A Kind and Benevolent Despot

به سمت علامت D در نقشه بروید. اگر از راه رودخانه بروید باید از صخره‌ها بالا بروید تا خود را به محل مشخص شده برسانید. وقتی به پیش داچ رسیدید دمو شروع می‌شود. بعد از دمو، باید به دنبال داچ بروید تا به غار برسید. حال وارد غار شوید و مسیر را به دنبال گلوریا بروید. وقتی به انتهای غار و در رسیدید W را فشار دهید و کلیک راست را بزنید تا در باز شود و دمویی آغاز شود. بعد از دمو(که نشانه‌های جنون داچ در آن پیداست!) به دنبال داچ بروید تا به دو مرد برسید داچ به سمت یکی می‌رود و شما نیز به سراغ نفر بعدی بروید و با F او را بکشید. حال جسد را بردارید و به دنبال او بروید و آن را با R کنار جسد دیگر بیندازید.

باز به دنبال داچ بروید و با او وارد ساختمانی شوید. در آنجا پناه بگیرید و صبر کنید تا نگهبانان صحبت‌هایشان تمام شود. بعد از صحبت‌ها داچ به سراغ نگهبان سمت راستی می‌رود و شما حساب فرد چپی را برسید.(لوت جنازه‌ها را بردارید) بعد از صحبت‌های داچ، سه علامت زرد روی نقشه ظاهر می‌شود. گونی شکر را سوراخ کنید، پنجره‌ها را ببندید و فلکه را باز کنید. بعد از در خارج شوید و منتظر داچ بمانید. وقتی او به بیرون ساختمان آمد، به دنبالش بروید. کمی جلوتر او صبر می‌کند که ساختمان منفجر شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 <ul class="wiki-cat-list"></ul>

بعد از انفجار، وقتی که حواس نگهبانان پرت شد به دنبال داچ به سمت خاویر بروید. وقتی قفس خاویر را باز کردید تایمر ۲ دقیقه برای فراری دادن او شروع می‌شود. بدست آوردن مدال طلایی این مرحله سخت است. علاوه بر دقت سرعتتان باید زیاد باشد. همیشه باید نزدیک خاویر و داچ بمانید. داچ خاویر را حمل می‌کند و شما باید ده هدشاتتان را انجام دهید و دشمنان را به سرعت بکشید و همزمان به دنبال داچ حرکت کنید. از کمپ دشمن که خارج شدید داچ وارد مزرع گندم می‌شود. او را دنبال کنید و دشمنانی که در تعقیبتان هستند را بکشید. در طول مسیر دشمنان از لابه لای مزرعه گندم سر می‌رسند آنها را هدشات کنید. مسیر را ادامه دهید تا داچ خاویر را به آن سمت رودخانه و محل امنی بگذارید. حال کشتن دشمنان باقی مانده را شروع کنید. بعد از کشتن همه دمو شروع می‌شود. بعد از دمو ماموریت تمام شده است. و ماموریت Hell Hath No Fury بلافاصله آغاز می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است