نکات مهم اولیه در بازی Red Dead Redemption 2

نکات مهم اولیه در بازی Red Dead Redemption 2

در این بخش قبل از شروع راهنمای کامل بازی Red Dead Redemption 2 ؛ در این مطلب نکات کلیدی که برای شروع بازی Red Dead Redemption 2 بدردتان میخورد را برایتان جمع آوری کردیم. این مطلب به مرور زمان با نکات جدید و جذابتری به روز خواهد شد. با سایت ساعت هفت با نکات مهم اولیه در بازی Red Dead Redemption 2 همراه باشید.

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

(دکمه‌های بازی برای نسخه PC بازی است)

۱. با فشار B تمام آیتم‌های بازی باز می‌شود. در آخرین تب بخش Documents حتما نوشته‌های مختلف را بخوانید تا چیزهای مختلفی از بازی یاد بگیرید.

۲. اگر با سرعت حرکت کنید Staminaی شما ارتقا پیدا می‌کند، پس پیاده‌رویِ بیشتر باعثِ افزایش قدرت حرکتی شما می‌شود. انجام کارهای بدنی مثل استفاده از تیرکمان، مشت زدن و… باعث افزایش جان شما و همینطور انجام کارهای فرعی درون کمپ اصلی باعث افزایش Dead Eye آرتور می‌شود همینطور تیراندازی دقیق نیز باعث افزایش قدرت Dead Eye می‌شود.

۳.  انواع حیوانات اهلی یا وحشی را اگر نزدیکشان باشید با فشار Q می‌توانید مورد مطالعه قرار دهید و اطلاعات مفیدی از هرکدام بدست بیاورید. در برخی موارد باید با تفنگ روی آنها نشانه بروید تا فشار دکمه فعال شود‌.

۴. گیاهان دارویی، حیوانات و ماهی‌های مختلفی که در محیط هستند با برداشتن یا شکار آنها می‌توانید معجون‌ یا غذاهای مختلفی برای افزایش سلامتی و… درست کنید. (در کمپ شخصی) اگر نقشه را نگاه کنید محل گیاهان، حیوانات و ماهی‌های خاصی که پیدا کردید و شکار کردید روی نقشه مشخص می‌شوند.

۵. هر جنبده‌ی کوچک و بزرگ در آسمان، زمین و زیر آب قابل شکار کردن می‌باشند!

۶. غذا خوردنِ زیاد باعث افزایش وزن و در نتیجه کاهش سریع انرژی شما در هنگام دویدن می‌شود.

۷. وقتی از شهر یا کمپ اصلی دور بودید می‌توانید کمپ شخصی بزنید تا غذا یا معجون درست کنید. Tab را فشار دهید در بخش Item در پایین می‌توانید Camp را انتخاب کنید. همیشه قبل از انجام ماموریت‌ها بخوابید و غذا بخورید. در کمپ شخصی می‌توانید غذا (در هنگام ماموریت‌ها و در خطر بودن استفاده کنید) یا معجون (برای افزایش توانایی‌ها در مراحل سخت‌تر کاربرد دارد) یا آیتم‌های خاص مثل تیر‌های قویتر و… درست کنید.

۸. بازی دقیقا از همان جایی که سیو کردید Load نخواهد شد. پس این روش برای این بازی جوابگو نیست. ولی بهتر است بعد از انجام ماموریت‌های مهم یا قبل از آن بازی را سیو کنید تا در صورت بروز اشتباهی در مرحله‌ی پیش رو یا انتخاب‌های نادرست از نظر خودتان بازی را لود کنید.

۹. در محیط بازی با خانه‌ها یا کمپ‌های متروک رو به رو می‌شوید که می‌توانید لوتشان را بردارید معمولا وارد شدن به خانه‌ها کمی پیچیده است یا موارد جالبی منتظر شما داخل آنهاست کاملا داخل خانه و اطراف را بگردید تا لوت‌ها و صندوقها را از دست ندهید.

۱۰. در هنگام شکار کردن از تیرکمان استفاده کنید تا پوست با کیفیت‌تری بدست بیاورید و همینطور باعث افزایش جانتان نیز شود. شلیک تیر به پوست آسیب می‌رساند و کیفیت آن را پایین می‌آورد.

۱۱. اسب را با G آرام کنید و همیشه او را با فرچه تمیز کنید و می‌توانید با دادن هویج و دیگر میوه‌‌های مخصوص موجود در محیط موجود را شاد کنید تا رابطه بهتری با او بدست بیاورید و توانایی‌های اسبتان را بهبود بخشید. (همین روش را به کرات ادامه دهید تا اسبتان را به لول چهار برسانید.)

۱۲. این بازی فقط خلاصه به مراحل اصلی و فرعی نمی‌شود. سعی نکنید خیلی زود مراحل را سپری کنید و به گشت زنی، شکار، انجام چالش‌ها، فعالیت‌های مختلف و ارتقای کمپ مشغول شوید و برای ماجراجویی به بخش‌های مختلفی از نقشه بروید تا نکات و مراحل فرعی را که با گذشت Chapter‌های بازی دیگر قابل دسترس نیستند را از دست ندهید.

۱۳. شما در طول بازی با اتفاقات تصادفی، شخصیت‌های مختلف که هر کدام داستانی خاص دارند و بسیار دیگر از این گونه موارد رو به رو خواهید شد که بسیار بازی را زنده کرده‌اند. در طول مسیر و وقتی در مسیر هدفی خاص هستید به نقاط سفید توجه کنید تا این موارد را از دست ندهید.

۱۴. با شلیک به قفل، صندوق‌های بسته باز می‌شوند و اگر گاری را متوقف کردید و صندوقی پشت آن بود می‌توانید با شلیک به قفل پشتش به لوت آن دسترسی پیدا کنید.

۱۵. کارهای خوب و بد باعث افزایش و کاهش شرافت (Honor) شما در دنیای بازی می‌شود و روی رفتار مردم با شما و همینطور افزایش و کاهش قیمت آیتم‌هایی که توسط مغازه‌دارها به فروش می‌رسند تاثیرگذار است.

دزدی از مردم عادی، قتل مردم، کشتن حیوانات اهلی، خشونت بر علیه مردم و هر حرکتی که از نظر شما که شرافتمندانه نباشد باعث کاهش Honor و کمک به مردم به طریق مختلف حتی با صحبت یا رساندن آنها به مقصد و جلوی دزدها و قاتل‌ها ایستادن و در کل کارهای شرافتمندانه باعث افزایش Honor می‌شود و در دنیای بازی تاثیرگذار است.

۱۶. در کنار تخت خوابتان در بازی می‌توانید اسلحه و لباس خود را انتخاب کنید. یک لباس برای آب‌وهوای سرد در اسبتان نگهدارید. آب‌ و هوا روی میزان کم شدن تدریجی خونتان تاثیر دارند.

17. با صحبت با افراد مختلف کمپ شما ماموریت‌های کوچکی دریافت می‌کنید که می‌توانید آنها را با فشار L پیدا کرده و انجام دهید. بعد از انجام دادن هریک از این ماموریت‌ها به کمپ برگردید یک دایره و علامت سوال کوچک خواهید دید با هر فردی که این علامت را دارد صحبت کنید تا ماموریت‌ها انجام شوند. (محل دقیق تمام این آیتم‌ها در بخش نقشه موجود است.)

18.  در طول بازی قبل از اینکه مراحل اصلی را تمام کنید Trinket ها را بدست بیاورید چراکه تاثیر مثبتی در بازی شما خواهند داشت. باید حیوانات Legendry را بکشید و بعد از کشتن انها پوستشان را به Trapperهای سراسر نقشه برای ساخت لباسها یا زین اسب با ویژگی‌های خاص و Trophy آنها را برای فروشنده های Fence برای ساخت Trinket بدهید اینکار باعث بهبود کارایی آرتور در جهات مختلف می‌شود.

19. ارتقای کمپ را در بخش Lodging ادامه دهید (Next in Line را ارتقا دهید) تا اینکه یک نقشه در پشت کمپ شما ظاهر شود تا بتوانید به Fast Travel برای همیشه در کمپ اصلی یا شخصی بپردازید.

20. حتما برای اسب زین مناسب بخرید، زین‌هایی که با پوست عالی حیوانات توسط Traper‌ها ساخته میشود بسیار کاربرد دارد. پس پوست‌های سه ستاره را به او بفروشید.

21. ماهی گیری، مشت زنی و همینطور تیراندازی با کمان باعث افزایش خون شما می‌شود برای ۱۰۰ درصد کردن بازی باید خونتان را کامل کنید.

22. بعد از کشتن حیوانات Legendary پوست آنها را به Trapper ها بفروشید تا بتوانید لباس جدید خریداری کنید.  تمام Skinهای prefect خود و پرهای مورد نیاز را به او بفروشید. تا بتوانید در بخش Crafting لباس و آیتم‌ها را بتوانید بسازید.

23. در آغاز کپچر چهارم از اسطبل شهر Saint Denis می‌توانید اسب‌های قوی بخرید بهترین اسب Elite عربی یا مسابقه ترکمنی را بخرید که بهترین هستند. بعد از خریدن اسب با غذا دادن یا زدن پشت سر هم G اسب را آرام و تربیب کنید تا مهارت‌هایش ارتقا یابد و همینطور زین اسب را نیز حتما بسازید تا بیشترین stamina را برای اسبتان داشته باشید.

24. در مراحل تایمی (برای بدست آوردن مدال طلایی) وقتی بازی را متوقف می‌کنید زمان شما می‌گذرد پس باید کل مرحله را بدون توقف در زمان مشخص شده طی کنید. همینطور در اینگونه مراحل باید دموها را رد کنید زمانی که در دمو صرف می‌کنید نیز در زمان کلی در نظر گرفته می‌شود.

نکات دیگر به زودی اضافه خواهند شد…

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های بازی بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است