راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Sheep and the Goats

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Sheep and the Goats

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله بیست و دوم : The Sheep and the Goats
(این مرحله با علامت J در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. تمام گوسفندها را به آغل برسانید. ۲. بیست و پنج هدشات انجام دهید. ۳. هفتاد درصد دقت تیراندازی داشته باشید. ۴. بدون استفاده از آیتم سلامتی مرحله را به اتمام برسانید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Sheep and the Goats

در شهر ولنتاین به علامت J بروید و با جان صحبت کنید. بعد از صحبت‌های اولیه به دنبال او بروید. وقتی نزدیک اسلحه فروشی شدید اسب را در محل بگذارید حال وارد اسلحه فروشی شوید و یک اسلحه Sniper خریداری کنید. در قسمت Rifles بروید و اسلحه رایگان را بگیرید. می‌توانید آن را ارتقا دهید یا ندهید و بعد به پیش جان برگردید. سوار اسب شوید و به دنبال او بروید تا به بالا تپه‌‌ای برسید. از اسب پیاده شوید و به دنبال جان بروید تا او با شما صحبت کند. بعد با تفنگ نشانه‌دار به سمت گله گوسفند و سه مرد که از دور مشخص است نشانه بروید و در کنار سه مرد یکی دوبار شلیک کنید تا آنها را بترسانید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Sheep and the Goats

حال سوار اسب شوید و به سمت گله گوسفند بروید.  اول به سمت گوسفندهای زرد اطراف بروید تا آنها را در مرکز جمع کنید حال باید گله را به سمت محل مشخص شده برسانید دقت کنید اگر مدال طلایی می‌خواهید هیچ گوسفندی نباید از گله خارج شود و همه را باید به مقصد برسانید. پشت گوسفندها حرکت کنید و به سمت مقصد بروید اگر گوسفندی از گله خارج شد با رنگ زرد مشخص می‌شود به دنبالش بروید تا رنگش باز سفید شود. با فریاد می‌توانید آنها را به حرکت وادارید وقتی به آغل رسیدید همه را وارد آن کنید دمو شروع می‌شود.

بعد از دمو سوار اسب شوید و به سمت سالن بروید و واردش شوید و به سمت داچ بروید تا دمو شروع شود.  بعد از دمو باید دشمنان را بکشید دقت کنید فقط به سر شلیک کنید و در تیراندازی دقت لازم را داشته باشید. (25 هدشات و دقت هفتاد درصد ) در این مرحله نباید از مواد غذایی که خون را پر میکند، استفاده کنید. پس پشت گاری زرد پناه بگیرید و  پیش بروید و با هدشات دشمنان را از پیش رو بردارید. آنها از هر سمتی می‌آیند از داخل ساختمان‌ها یا بالایشان به سمتتان تیراندازی می‌کنند باید بسیار مراقب باشید و با دقت تیراندازی کنید و به سرعت آنها را بکشید که خونتان هدر نرود.

وقتی به طرف دیگر شهر رسیدید اول دشمنان را بکشید بعد مرد را از گاری به دوش بکشید و به سمت اسبها ببرید. بعد از اینکه پشت اسب او را گذاشتید دمو شروع می‌شود. چند نفر پشت جعبه ها به سمتتان شلیک می‌کنند می‌توانید آنها را نیز بکشید ولی سریعتر سوار اسب شده و به سرعت از شهر خارج شوید. از شهر و کلانترها دور شوید تا Wanted از روی شما برداشته شود(قرمزی آن برطرف شود) با اینکار مرحله تمام می‌شود و مدال طلایی را نیز بدست آورده‌اید.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است