راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Money Lending and Other Sins – IV

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Money Lending and Other Sins – IV

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله بیست و هفتم : Money Lending and Other Sins – IV
(این مرحله با علامت LS در نقشه مشخص است.)
(شرایط گرفتن مدال طلایی: مدال ندارد )

در چپتر سوم این ماموریت را بدست می‌آورید. به پیش علامت LS بروید و با Strauss صحبت کنید. دو علامت $ سفید روی نقشه ظاهر می‌شود.

گرفتن پول از Gwyn Hughes:
در شهر Rhodes به سمت علامت $ بروید. وقتی به محل رسیدید به پشت ساختمانی که رویش Office نوشته بروید و با مرد صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به دنبال او به پشت کلیسا بروید.  وقتی به حیاط کلیسا وارد شدید چندین نفر آنجا هستند باید به پیش علامت‌های زرد بروید و با آنها صحبت کنید تا از حیاط خارج شوند. با خشونت یا آرامش فرقی نمی‌کند هرکاری می‌کنید فقط باید از حیاط خارج شوند و تاثیری در کل جریان بازی ندارد. وقتی با پسر و دختر و زن صحبت کنید و آنها را از حیاط خارج کردید به پیش Gwyn برگردید و با او صحبت کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Money Lending and Other Sins – IV

حال باید جلوی راه ورودی حیاط بایستید و نگذارید کسی وارد کلیسا و حیاطش شود. اگر کسی نزدیک شد کلیک راست را فشار دهید با R به صورت آرام و یا F به صورت توهین آمیز نگدارید که وارد شوند. اول یک زن می‌آید و بعد دو مردی می‌آیند که زبان خوش سرشان نمی‌شود! و با شما درگیر می‌شوند با کلیک راست یا F ضربه و با R دفاع کنید. وقتی هر دو را ناکار کردید به پیش Gwyn برگردید و با او صحبت کنید. حال جلویش کلیک راست و بعد R را بزنید تا پول را  بگیرید.

گرفتن پول از  Winton Holmes :
به علامت $ که نزدیک شهر Strawebry است بروید. وقتی به محل رسیدید به سمت بالا بروید تا خود را به کمپی برسانید که مردی کنار آتش نشسته است. با او صحبت کنید تا دمو  شروع شود. بعد از دمو، سوار اسب شوید و به دنبال مرد بروید تا به مقصد برسید. وقتی به مقصد رسیدید، هوا سرد است لباس مخصوص هوای سرد بپوشید و به دنبال مرد وارد غار شوید. حتما یک شات گان قدرتمند همراه خود داشته باشید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Money Lending and Other Sins – IV

در درون غار صدای عجیبی می‌آید. وقتی به دو راهی رسیدید، مرد به سمت چپ می‌رود و شما به سمت راست بروید. صدایی از دور می‌شنوید با آن سمت بروید، Holmes مرده است. لوتش را بردارید و اسلحه خود را آماده کنید و به سمت داخل غار بروید. ببر سفیدی آنجاست او را بکشید و پوستش را بکنید و به سمت اسب برگردید و سوارش شوید. حال علامت زرد قصابی روی نقشه مشخص است به آنجا بروید وقتی به آنجا رسیدید با مرد صحبت کنید و پوست سفید Cougar را بفروشید تا پول را بدست بیاورید حال میتوانید پولها را به کمپ برگردانید و این ماموریت تمام می‌شود.

مرحله چهل و هشت: Money Lending and Other Sins – V
(این مرحله با علامت LS سفید در نقشه مشخص است.)(Chapter 4)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: شرایط خاصی وجود ندارد.)

مرحله چهل و هشت: Money Lending and Other Sins – V

به علامت LS در کمپ بروید و با Strauss صحبت کنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، یک علامت $ در نفشه مشخص می‌شود به آنجا بروید و با Algie Davison صحبت کنید. وقتی به محل رسیدید به کنار رودخانه بروید تا او را مشغول نوشیدن و تکیه داده به کنده درختی ببینید. به پیش او بروید و صحبت کنید. با فشار کلیک راست و F شروع یه تهدید کنید. او به سمت خانه می‌رود تا پول را به شما بدهد.

مرحله چهل و هشت: Money Lending and Other Sins – V

او را تعقیب کنید و وارد خانه شوید مرد به شما نوشیدنی تعارف می‌کند به سمت نوشیدنی که بروید، او از پشت به شما حمله می‌کند او را از پا در بیاورید حال می‌توانید لوت محیط را بردارید لوت اصلی در اتاقی که در عکس بالا مشخص است و پسر زیر تختش پنهان شده قرار داد پسر را تهدید کنید که محل پول‌ها را به شما بگوید. حالا صندوق را باز کنید و به کمپ برگردید و پول را در صندوق (Donate to Camp) بگذارید تا این ماموریت تمام شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است