راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : That’s Murfee Country

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : That’s Murfee Country

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله شصت و پنجم: A Fork in the Road

(شرایط گرفتن مدال طلایی: مرحله را در سه دقیقه پنج ثانیه به پایان برسانید. )
این مرحله زمانی است پس باید دموها را رد کنید. (این مرحله را می‌توانید در کپچر پنج یا شش تجربه کنید.)

مرحله شصت و پنجم: A Fork in the Road

بعد از ماموریت Fleeting Joy وقتی برای اولین بار وارد شهر Saint Denis شوید اولین علائم مریضی آرتور را خواهید دید(این مرحله یکی از دردناک‌ترین و زیباترین مراحل بازی محسوب می‌شود!) و او روی زمین بیهوش می‌شود. با W راه بروید تا به پیش دکتر برسید و دمو شروع شود. دمو را رد کنید.

مرحله شصت و پنجم: A Fork in the Road

از اینجای بازی تا انتهای آن به خاطر بیماری آرتور انرژی او زودتر تمام می‌شود و کاری نیز از دست شما برنمی‌آید! بعد از دمو باید از مطب دکتر دور شوید کار خاصی را نباید بکنید فقط پیاده حرکت کنید و به یاد خاطرات و فرصت‌های از دست رفته آرتور بیفتید تا این مرحله تمام شود‌. (به سمت خارج از دایره زرد بروید، اگر دموها را رد کنید گرفتن مدال طلای این مرحله بسیار راحت است.)

مرحله شصت و ششم: That’s Murfee Country
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. در عرض دو دقیقه Meredith را به مادرش برسانید. ۲. پانزده هدشات داشته باشید. ۳. هشتاد و پنج درصد دقت تیراندازی داشته باشید. ۴. بدون استفاده و نیاز از پک سلامتی مرحله را به پایان برسانید‌.)

مرحله شصت و ششم: That’s Murfee Country

به علامت D در نقشه بروید و با داچ صحبت کنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، به پیش Charles بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به دنبال او بروید و سوار اسب شوید. کمی جلوتر Charles از شما می‌پرسد که چطور تا محل بروید با اسب یا قایق که بهتر است با اسب بروید چراکه هم سریعتر است و هم اینکه به اسلحه‌هایتان(روی زین اسب) در طول مرحله دسترسی خواهید داشت. (پس کلیک راست را فشار دهید و F را بزنید) حال تا محل با Charles اسب سواری کنید. کمی جلوتر بعد از دمویی مقدار زیادی از مسیر رد می‌شود و باز باید تا محل که فاصله زیادی هم ندارد با Charles همراهی کنید.

وقتی به محل رسدید او از اسب پیاده می‌شود. حالا Charles را پیاده دنبال کنید. کمی جلوتر دو نفر جلوی شماست. یکی از آنها را با تیروکمان (فقط هدشات) بزنید تا دیگری را چالز از پا در بیاورد. مسیر را به دنبال Charles ادامه دهید تا دمو شروع شود.

بعد از دمو باید انتخاب کنید که با دینامیت شروع کنید یا به صورت مخفیانه وارد غاز شوید. بهتر است راه مخفیانه را تا جایی که می‌شود ادامه دهید چراکه تعداد دشمنان زیاد است و همینطور در روش مخفیانه راحتر می‌توانید آنها را هدشات کنید. پس R را فشار دهید و بعد به سمت غاز به صورت مخفیانه پیش بروید. دشمنان را با تیرکمان هدشات کنید و به جلو پیش بروید. با اولین اشتباه همه دشمنان غار به سمتتان هجوم می‌آورند. باید بسیار مراقب باشید آنها قمه دارند و اسلحه اکثر آنها شات گان است که بسیار سریع خونتان را کم می‌کند. از Dead Eye استفاده کنید و فقط با هدشات دشمنان به سمت انتهای غار پیش بروید. (با دقت تیراندازی کنید(85٪ دقت تیراندازی) و پانزده هدشات انجام دهید) تا وقتی که به قفسی می‌رسید که زنی درون آن است بعد از کشتن همه دشمنان درون غار با زن صحبت کنید و در قفس را باز کنید.

مرحله شصت و ششم: That’s Murfee Country

در اینجا دمو را بلافاصله رد کنید و باید با اسب به تاخت تا محل مشخص شده بروید. تنها دو دقیقه برای رسیدن به مقصد فرصت دارید. (اگر اسبتان سریع است به راحتی این بخش را انجام خواهید داد.) وقتی به مقصد برسید دمو شروع می‌شود بعد از دمو ماموریت تمام‌ می‌شود. می‌توانید پول را بپذیرید یا خیر تاثیری در بازی ندارد. ماموریت تمام شده است. (این بخش از بازی تمام شده است.)

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است