راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : An Honest Day’s Labors

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : An Honest Day’s Labors

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله صد: An Honest Day’s Labors

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. هنگام فرار با اسب، تمام مردان لانگتون را بکشید. 2. بعد از انتخاب متد حمله در عرض کمتر از پنج دقیقه با Shane Finley فرار کنید. 3. با 70 درصد دقت تیراندازی مرحله را به اتمام برسانید. 4. ماموریت را بدون استفاده یا احتیاج پیدا کردن به پک سلامتی به پایان برسانید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : An Honest Day’s Labors

به علامت SA در نقشه بروید و با Sadie در سالن Blackwater ملاقات کنید. بعد از صحبت‌ها، به دنبال Sadie بروید و سوار اسب شوید و او را به سمت مقصد دنبال کنید. کمی جلوتر بازی وارد دمو می‌شود باز Sadie را دنبال کنید تا به محلی برسید که از اسب پیاده می‌شود. او را دنبال کنید تا کمی محیط را دید بزنید. Tab را فشار دهید و Binoculars را در تب دوم انتخاب کنید و با کلیک چپ کمپ و ساختمان‌های رو به رویتان را بررسی کنید و اسب سوارانی که از آنجا خارج می‌شوند را بررسی کنید. بعد از اینکار، سوار اسب شوید و به دنبال Sadie بروید. کمی جلوتر اسب سوارانی که پایین دره در حرکت هستند و با رنگ قرمز در مینی مپ طرف آنها مشخص است را دنبال کنید تا جایی که Sadie از اسب پیاده می‌شود، از اسب پیاده شوید و به پیش او بروید. (قبل از پیاده شدن تفنگ نشانه‌دار و شاتگان را به عنوان تفنگ‌های اصلی انتخاب کنید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : An Honest Day’s Labors

حال باید نوع حمله خود را انتخاب کنید. برای بدست آوردن مدال طلایی سریعترین راه Shoot the Gang است. بعد از این اتفاق اول بلافاصله تعدادی از دشمنان دور مردی که بسته است را بکشید.(با تفنگ نشانه‌دار) همینطور به تیراندازی ادامه دهید تا عده‌ای از سمت راست به شما حمله کنند و Sadie به آن سمت حرکت کند. حال از سمت راست به سمت پایین مسیر را ادامه دهید و افرادی که در طول مسیر به شما حمله می‌کنند را بکشید. پشت سنگ‌هایی که در طول مسیر هستند پناه بگیرید و دشمنان را بکشید. کمی جلوتر افرادی که بالای سخره‌ ظاهر می‌شوند، پناه بگیرید و آنها را نیز از بین ببرید. حال با سرعت زیاد به سمت پایین حرکت کنید پشت سنگ‌ها پناه بگیرید و دشمنان اطرافتان را بکشید. خود را به مرد بسته برسانید در اینجا در پشت سنگی پناه بگیرید و دشمنان بالای سخره را بکشید. وقتی همه آنها را کشتید افراد اسب سواری در پایین ظاهر می‌شوند آنها را نیز بکشید. وقتی همه دشمنان را کشتید مرد را بردارید و اسب را با H صدا کنید و پشت اسب بگذارید. از کشیدن نقشه  تا رسیدن به مرد و گذاشتن او پشت اسب باید در عرض 5 دقیقه این بخش را انجام دهید تا مدال طلایی را بدست بیاورید. در کل باید هم سرعت عمل بالایی داشته باشید و هم دقت زیادی تا بتوانید این بخش مدال طلایی را بدست بیاورید. مراقب دقت تیراندازیتان نیز باشید و سعی کنید دقیق تیراندازی کنید تا بتوانید 70 درصد دقت تیراندازی را نیز بدست بیاورید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : An Honest Day’s Labors

بعد از گذاشتن Shane Finley پشت اسب به دنبال Sadie حرکت کنید در طول مسیر دشمنان به شما حمله می‌کنند برای بدست آوردن این بخش از مدال طلایی باید تمام دشمنانی که در طول مسیر فرار با اسب به شما حمله می‌کنند را بکشید. برخی افراد از بالای بلندی و پل به شما حمله می‌کنند وارد حالت Dead Eye شوید و آنها را نیز بکشید. جلوتر افرادی بالای سخره هستند آنها را نیز بکشید. در طول مسیر به سرعت وارد حالت Dead Eye شوید روی دشمنان قفل کنید و آنها را بکشید هیچ یک از دشمنان طول مسیر را زنده نگذارید. کمی بدست آوردن مدال طلایی این بخش مشکل است و به سرعت عمل بسیار بالایی از طرف شما احتیاج دارد اگر تولبار Dead Eye شما خالی است با Chewing Tabaco آن را پر کنید. بعد از رد شدن از این بخش و کشتن دشمنان دمویی شروع می‌شود. بعد از دمو به دنبال Sadie بروید تا به شهر برسید. وقتی به محل رسیدید با E مرد را از اسب پیاده کنید و وارد کلانتری شوید و مرد را داخل سلول بیندارید تا دمو شروع شود. بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است