سوالات مرتبط در مورد از دست دادن Rune در بازی Elden Ring

سوالات مرتبط در مورد از دست دادن Rune در بازی Elden Ring

یکی از مهمترین موضوعات در مورد بازی Elden Ring مدیریت Rune برای افزایش میزان لولتان در بازی است. در بخش‌های مختلف بازی شما با خطر از دست دادن رون مواجه می‌شوید. در این مطلب به رمز و رازهای پیرامون این مورد در بازی پرداختیم با سایت ساعت هفت همراه باشید.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

رون‌های از بین رفته در قلعه Stormviel به چه دلیل است؟ و چطور می‌توان آنها را پس گرفت؟

رون‌های از بین رفته در قلعه Stormviel به چه دلیل است؟ و چطور می‌توان آنها را پس گرفت؟

اگر در قلعه Stormveil که باس‌های اولیه بازی در آن حضور دارند دقت کنید بعد از هر باز مردن و برداشتن دوباره رون مقداری در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد Runeتان کم می‌شود. درحالی که در بیرون این قلعه چنین اتفاقی روی نمی‌دهد! ماجرا از جایی شروع می‌شود که شما در ابتدای این قلعه با کاراکتری مرموز به نام The Gatekeeper رو به رو می‌شوید. او به شما می‌گوید از دروازه اصلی استفاده نکنید و از بخش مخفی گوشه قلعه وارد شوید. او می‌تواند تبدیل به یکی از تاجرهای بازی شود، اما او قابل اعتماد نیست! چراکه او بخشی از رونی که در قلعه از دست می‌دهید یا بدست می‌آورید را برای خودش برمی‌دارد. همینطور بعضی وقت‌ها شما را در اتاق‌های خاصی در بین دشمنان محبوس می‌کند.

راه حل این مشکل ساده است فقط به سراغ او در کنار دروازه اول و اصلی قلعه Stormveil بروید و او را بکشید! با کشتن او تمام رون‌هایی که او از شما سرقت کرده بود را بدست می‌آورید و در آینده دیگر رون شما هنگام مرگ در قلعه کم نمی‌شود. (محل او در نقشه و عکس بالا مشخص است) همینطور با کشتن Godrick باس نهایی این قلعه رون بیشتری بدست می‌آورید. (در صورتی که او هنگام کشتن باس زنده باشد بعد از شکست باس، او در حیاطی که با باس مبارزه می‌کنید ظاهر می‌شود و به لگد مال کردن سر باس مرده مشغول می‌شود. همانجا نیز می‌توانید او را بکشید و رون‌هایتان را از او پس بگیرید!)

در میان مبارزه با باس سخت می‌توان کاری کرد که  Rune از بین نرود؟

در هنگام نبرد با باس با زدن دکمه‌های Alt و F4 از بازی خارج شوید! با این روش وقتی دوباره به بازی برگردید در جلوی محیط مبارزه بازی لود می‌شود!

مطلب مرتبط: بهترین مکان‌ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring

نکات بیشتر در آینده اضافه خواهد شد…

بازگشت به : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است