راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Altus Plateau بخش اول

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت هجدهم/ منطقه Altus Plateau بخش اول

در این قسمت به سراغ دو هدف اولیه‌ای که در Volcano Manor به شما داده می‌شود می‌رویم و آنها را ترور می‌کنیم. بعد بخشی از ماموریت شخصیت Goldmask و Brother Corhyn که پایان Age of Order را برایتان باز می‌کند را انجام می‌دهیم. در ادامه بخشی از ماموریت شخصیت Rya و همینطور Millicent را انجام می‌دهیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت پنجم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت هجدهم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

درخواست ترور Volcano Manor شماره یک

(در ویدیو: ۰۰:۱۳ تا ۰۲:۰۰)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Altus Plateau بخش اول

به محل مشخص شده در نقشه بالا (که با علامت قرمز مشخص شده) در منطقه Limgrave بروید تا اولین درخواستِ ترورِ Volcano Manor را اجابت کنید. در این مکان علامت قرمزی روی زمین است آن را بررسی کنید و Yes را انتخاب کنید تا به Old Knight Istvan حمله کنید. فقط مراقب قدرتیِ این دشمن باشید، به جز این مورد او نکته خاصی ندارد. بعد از کشتن او Rune Arc و همینطور ست لباس Scaled Set را بدست می‌آورید. بعد از این به Volcano Manor بازگردید و با Tanith صحبت کنید تا جایزه این ترور را بدست بیاورید. (جادوی Magma Shot)

باز به سمت راهروی سمت راست بروید و در اتاق نامه دوم را از روی میز بردارید. حال با شخصیت Rya، شخصیت Diallos و همینطور شخصیت Bernahl که در اتاق هستند صحبت کنید. 

ماموریت Brother Corhyn در منطقه Altus Plateau

(در ویدیو: ۰۸:۳۰ تا ۱۴:۰۸)

در منطقه Altus Plateau می‌توانید ماموریت شخصیت Brother Corhyn که یکی از پایان‌های بازی یعنی Age of Order به انجام آن بستگی دارد را می‌توانید دنبال کنید. ابتدا به Roundtable بروید و برای آخرین بار در آنجا با او صحبت کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Altus Plateau بخش اول

بعد به محلی که در نقشه بالا در منطقه Altus Plateau است بروید و با او صحبت کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Altus Plateau بخش اول

بعد از صحبت‌ با او مسیر سنگ فرش را در جاده جلو بروید تا به منطقه استراحت Forest-Spanning Greatbridge برسید. در کنار این منطقه استراحت یک تلپورتر است از آن استفاده کنید. (تا به سمت دیگر پل شکسته بروید) در سمت دیگر منطقه Altus Plateau ظاهر می‌شوید. روی یک پل هستید مسیر را تا انتهای پل جلو بروید تا دوباره با Brother Corhyn ملاقات کنید. در کنار او شخصیت مرموزی به نام Goldmask قرار دارد. با Corhyn در مورد Goldmask صحبت کنید، حرف زدن با او را ادامه دهید تا صحبتهایش تکراری شود. فعلا این بخش از ماموریت او به پایان می‌رسد.

درخواست ترور Volcano Manor شماره دو

(در ویدیو: ۱۵:۳۷ تا ۱۹:۱۵)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Altus Plateau بخش اول

به محل مشخص شده در نقشه بالا (که با علامت قرمز مشخص شده) در منطقه Altus Plateau بروید تا دومین درخواستِ ترورِ Volcano Manor را اجابت کنید. وقتی به محل رسیدید علامت قرمز را بررسی کنید Yes را بزنید تا به Rileigh the Idle حمله کنید. بعد از کشتن او آیتم‌های مختلفی را از جمله Rune Arc و Crepus’s Vial بدست می‌آورید. حال به Volcano Manor بازگردید و با Tanith صحبت کنید تا جایزه این ترور را بدست بیاورید. (آیتم Serpentbone Blade) باز وارد راهروی سمت راست شوید و وارد اتاق شده و نامه سوم را از روی میز بردارید. با شخصیت Diallos و همینطور شخصیت Bernahl که در اتاق هستند صحبت کنید. با صحبت با Bernahl یک نامه ویژه (Letter to Bernahl) بدست می‌آورید. (دو محل ترور جدید در نقشه مشخص می‌شود که در قسمت‌های بعدی به سراغشان خواهیم رفت.)

ماموریت شخصیت Rya در Volcano Manor

(در ویدیو: ۲۱:۳۳ تا ۳۵:۳۳)

داستان منطقه Altus Plateau / داستان بازی ELDEN RING قسمت پنجم

وقتی وارد اتاق می‌شوید شخصیت Rya را در آنجا نمی‌بینید. به بیرون اتاق بروید و درِ اتاق رو به رویی را باز کنید تا با یک موجود مارمولک مانند عجیب رو به رو شوید. با او صحبت کنید تا متوجه شوید که این موجود Rya است و اسم واقعیش را زورایا است! با او صحبت کنید تا حرفهایش تکراری شود. همینطور در انتهای راهرو با روح نیز صحبت کنید. استراحت کنید، در مورد شکل واقعی Rya می‌توانید با Tanith نیز صحبت کنید و نظر او را جویا شوید. بعد دوباره به پیش Rya بروید، او به شکل انسانی خود برگشته است، با او صحبت کنید. او به شما می‌گوید که انگار موجودی مارمانند به اتاق کناری‌اش رفته، برای بررسی بیشتر وارد اتاق کناری سمت راست شوید.

ورود به منطقه اصلی Volcano Manor

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Altus Plateau بخش اول

در اتاق با یک جنازه روی زمین و یک قاب کج روی دیوار در سمت راستش رو به رو می‌شوید. (عکس بالا) اگر به سمت دیواری که عکس کج رویش است بروید و آن را بررسی کنید دیوار محو می‌شود، در آنجا به سمت چپ بروید (محیط تاریک است می‌توانید از مشعل یا آیتمی که محیط را روشن می‌کند استفاده کنید)، دشمنان حلزون مانندی در مسیرتان است می‌توانید آنها را بکشید یا نادیده بگیرید. در اتاق بعدی باز به سمت چپ بروید و وارد تونل شوید. مسیر را جلو بروید و تا انتهای تونل پیش بروید، در انتهای تونل اگر به دیوار سمت چپ با شمشیر ضربه بزنید دیوار محو می‌شود، در داخل اتاق آنجا می‌توانید Depraved Perfumer Carmaan که یک اسپریت خوب در بازی است را پیدا کنید. 

مسیر را بازگردید و خود را به اتاق قبلی برسانید. در اتاق از پله‌های سمت راست پایین بروید و داخل شوید. در آنجا همینطور مسیر را مستقیم بروید تا به اتاق دیگر برسید. در این اتاق می‌توانید دشمنی که آنجاست را نادیده بگیرید و وارد راهروی بعدی شوید. همینطور مسیر را جلو بروید و از پله‌های سمت چپ در انتهای راهرو بالا بروید تا به منطقه استراحت Prison Town Church برسید. 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Altus Plateau بخش اول

بعد از استراحت، درِ کلیسا را باز کنید تا وارد یک محیط پر از مواد مذاب شوید. مسیر سمت راست را انتخاب کنید و از سر پایینی پایین بروید. همینطور مسیر را پیش بروید و دشمنان را نادیده بگیرید. جلوتر مراقب یک Abductor Virgins باشید که به شدت وحشی است، لازم نیست با ماشین درگیر شوید و فقط به سمت چپ مسیر را ادامه دهید و از دستش فرار کنید. همینطور مسیر را از پله‌ها پایین بروید تا در انتهای راه یک کلیسا ببینید که درش بسته است. مستقیم به سمت کلیسا بروید، یک موجود مار مانند جلویش ایستاده از سمت چپ او می‌توانید فرار کنید و جلو بروید و از در بازِ سمت راست کلیسا داخل شوید. درون کلیسا تاریک است و موجوداتی عجیب به شکل ناگهانی به سمتتان یورش می‌آورند تا شما را بگیرند و خونتان را کم کنند. به موقع جاخالی دهید و از دستشان فرار کنید. وارد اتاق بعدی سمت چپ شوید و از پله‌ها پایین بروید. در پایین پله‌ها به سمت چپ بروید و وارد اتاق بعدی شوید. در اتاق بعدی یک در بسته است آن را باز کنید و از بالکن به پایین بپرید. (عکس بالا)

مراقب مواد مذاب باشید و به سمت جلو بروید و از سربالایی بالا بروید. یک موجود مار مانند اینجاست او را با دقت شکست دهید یا از دستش فرار کنید و سوار آسانسور کوچک قفس مانند سمت راست محیط شوید و خود را به بالای محل برسانید. در بالای محل از پله‌ها بالا بروید و دشمن را جا بگذارید و وارد کلیسای بالای محیط شوید تا مبارزه با باس آغاز شود.

مبارزه با Godskin Noble

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Altus Plateau بخش اول

وقتی وارد کلیسا شدید به سمت جلو بروید تا باسی به نام Godskin Noble به شما حمله کند. بخشی از ضربات او: 1. از دور جادویی را به سمتتان پرت می‌کند، جاخالی دهید. 2. با شمشیر چندین ضربه پشت سرهم به شما وارد می‌کند بهتر است جاخالی دهید چراکه ضربات پشت سرهم سریع انرژی شما را موقع استفاده از سپر از بین می‌برد و بعد چندین ضربه به شما برخورد می‌کند. (مخصوصا در فاز دوم) 3. شمشیرش را بالا می‌آورد و ضربه می‌زند، این ضربه را می‌شود با سپر دفع کرد یا  به راحتی فرار کرد. 4. به طور ناگهانی از عقب با شمشیر به سمت جلو یورش می‌آورد و ضربه می‌زند، در این حالت به جهات جاخالی دهید. 5. وقتی خونش نصف شد به هوا می‌رود و محکم به زمین می‌کوبد در این حالت از او فاصله بگیرید. 6. با شکمِ بزرگش روی زمین غلت می‌خورد در این حالت پشت ستون‌ها مخفی شوید تا به شما برخورد نکند. 7. با شکمش به شما ضربه ناگهانی وارد می‌کند مراقب باشید و به موقع جاخالی دهید یا با سپر جلوی ضربه را بگیرید. 8. در فاز دوم همان حرکات فاز اول را به شکل مرگبارتری انجام می‌دهد. 9. در کل مبارزه از ستون‌ا برای دفع و فرار از ضرباتش استفاده کنید که بسیار کاربردی است. بعد از کشتنش به جز رون Godskin Stitcher و Noble Presence را بدست می‌آورید. 

بعد از کشتن باس در انتهای محل در کنار شمع‌ها آیتم Serpent’s Amnion را بردارید. منطقه استراحت Temple of Eiglay را نیز فعال کنید. حال به Volcano Manor برگردید تا با Rya صحبت کنید و دو بار گزینه اول را انتخاب کنید و Serpent’s Amnion را به او بدهید تا با اسرار تاریک Volcano Manor بیشتر آشنا شود. بعد از پایان صحبت‌ها در این مورد می‌توانید با Tanith نیز صحبت کنید و عکس العمل او در این مورد را متوجه شوید. (ماموریت او را بعدا ادامه می‌دهیم)

ماموریت شخصیت Millicent در Altus Plateau

(در ویدیو: ۳۶:۰۱ تا ۴۶:۳۶)

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

به منطقه استراحت Erdtree-Gazing Hill در Altus Plateau بروید. (عکس بالا) کمی بالاتر از منطقه استراحت او را خواهید دید، با او صحبت کنید. او از شما درخواست می‌کند تا دستی مصنوعی یا آیتم Valkyrie’s Prosthesis را برای او پیدا کنید. 

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

برای بدست آوردن این آیتم باید به قلعه Shaded Castle بروید و وارد قلعه شوید و خود را به بخشی که در نقشه بالا مشخص شده برسانید تا آیتم Valkyrie’s Prosthesis را بیابید. (این قلعه در منطقه‌ای سمی قرار دارد در شمال منطقه Altus Plateau این قلعه را پیدا خواهید کرد.) در ویدیو از دقیقه ۳۸ تا ۳۹:۳۰ را برای چگونگی بدست آوردن آیتم ببینید. همینطور از دقیقه ۳۹ تا ۴۲:۳۰ را برای اینکه چگونه به باس نهایی این قلعه برسید و آن را شکست دهید ملاحظه کنید. 

توضیح کلی: به شمال شرقی قلعه بروید و از روی دیوار شکسته به بالا بروید. به راست بروید، سپس با استفاده از قسمت شکسته دیوار به سمت چپ به پشت بام خود را برسانید. از روی پشت بام‌ها و در جهت جنوب شرقی به سمت نردبان سمت چپ خود را برسانید. از نبردبان بالا بروید و بعد به سمت چپ مسیر را دنبال کنید، تا انتها بروید تا زمانی که به اتاقی برسید که شوالیه‌ای بیرون آن ایستاده و مجسمه‌هایی در داخل آن قرار دارد. در لا به لای مجسمه‌ها صندوق را باز کنید تا Valkyrie’s Prosthesis را دریافت کنید.

بعد از پیدا کردن آیتم به پیش Millicent بازگردید و با زدن گزینه اول آیتم Valkyrie’s Prosthesis را به او بدهید. 

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

حال به منطقه Dominula, Windmill Village که در نقشه بالا مشخص است خود را برسانید. در آنجا، مسیر را از طریق پله‌ها بالا بروید تا به باس اصلی این دهکده یعنی Godskin Apostle برسانید و او را شکست دهید. این باس از ضربات مرگباری استفاده میکند، باید با دقت با او مبارزه کنید و شکستش دهید.

برخی از ضربات این باس : 1. او ضربات شما را جاخالی می‌دهد پس مراقب باشید. 2. نیزه‌اش را به عقب می‌برد و ضربه می‌زند و شما را به سمت خودش می‌کشد و دوبار آسیب به شما وارد می‌کند، به جهات جاخالی دهید. 3. نیزه‌اش را می‌چرخاند و ضربات پیاپی وارد می‌کند، به جهات جاخالی به موقع دهید. 4. چندین ضربه پیاپی می‌زند و بعد به هوا می‌رود و یک ضربه به زمین وارد می‌کند به جهات اول جاخالی دهید و بعد به عقب فرار کنید. 5. از دور به سمتتان اسپل سفید پرت می‌کند، به موقع جاخالی دهید. 6. سیاه می‌شود و به هوا می‌رود و روی زمین می‌کوبد و به اطراف آسیب وارد می‌کند، از او دور شوید. 7. در نیمه مبارزه بدنش مانند کرم بلند می‌شود و از راه دور می‌تواند کرم‌وار به شما حمله کند! در این حالت از زیر بدنش رد شوید و خود را به نیم تنه پایینی برسانید و به او ضربه بزنید. 8. گردبادی از جادوی سیاه ایجاد می‌کند، به موقع فرار کنید تا در معرض ضربه مرگبارش قرار نگیرید. 9. در آخرِ مبارزه به شکل ترکیبی و با ضربات مختلف به سراغتان می‌آید سریع او را بکشید.

بعد از شکست دادن باس منطقه استراحت Windmill Heights را فعال و در آنجا استراحت کنید تا Millicent ظاهر شود. با او دو بار صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود. (ماموریت او در این منطقه به پایان می‌رسد)

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است