رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست و پنج بخش اول/ رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

چالش اصلی بازی الدن رینگ دقیقا از این قسمت آغاز می‌شود. با ورود به مناطق اصلی Mountaintops of the Giants همه بازی به یکباره به شدت سخت می‌شود. دشمنان خون بسیار زیادی دارند و ضربات بسیار مرگباری وارد می‌کنند. پس تا قبل از رسیدن به این منطقه باید حسابی قدرتمند شده باشید. در این قسمت از بخش‌های اولیه منطقه Mountaintops of the Giants می‌گذریم و خود را به بخش مخفی این منطقه یعنی منطقه Consecrated Snowfield می‌رسانیم. (برای درک بهتر داستان این قسمت به داستان بازی الدن رینگ قسمت هشتم مراجعه کنید.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

[lwptoc hideItems=”0″]

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست و پنج

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

1. شکست Borealis the Freezing Fog

(در ویدیو: ۰۰:۴۵ تا ۰۳:۰۷)

رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

بعد از شکست Rykard باز به منطقه Mountaintops of the Giants برمی‌گردیم تا رمز و رازهای این منطقه را پیگیری کنیم. به منطقه استراحت Freezing Lake بازگردید. در آنجا به سمت راست و به وسط دریاچه‌ی یخ زده حرکت کنید. کمی که به وسط دریاچه رسیدید محیط را مه می‌گیرد و اژدهای یخی روی سطح دریاچه ظاهر می‌شود. این اژدها کمی سختر از اژدهایان قبلی است اما دقیقا باید مانند همان روش‌های قبلی که با اژدهایان مبارزه می‌کردید با این موجود رو به رو شوید. روی اسب بمانید و با مانور خود را به بال‌های اژدها برسانید، چند ضربه بزنید و بعد از او دور شوید. باز دور بزنید و از جلوی دهانش خود را کنار بکشید و دوباره به بال‌هایش خود را برسانید، چند ضربه‌ای وارد کنید و به زیر پاهایش بروید و چند ضربه دیگر نثار او کنید. مراقب دم و پاهایش نیز باشید. وقتی به آسمان رفت از محدوده او فرار کنید تا زیر یخ‌هایی که به سمتتان می‌فرستد نمانید. همینطور مبارزه را ادامه دهید تا اژدها کشته شود و یک Dragon Heart بدست بیاورید.

بعد از شکست اژدها به سمت انتهای دریاچه بروید تا به کلیسای First Church of Marika برسید. جلوی کلیسا Somberstone Miner’s Bell Bearing [3] را بردارید. بعد درون کلیسا منطقه استراحت آن را فعال کنید و با Melina صحبت کنید.

2. شکست Death Rite Bird

(در ویدیو: ۰۶:۱۵ تا ۰۸:۵۲)

رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

به منطقه استراحت Snow Valley Ruins Overlook بروید. در آنجا به سمت محلی که با شماره یک در نقشه بالا مشخص شده است بروید. در آنجا با باسی به نام Death Rite Bird رو به رو خواهید شد. مبارزه سختی خواهد بود پس حتما از Spirit استفاده کنید.

رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

برخی نکات در مورد باس: 1. می‌توانید ابتدای مبارزه با اسب به زیر شکم موجود بروید و ضربات پیاپی وارد کنید تا به اندازه کافی خون آن کم شود. 2. سعی کنید به سرش ضربه بزنید تا خون زیادی از موجود برود. 3. با نوکش به زمین می‌کوبد و بعد وقتی نوک را بلند می‌کند ضربه‌ی دیگری وارد می‌کند. در این حالت باید به جهات جاخالی بدهید و از محدوده موجود خارج شوید. 4. با نیزه‌اش ضربه جادویی وارد می‌کند، از زیر شمشیر جاخالی دهید و خود را به زیر شکمش برسانید و ضربه بزنید. 5. باس به آسمان پرواز می‌کند و جادوهایی شمشیر مانند به روی سرتان می‌بارد از محدوده این شمشیرها فرار کنید. 6. بعد از نصف شدن خونش بسیار وحشی‌تر از قبل می‌شود. 7. وقتی شمشیرش را به هوا می‌برد باید از محدوده او خارج شوید وگرنه یک ضربه کشنده به روی زمین وارد می‌کند و کارتان را می‌سازد! 8. با نیزه‌اش به زمین می‌کوبد و به شما آسیب می‌زند، مراقب باشید وقتی که می‌خواهد نیزه را از زمین بلند کند نیز آسیب وارد می‌کند! 9. بعضی وقت‌ها بعد از اینکه رو به رویش ضربه می‌زند در محل مه سیاهی ظاهر می‌شود روی این مه نروید چراکه خونتان کم می‌شود. 10. باس به هوا می‌پرد و با چنگال‌هایش به شما ضربه می‌زند، به موقع از زیرش فرار کنید. 11. در فاز دوم ضربه‌ای به شما وارد می‌کند و به سمت عقب پرواز می‌کند، بسیار مراقب باشید. 12. مه‌های سیاه رنگی از خود بیرون می‌دهد، از دست آنها فرار کنید. 13. در آخر مبارزه بسیار مرگبار می‌شود، پس سریع کارش را بسازید. (بعد از کشتنش نیزه‌ی Death Ritual Spear را بدست می‌آورید.)

3. رفتن به قلعه Castle Sol

(در ویدیو: ۰۹:۱۹ تا ۱۳:۴۷)

رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

حال به سمت علامت شماره دو که قلعه Castle Sol است بروید. شماره سه را فعلا نادیده بگیرید بعدا در موردش حرف می‌زنیم و چیزهای دیگر را نیز نادیده بگیرید در آخر راهنمایی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد! در کنار قلعه منطقه استراحت Castle Sol Main Gate را فعال کنید.

 داخل قلعه شوید. شیرها را نادیده بگیرید و از پله‌های انتهای محل بالا بروید. به سمت چپ بروید و باز از پله‌ها بالا بروید. همینطور به سمت جلو بروید و از در باز داخل ساختمان شوید. در ساختمان از پله‌ها بالا بروید و از در دیگر آن خارج شوید. در این بخش دشمنانی ظاهر می‌شوند آنها را نادیده بگیرید و از پله‌ها بالا بروید و داخل قلعه رو به رویتان شوید. درون قلعه به سمت چپ بروید و منطقه استراحت Church of the Eclipse را فعال کنید. در درون کلیسا می‌توانید آیتم Eclipse Shotel را بردارید. از در دیگر کلیسا داخل شوید و وارد ساختمان بعدی شوید. از پله‌ها بالا بروید و به سمت چپ بروید. دشمنان را نادیده بگیرید و فقط پیش بروید تا به پله‌هایی که به مه سبز ختم می‌شود برسید، وارد مه شوید تا مبارزه با باس آغاز شود.

شکست Commander Niall

دقت کنید این یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی است پس باید لول و تجهیزات بالایی داشته باشید تا بتوانید از پس این باس بربیایید و گرنه بسیار به مشکل می‌خورید.

داستان منطقه Consecrated Snowfield

برخی نکات در مورد باس: 1. به سمت راست میدان مبارزه بروید و در آنجا یک Spirit قدرتمند (پیشنهاد ما: Mimic Tear Ashes) را فعال کنید. 2. این باس دو همراه دارد که ابتدا برای راحتی خودتان باید هر دو را بکشید و بعد تمام تمرکزتان را روی باس بگذارید. 3. برای این از Spirit استفاده می‌کنیم که همراهان باس کمی از شما فاصله بگیرند و مشغول زدن Spirit شوند. در غیر این صورت همزمان مبارزه با سه‌تای آنها بسیار وحشتناک است! 4. یکی از یارهای باس دو شمشیر دارد و ضربات بسیار سریعی وارد می‌کند و اولین نفر او به سمتتان می‌آید. باید سریع کار او را بسازید چراکه ضربات سریعِ عجیبی می‌زند که اگر درون این ضربات گیر کنید کشته خواهید شد. 5. یار دوم او یک سپر در دست دارد و ضربات قدرتی وارد می‌کند سریع کارش را بسازید و بعد تمام تمرکزتان را روی باس اصلی بگذارید. 6. باس اصلی یک پرچم در دستانش دارد که در هوا تکان می‌دهد و مهی سرد دورش به وجود می‌آید، وقتی در حال ایجاد مه بود از او دور شوید. 7. پرچمش را به سمتتان می‌آورد و به سمت بالا ضربه می‌زند، به جهات جاخالی دهید و یا از زیر پرچم رد شوید و به او ضربه بزنید. 8. پرچمش را به بالا می‌برد و بر روی زمین می‌کوبد و مه یخ زده به اطراف او پرت می‌شود، در این حالت به سمت عقب فرار کنید. 9. وقتی خونش نصف شد، به هوا می‌پرد و با خنجری که در پایش است به شما ضربه می‌زند، به سمت جلو یا عقب فرار کنید و به موقع جاخالی دهید. 10. در این فاز ضربات الکترونیکی نیز وارد می‌کند که بسیار مرگبار هستند باید بسیار مراقب باشید. 11. در آخر مبارزه ضربات ترکیبی و مرگباری وارد می‌کند، سریع کارش را بسازید تا برایتان مشکل ساز نشود. (بعد از کشتنش به جز مقداری رون آیتم Veteran’s Prosthesis را نیز بدست می‌آورید.)

پیدا کردن بخش دوم مدالیون سِری Haligtree

بعد از کشتن باس منطقه استراحت Castle Sol Rooftop را فعال کنید. بعد از در پشتیِ باس که اکنون باز شده است داخل شوید، از پله‌ها بالا بروید و وارد ساختمان شوید. در آنجا سوار آسانسور شوید و خود را به بالای برج برسانید. در بالای برج در کنار روح Haligtree Secret Medallion (Left) را بدست می‌آورید.

4. منطقه مخفی Consecrated Snowfield 

حال به عقب و منطقه استراحت Grand Lift of Rold برگردید. در آنجا به سمت آسانسور بروید و از دو قطعه Haligtree Secret Medallion برای رفتن به منطقه مخفی Consecrated Snowfield استفاده کنید. (باید روی آسانسور مدالیون Haligtree Secret Medallion را انتخاب کنید.) (قطعه اول را در قسمت پانزدهم این بخش و قطعه دوم را نیز در قلعه Sol پیدا کردیم.)

بعد از اینکه از آسانسور خارج شدید به سمت جلو بروید و تا انتهای محل پیش بروید و در بسته را باز کنید. مسیر را جلو بروید و بعد از پله‌ها بالا بروید. دشمنان را نادیده بگیرید و به سمت جلو بروید. (بعدا به اینجا برخواهیم گشت فعلا فقط جلو بروید!) همینطور مسیر را به سمت بالا ادامه دهید و از پله‌ها بالا بروید تا به منطقه استراحت Hidden Path to the Haligtree برسید. حتما آن را فعال کنید و بعد از پله‌ها بالا بروید و از این دانجن خارج شوید. مسیر را در مه سنگین به سمت جلو ادامه دهید. راهنمای راهتان سنگ‌های طلایی روی زمین است، آنها را دنبال کنید و به سمت جلو پیش بروید تا منطقه استراحت Consecrated Snowfield را پیدا کرده و آن را فعال کنید.

رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

باز در مه سنگین به سمت جلو بروید تا به یک کاروان برسید. می‌توانید از صندوق کاروان شمشیر Flowing Curved Sword را بردارید. بعد به سمت جلوتر بروید تا دشمنی به نام Anastasia, Tarnished-Eater به شما حمله کند.  این دشمن شمشیر بزرگی در دست دارد ولی کند است پس به راحتی کارش را بسازید.

باطل کردن طلسم شهر Ordina Liturgical Town در بازی ELDEN RING

همینطور به سمت جلو بروید تا در انتهای این محل و در جایی که در نقشه بالا مشخص است شهر Ordina را پیدا کنید.

باطل کردن طلسم شهر Ordina

(در ویدیو: ۱۹:۲۸ تا ۲۳:۳۲)

رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

در شهر به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بالا بروید در آنجا محل آبی گرد را بررسی کنید و Yes را بزنید. حال باید چهار شمع این شهر را روشن کنید تا طلسم باطل شود. فقط مراقب باشید در طول شهر دشمنان مخفی وجود دارند باید سریع از دست آنها فرار کنید و خود را به هر چهار محل برسانید و شمع‌ها را روشن کنید. (توضیحات کامل در مورد باطل کردن طلسم شهر اینجا آورده شده است) (همینطور می‌توانید به ویدیو جهت راحتی خودتان مراجعه کنید.)

نکته: فقط در زیر پل می‌توانید ست لباس Black Knife را پیدا کنید. 

شخصیت Latenna 

(در ویدیو: ۲۴:۰۰ تا ۲۵:۵۴)

رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

Consecrated Snowfield

بعد از اینکه طلسم شهر را باطل کردیم می‌خواهیم ماموریت Latenna را کامل کنیم. حال به سمت محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. در طول مسیر جادوهایی از آسمان روی سرتان می‌ریزد پس باید مراقب باشید و به موقع در مسیر مانور دهید. همینطور به سمت جلو بروید و درون محل شوید و منطقه استراحت Apostate Derelict را فعال کنید. بعد به سمت زن بزرگی که در انتهای محل است بروید. در کنار او می‌توانید شیلد Silver Mirrorshield را بردارید. بعد با کمی فاصله رو به روی زن بایستید تا نوشته Summon Latenna ظاهر شود و بعد Latenna را احضار کنید. با او صحبت کنید تا در انتها یک Somber Ancient Dragon Smithing Stone بدست بیاورید. (پایان داستان Latenna)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است