بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / پیدا کردن آیتم Cursemark of Death

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت چهاردهم بخش اول / پیدا کردن آیتم Cursemark of Death

در این قسمت بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch را تکمیل می‌کنیم. بعد از صحبت با Ranni آیتم Carian Invented Statue را بدست می‌آورید که بخش‌های مخفی تالار Carian Study Hall را برایتان باز می‌کند تا در ابتدا آیتم Cursemark of Death را بدست بیاوریم…

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت چهاردهم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

بدست آوردن آیتم Carian Invented Statue

(در ویدیو: ۰۰:۲۶ تا ۰۱:۴۷)

بعد از اتفاقات قسمت قبلی به منطقه استراحت Ranni’s Rise برمیگردید، بعد از پله‌ها بالا بروید و سوار آسانسور شده و در بالای برج بار دیگر با Ranni صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها آیتم Carian Invented Statue را بدست می‌آورید.

رسیدن به تالار Carian Study Hall

(در ویدیو: ۰۱:۵۰ تا ۱۰:۵۵)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch

در بخش شرقی منطقه Liurnia باید خود را به تالار Carian Study Hall که در نقشه بالا مشخص شده است برسانید.

ملاقات سوم با شخصیت Alexander Iron Fist

در طول مسیر یک سری کار انجام میدهیم. اگر طبق راهنمایی پیش رفته باشید منطقه استراحت Gate Town Bridge را بازکرده‌اید، به آنجا بروید. از آنجا به سمت محل مشخص شده بروید، در طول مسیر در پشت تالار می‌توانید برای بار سوم با شخصیت Alexander Iron Fist ملاقات کنید. (باید قبل و بعد از مبارزه با Starscourge Radahn با او صحبت کنید) اینبار نیز او درون گودالی گیر کرده است، بعد از پایان صبحت‌ها به پشتش بروید و یک ضربه وارد کنید. اما او اینبار به شکل جدی‌ای گیر کرده است. او پیشنهاد می‌کند از روغن استفاده کنید! بعد از پایان صحبت‌ها در بخش Crafting آیتم Oil Pot را بسازید و روی Alexander بیندازید و اینبار با یک ضربه قدرتی شمشیر او به بیرون پرت می‌شود. بعد از اینکه او به بیرون پرت شد با او صحبت کنید تا این بخش از ماموریت او نیز تکمیل شود.

کشتن Tibia Mariner

حال به سمت علامت Deathroot در نقشه بالاتر بروید. در آنجا با باسی به نام Tibia Mariner مبارزه خواهید کرد. او روی قایق است و به راحتی میتوانید با ضربات قدرتی او را شکست دهید. فقط دشمنانی که احضار می‌کند را نادیده بگیرید و به خود او ضربه بزنید. او یکبار غیب می‌شود که در بخشی شمالی و بیرون دریاچه او را خواهید یافت. بعد از کشتنش آیتم Deathroot را بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch

به نقشه بالا نیز توجه کنید. طبق ویدیو همینطور قبل از رفتن به درون تالار جلوتر در کلبه‌ای یک نقاشی دیگر یعنی “Resurrection” Painting را بدست می‌آورید. جلوتر نیز می‌توانید بعد از کشتن موجودی سوار آسانسور شوید تا وارد بخش زیرزمینی جدید به نام Ainsel River Well (فرعی) شوید… دقت کنید Ainsel River Well که از اینجا به آن دسترسی دارید با آنکه بعدا برای ماموریت Ranni واردش می‌شویم فرق دارد!

حال به سمت محل قرمز و تالار Carian Study Hall بروید و داخلش شوید و محل استراحت Study Hall Entrance را فعال کنید.

تالار Carian Study Hall تا برج Divine Tower of Liurna

(در ویدیو: ۱۱:۱۱ تا ۱۸:۴۰)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch

در ابتدا در تالار به سمت کره‌ای که در انتهای اتاق اول است بروید و آیتم Carian Invented Statue را آنجا کار بگذارید تا کل برج وارونه شود. دقت کنید می‌توانید در حالت عادی نیز وارد تالار شوید ولی اگر آیتم Carian Invented Statue را استفاده کنید محیط وارونه می‌شود و می‌توانید به بخش مخفی که زیر این تالار است دسترسی پیدا کنید.

بعد از وارونه کردن محیط به سمت جلو و داخل تالار بروید. به درون آسانسور بپرید و از پنجره پشتی داخل شوید. دشمنان دست شکل را بکشید و داخل شوید در اینجا به سمت چپ محیط بروید. یک دشمن خطرناک به نام Preceptor Miriam در این محیط به سمتتان جادو می‌فرستد. او یک جادوگرِ شوم است و اگر به او بیش از حد فرصت بدهید کارتان را به راحتی می‌سازد! از انتهای سمت راست به لبه پایینی بپرید و در وسط محیط با Preceptor Miriam مبارزه کنید او با تیرکمان جادویی به سمتتان شلیک می‌کند و برخی موارد اگر زیاد خونش کم شد سربازانی احضار می‌کند. به سرعت به سمتش بروید و با ضربات قدرتی کارش را بسازید. وقتی خونش بیش از نصف کم شد غیب می‌شود و به سمت دیگر تالار فرار می‌کند.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch

مراقب باشید که از دور به سمتتان جادو پرت نکند و به سمت دیگرِ تالار بروید. در آنجا او چندین سرباز جادویی احضار می‌کند. آنها را نادیده بگیرید و اول Miriam را بکشید که برایتان دردسر درست نکند و بعد کار بقیه دشمنان را بسازید. با کشتن Miriam جادوی Lucidity را بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch

حال به پایین محیط نگاه کنید، در آنجا چند لوستر بسیار بزرگ می‌بینید از بالا با دقت روی لوسترها بپرید. همینطور به پایین بپرید و روی آسانسور که در عکس بالا نیز مشخص شده بپرید. روی وسط آسانسور بروید تا به پایین برود. در پایین، در بسته را باز کنید تا از تالار خارج شوید و منطقه استراحت Liurna Tower Bridge را فعال کنید.

مبارزه با Godskin Noble و بدست آوردن Cursemark of Death

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch

در اینجا به سمت جلو بروید تا باسی به نام Godskin Noble به شما حمله کند. بخشی از ضربات او: 1. از دور جادویی را به سمتتان پرت می‌کند، جاخالی دهید. 2. با شمشیر چندین ضربه پشت سرهم به شما وارد می‌کند بهتر است جاخالی دهید چراکه ضربات پشت سرهم سریع انرژی شما را موقع استفاده از سپر از بین می‌برد و بعد چندین ضربه به شما برخورد می‌کند. (مخصوصا در فاز دوم) 3. شمشیرش را بالا می‌آورد و ضربه می‌زند، این ضربه را می‌شود با سپر دفع کرد یا  به راحتی فرار کرد. 4. به طور ناگهانی از عقب با شمشیر به سمت جلو یورش می‌آورد و ضربه می‌زند، در این حالت به جهات جاخالی دهید. 5. وقتی خونش نصف شد به هوا می‌رود و محکم به زمین می‌کوبد در این حالت از او فاصله بگیرید. 6. با شکمِ بزرگش روی زمین غلت می‌خورد در این حالت پشت محیط مخفی شوید تا به شما برخورد نکند. 7. با شکمش به شما ضربه ناگهانی وارد می‌کند مراقب باشید و به موقع جاخالی دهید یا با سپر جلوی ضربه را بگیرید. 8. در فاز دوم همان حرکات فاز اول را به شکل مرگبارتری انجام می‌دهد. بعد از کشتنش به جز رون ست کامل لباس Godskin را بدست می‌آورید.

بعد از کشتن او مسیر را ادامه دهید تا به یک دروازه برسید آن را باز کنید و سوار آسانسور شوید و در بالای محیط در کنار جنازه آیتم Cursemark of Death را بردارید. (برای این آیتم تا اینجا آمده بودیم!)

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است