راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : سری ماموریت مرتبط با Bjorn

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : سری ماموریت مرتبط با Bjorn

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت The Mysterious Berserker 

بعد از بدست آوردن ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید. بعد از اینکه به محل رسیدید، V را فشار دهید و به سمت محل فیروزه‌ای بروید. در آنجا مردی داخل غار پیدا خواهید کرد. به پیش Bjorn بروید و با او صحبت کنید.

ماموریت The Mysterious Berserker

بعد از صحبت‌ها با خرس حرف بزنید! و بعد به دنبالش بروید. مسیر را به دنبالش بروید و از آن طرف غار خارج شوید و بعد به سمت گل‌ها بروید و باز او را دنبال کنید تا به دریاچه برسید. در دریاچه باید برای خرس ماهی بگیرید دقت کنید باید هر موقع که ماهی‌ها به بیرون از آب پریدند یا روی آب بودند به آنها با تیرکمان شلیک کنید تا کشته شوند. یکی از ماهی را که بگیرید و برای خرس ببرید. به پیش خرس برگردید و با او صحبت کنید تا به او غذا بدهید. بعد از این تعدادی سرباز به شما حمله می‌کنند. آنها را بکشید و بعد به پیش Bjorn برگردید. در آنجا نیز تعدادی سرباز با او درگیر شده‌اند یک سرباز طلایی در این بخش وجود دارد نقطه ضعف او زانوی پا و مچ دست اوست به هر دو شلیک کنید تا با R کارش را بسازید. به موقع با Alt جاخالی دهید و ضربه بزنید. بعد از کشتن تمام دشمنان با Bjorn صحبت کنید تا ماموریت تمام شود.

ماموریت The Ritual of the Berserker

ماموریت The Ritual of the Berserker

بعد از اتمام ماموریت The Mysterious Berserker این ماموریت را بدست می‌آورید و علامتی روی نقشه مشخص می‌شود. به محل مشخص شده بروید. در کنار کلیسا لای بوته‌ها Interact کنید تا این بخش کامل شود. حال به محل مشخص شده‌ی دیگر در نقشه بروید. Bjorn در کنار درخت بزرگی ایستاده است به سمت درخت بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو باید با خرس مشت زنی کنید با Alt جاخالی دهید و با مشت به موجود ضربه بزنید، بسیار ساده است و به سرعت خون خرس کم می‌شود. بعد از اینکه خون خرس کم شد و بهوش آمدید به پیش Bjorn بروید و با او صحبت کنید تا این ماموریت تمام شود.

ماموریت The Vengeance of the Berserker

ماموریت The Vengeance of the Berserker

بلافاصله بعد از ماموریت The Ritual of the Berserker این ماموریت را بدست می‌آورید. به دنبال Bjorn بروید و در بین راه سربازانی که به شما حمله می‌کنند را بکشید. مسیر را ادامه دهید تا به شهر برسید. در شهر باید دشمنان را بکشید. در حقیقت در اینجا می‌توانید Raid انجام دهید تا یک سری صندوق بدست بیاورید. پس G را فشار دهید و Start Raid را انتخاب کنید (یا J را فشار دهید) تا با یک تیر دو نشان زده باشید! دشمنان را بکشید و صندوق‌های زرد مشخص در مینی مپ را با کمک یارهایتان خالی کنید. بعد از کشتن دشمنان عادی دشمن طلایی که به نام Housecarl وارد می‌شود که حتما باید او را بکشید نقاط ضعف او مچ دست، شانه و زانوی پا است. بعد از کشتن تمام دشمنان و خالی کردن صندوق‌های طلایی می‌توانید صندوق‌های عادی این بخش را که با رنگ طلایی کم‌‌رنگ‌تر در نقشه مشخص هستند نیز خالی کنید. برای آزاد سازی ساختمان‌های اقامتگاه به منابع زیادی احتیاج دارید. بعد از انجام تمام کارهای این بخش به پیش Bjorn بروید و با او صحبت کنید.

ماموریت The Vengeance of the Berserker

محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. وقتی نزدیک درخت بودید خود را به محلی که در عکس بالا مشخص است برسانید و  گل‌ها را بچینید. (Interact) بعد از چیدن گل‌ها به پیش Bjorn بازگردید. (او در جلوی درخت است) وقتی به پیشش برگشتید دمویی شروع می‌شود و او به کلن شما می‌پیوندد. (انتخاب‌ها تاثیری ندارند.)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است