راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Road To Hamartia

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Road To Hamartia

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Road To Hamartia

به مکان مشخص شده در نقشه بروید. در اینجا به نزد هالفدان بروید و با او صحبت کنید. رئیس از شما می­پرسد که آیا فاراوید را وفادار یافتید یا خیر؟

اکنون دو جواب می­توانید بدهید: 1- Faravid is Planning an attack که با این پاسخ رئیس از این اقدام استقبال نمی­‌کند ولی می­گوید که به همکاری با فاراوید ادامه دهید و با Muira نیز در این باره مشورت کنید. 2- Faravid is honorable این پاسخ را رئیس باور نمی‌­کند و از شما می‌خواهد که چشم از او برندارید و با Muira نیز صحبت کنید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Road To Hamartia

به سمت جنوب Donecaestre بروید (محل مشخص شده)(در درجه سختی بالا محل مشخص نشده، عکس بالا می‌تواند به شما کمک کند.) تا با herbalist در این منطقه صحبت کنید. وقتی به خانه Muira می­رسید او در خانه نیست و بر روی بشکه­‌ای یک نامه گذاشته است. او به نزد برادرش رفته است که همسرش مشکلی دارد. به محل مشخص شده در نقشه بروید، به دهکده‌ای می‌رسید در آنجا باید Muira را بیابید، یکی از خانه‌هایی که در دل جنگل قرار دارد برای اوست. (با کلاغ و فشار V خانه را پیدا کنید.) جلوی در خانه عده­‌ای به Herbalist ناسزا می­گویند و او را تهدید می­‌کنند. در ورودی به خانه مسدود است پس باید از بالای آن و با تخریب محل چوبی وارد شوید. زن از مردم می­‌ترسد و تنها زمانی خانه را ترک می‌­کند که مردم پراکنده شوند.

دو را وجود دارد که مردم را پراکنده کنید: روش اول صحبت با رهبر این مردم عصبانی است که برای این منظور باید lvl3 کاریزما را داشته باشید تا بتوانید رهبر متقاعد کنید که صحنه را ترک کند. (انجام Flyting برای انجام چنین گزینه‌هایی است) روش دوم این است که تمارض کنید که زن آسیب دیده است و او را از خانه خارج کنید. (زن را کول کنید و کمی دورتر از مردم در جنگل به زمین بگذارید.) این دو انتخاب اهمیتی ندارد در نهایت بعد از اینکه از شر جمعیت خلاص شدید با Muira صحبت کنید، او می­گوید که jarl را مسموم نکرده است و حتی در صدد است که مسمومیت را برطرف کند. او می­­گوید که Halfdan مشکلات روانی دارد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Road To Hamartia

محل جدیدی در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. به معبدی که در شمال Donecaestre قرار دارد بروید و در آنجا با هالفدان صحبت کنید. (V را فشار دهید و بگردید و محل او را بیابید) Jarl در صدد است که گروهی از Bandit ها که در باتلاق­های اطراف پنهان شده‌­اند را بکشد. ابتدا باید جاسوس هالفدان یعنی Olav را پیدا کنید. به گفته هالفدان او در بلندی قرار دارد. در بالای برجی در اطراف باتلاق می­توانید Olav را بیابید (عکس بالا) او بیهوش است، او را کول کرده به نزد هالفدان برگردید. Olav زنده نمی‌­ماند و هالفدان سگ‌­ شکاری‌اش را به دنبال banditها می­فرستد، سگ را تعقیب کنید تا به یک معبد برسید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Road To Hamartia

وارد معبد شوید. در انتهای آنجا تخته چوبی که بر روی ورودی قرار دارد بشکنید(عکس بالا) و وارد زیرزمین شوید، از نبردبان بعدی نیز پایین بروید. وارد سوراخ این محل شوید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Road To Hamartia

در این محل درِ سنگی را با قدرتی Shoulder Bash (روش بدست آوردن این قدرتی) تخریب کنید بعد جعبه را تکان دهید و T را بزنید و به سمت گاز سبز بفرستید تا سم‌ها از بین برود و وارد داخل شوید و Book of Knowledge را بردارید تا قدرتی Poisonous Powder Trap را بدست بیاورید.

  در اتاق بعدی به زیرآب بروید و از محل باز وارد اتاق شوید. در اینجا از کوزه‌های آتش‌زای اتاق کنایر برای تخریب در سنگی درون اتاق استفاده کنید. با اینکار هالفدان به شما می‌پیوندد. وارد تالار این بخش شوید و روی دری که به دو نفر برای باز کردنش احتیاج است Force Open را بزنید تا دمو شروع شود. به اتاقی می‌رسید که در آنجا گنجینه‌هایی  قرار دارد. Jarl می­گوید که این گنجینه از او دزدیده شده و به شدت عصبانی می­شود. او درباره Muira می­پرسد و شما پاسخ می­دهید که او یک تهدید نیست. jarl باور نمی‌­کند که مریض است و معتقد است کسی به او سم خورانده است. صدایی از بالا به گوش می‌رسد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Road To Hamartia

بعد از دمو، کلید را از روی میز اتاق دیگر بردارید و برگردید در بسته را باز کنید و راهرو را ادامه دهید تا به بیرون از ویرانه­‌ها برسید و دمو شروع شود. بیرون از اینجا به دارودسته ulf برمی­خورید که درباره faravif صحبت می‌­کنند. دو راه دارید: گزینه اول: مستقیم با ulf و دارودسته‌­اش روبرو شوید و همه آنها را هلاک کنید. (به نقاط حساس آنها شلیک کنید و مراقب ضربات قرمز آنها باشید و بقیه ضربات را با زدن Q به موقع دفع کنید.) یا گزینه دوم را انتخاب کنید که هالفدان دخالت می­کند و ulf را می­‌کشد و بقیه مردانش نیز صحنه را بدون خونریزی ترک می­‌کنند. (انتخاب با شماست و این انتخاب تاثیری در روند بازی ندارد)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است