راهنمای بازی Assassin’s Creed Valhalla Wrath Of The Druids (قسمت دوم) (منطقه Meath)

راهنمای بازی Assassin’s Creed Valhalla Wrath Of The Druids (قسمت دوم) (منطقه Meath)

Wrath Of The Druids یکی از DLCهای داستانی بازی اساسین والهالا محسوب می‌شود که بعد از اتمام بازی اصلی یا در میان بازی اصلی می‌توانید به انجام آن بپردازید. در این بخش راهنمای دقیقی در مورد مراحل اصلی منطقه Meath این DLC برایتان تهیه کردیم.

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

مرحله Flann over Ireland

به دوبلین برگردید و با بارید ملاقات کنید. (محل مشخص شده) از گفتگو متوجه می‌شوید که سیارا، شاعرِ Flann، مفقود شده است و مراسم تاج‌گذاری بدون او نمی‌تواند آغاز شود.

مرحله Flann over Ireland

شاعر را پیدا کنید: سیارا را در خارج از مسافرخانه پیدا خواهید کرد (به سمت علامت مشخص شده بروید و با کلاغ محل فیروزه‌ای را پیدا کنید و به سمتش بروید) – اگر در یافتن شاعر مشکل دارید از کلاغ استفاده کنید. (عکس بالا محل شاعر) زن کاملاً مست است به خاطر همین او به تعدادی از افرادی که نزدیکش نشسته‌اند توهین کرده و شما مجبور می‌شوید از او دفاع کنید. شما باید همزمان با دو حریف بجنگید، بنابراین سعی کنید روی یکی از آنها تمرکز کنید و بعد از شکست دادن او کار دشمن دیگر را تمام کنید.

سیارا را هوشیار کنید: سیارا در وضعیت فعلی خود نمی‌تواند در مراسم شرکت کند – او را باید هوشیار کنید. او را به برکه‌ای که در نقشه مشخص شده ببرید و داخل آب بیندازید. وقتی سیارا هوشیار شد، با او به پیش بارید بروید.

مرحله Flann over Ireland

اسکورت سیارا و بارید: سوار اسب خود شوید و با سیارا و بارید به محل مراسم بروید. در طول مسیر نباید با هیچ خطری مواجه شوید. به محض اینکه به تپه رسیدید متوجه می‌شوید که کشیشی که قرار بود مراسم را اجرا کند ناپدید شده است.

مرحله Flann over Ireland

در مورد ناپدید شدن کشیش تحقیق کنید: وارد چادر مشخص شده شوید تا بیابید چه اتفاقی برای کشیش افتاده است. ابتدا فنجانی را که روی میز وارونه شده را بررسی کنید. متوجه خواهید شد که یک نفر در اینجا دعوا کرده است. جلوی چادر بایستید و لکه خون را بررسی کنید. سپس، مسیر را به سمت چادرهای کوچکتر در سمت راست دنبال کنید. (V را فشار دهید تا مسیر روی زمین مشخص شود) در آنجا با مسیر دیگری روبرو خواهید شد – مسیر واگن که تمام راه تا باتلاق ادامه پیدا کرده است. مسیر را دنبال کنید تا سرانجام به جایی که درشکه است برسید. در آنجا جسد مردی غرق در خون را پیدا خواهید کرد. بارید جسد را شناسایی می‌کند، جسد سنان، همان کشیش گم شده است.

راهزنان را بکشید: به کمپ نزدیک محل بروید و همه راهزنان را از بین ببرید. روش کشتن دشمنان کاملا به سبک بازیتان بستگی دارد ولی پیشنهاد ما مخفی کاری است. بعد از کشتن دشمنان، نامه‌ای را از یکی از اجساد بدست می‌آورید (Kill order) که دستور کشتن Flann است. یکی از راهزنان قرار بود خود را به عنوان یک کشیش درآورد و در طول مراسم به پادشاه ایرلند حمله کند.

مرحله Flann over Ireland

گنج نزدیک: حال که اینجا هستید می‌توانید یکی از گنج‌های این منطقه که در عکس بالا نیز مشخص است را پیدا کنید. همینطور چندین صندوق معمولی نیز در اینجا وجود دارد. حتما آنها را نیز خالی کنید تا لوت‌های عادی، مخصوصا آیتم Fabric بدست بیاورید. گنج در زیر آب است، در نزدیکی صندوق طوری به زیر آب بروید تا به صندوق خود را برسانید. پشت آن محل تخته‌های چوبی وجود دارد تخته‌ها را با شمشیر از بین ببرید و در زیر آب صندوق را خالی کنید تا یک Nickel Ingot بدست بیاورید. (از سمت پشتی پله‌ها به داخل آب بپرید تا در مسیر درست صندوق قرار گیرید.)

مرحله Flann over Ireland

به سیارا گزارش دهید: به پیش سیارا برگردید و نامه را به او نشان دهید. پس از مراسم، این ماموریت به پایان می‌رسد و شما 3400 XP به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد.

مرحله A Show of Character

با Flann ملاقات کنید: به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Flann صحبت کنید. در حین گفتگو با او متوجه می‌شوید که شخصی در حین مراسم به صومعه حمله کرده و کتاب بسیار ارزشمندی را به سرقت برده است. از شما خواسته می‌شود که کتاب را پیدا کرده و برگردانید.

مرحله A Show of Character

کتاب را پیدا کنید: کمپ دشمن در نقشه مشخص نخواهد شد، بنابراین برای اینکه کار را کمی برای شما راحت کنیم، مکان را در تصویر بالا مشخص کرده‌ایم. وارد کمپ شوید و به سبک بازی خودتان دشمنان را از بین ببرید. پیشنهاد مخفی کاری است چراکه خیلی سریع می‌توانید کمپ را از دشمنان پاکسازی کنید و به سراغ سه علامتی که در کمپ مشخص شده است بروید. یکی از علامت‌ها نامه‌ای داخل ساختمانی روی میز است، آن را بخوانید. در سمت شرقی وارد محلی می‌شوید که چندین دشمن در حال گشت زنی هستند آنها را بکشید و بعد وارد ساختمانی که با علامت فیروز‌ه‌ای مشخص شده است بشوید.

مرحله A Show of Character

در داخل ساختمان، با تورستاین که دستور بارید را نادیده گرفته و ایرلند را ترک نکرده ملاقات خواهید کرد. از گفتگوی خود با مرد، متوجه خواهید شد که تورستاین کتاب را به فردی در مقبره‌های بیونه فروخته است. (مکان مقبره روی نقشه مشخص می‌شود)

مرحله A Show of Character

گنج‌های درون کمپ: درون این کمپ دو گنج و کلی صندوق معمولی پیدا خواهید کرد. (بسیاری از صندوق‌های معمولی داخل ساختمان‌ها و برخی زیر آب قرار دارند) داخل ساختمانی در شمال کمپ یک صندوق پیدا خواهید کرد که داخلش آیتم Celtic Bracers قرار دارد. در سمت شرقی کمپ نیز وارد ساختمانی می‌شوید که یک دیوار سنگی در آنجاست، ابتدا سنگ قابل حمل را به وسط اتاق بیاورید و سقف چوبی سفید را از بین ببرید و بعد از طریق آن خود را به طبقه بالایی برسانید. در آنجا از طریق پنجره می‌توانید به کوزه قرمز پشت دیوار سنگی تیر بزنید تا دیوار تخریب شود. (مانند عکس بالا) در آخر از صندوق یک Nickel Ingot بدست می‌آورید.

 مرحله فرعی Trade: Giving Your word

 مرحله فرعی Trade: Giving Your word

حال که در این کمپ هستید می‌توانید آیتم لازم برای کامل کردن این ماموریت را نیز از اینجا پیدا کنید. این آیتم در سمت شرقی نقشه در اتاقی در بالا قرار دارد که درونش چند صندوق معمولی نیز وجود دارد. ابتدا از طریق یکی از پنجره‌ها دیوار سست چوبی را با شلیک از بین ببرید. به پشت پنجره‌ای که دیوار چوبی بود بروید و از آنجا به کوزه شلیک کنید تا دیوار سنگی از بین برود حال به پشت ساختمان بروید و چفت در را با تیر از بین ببرید و وارد ساختمان شوید. علاوه بر دو صندوق معمولی درون یکی از صندوق‌ها آیتم Deed to the Lisdurrow Trade Post را پیدا خواهید کرد. با کمک این آیتم به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید و Trade Post این منطقه را بازسازی کنید. (بعد از پاکسازی و کشتن دشمنان) (بازسازی Trade Postها کمک می‌کند Clothes بیشتری بدست بیاورید تا آیتم‌های اضافی زیادی از تجارت با Azar بدست بیاورید.)

ادامه‌ی مرحله A Show of Character

برای ادامه ماموریت به مکان مشخص شده در نقشه بروید، در بالای محیط روی تپه دشمنان زیادی وجود دارند می‌توانید برای خالی کردن صندوق‌های معمولی آنها را با روش بازیتان شکست دهید. بعد از خالی کردن صندوق‌ها و شکست دادن دشمنان یک کوزه قرمز آتشین در کنار چادرها پیدا خواهید کرد. به پایین محل بروید تا به غاری مسدود شده با یک دیوار سنگی برسید با کوزه آتشین دیوار سنگی را از بین ببرید و داخل غار یا مقبره شوید.

مرحله A Show of Character

همینطور به داخل بروید و از سمت راست پایین بروید و دشمنان را شکست دهید و صندوق‌های معمولی را خالی کنید. در اینجا کلیدی که روی میز قرار دارد را بردارید. در پایین پله‌ها یک جعبه قابل حمل است آن را تکان دهد و از شکاف پشت آن داخل شوید. جلوتر به اتاقی خواهید رسید که به یک در ختم می‌شود و دوتا از دشمنان از آن محافظت می‌کنند. آنها را شکست دهید و با استفاده از کلیدی که قبلاً به دست آورده‌اید در را باز کنید و کتاب را از روی جعبه‌ها بردارید. در همین جا به پایین پله‌ها بروید و از طریق شکاف سمت چپ روی دیوار داخل شوید تا از صندوق آیتم Druidic Armor را بدست بیاورید.

مرحله A Show of Character

 در آخر به پیش Flann بازگردید و کتاب را تحویل دهید. پس از مکالمه (تاثیرگذار نیستند)، ماموریت Show of Character به پایان می‌رسد و شما 3400 XP به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد.

مرحله War Efforts

مرحله A Show of Character

با سیارا صحبت کنید: از مکالمه خود با Ciara، متوجه خواهید شد که باید چندین کار کوچک برای حاکمان منطقه انجام دهید. در مقابل، آنها قول دادند که سربازان خود را برای تقویت ارتش Flann بفرستند. (دیالوگ‌های این بخش تاثیرگذار نیستند)

از پادشاهان حمایت کنید: به علامت قفس کبوتر نزدیک شوید و درخواست‌های پادشاهان را بررسی و بپذیرید. برای رفتن به مرحله بعدی باید سه درخواست کوچک انجام دهید. (این درخواست‌ها کاملا تصادفی هستند اما توضیح کوتاهی در مورد کلیت آنها خواهیم داد.)

توجه داشته باشید که درخواست‌ها می‌توانند ماهیت متفاوتی داشته باشند، اما معمولاً مربوط به از بین بردن راهزنان یا سرقت موارد خاص هستند. اگر با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها (که پایین هر وظیفه اصلی ذکر شده) موفق به انجام درخواست‌ها شوید، پاداش شما دو برابر خواهد شد.

مرحله A Show of Character

مثلا در یکی از ماموریت‌ها با نام Take it out در یکی از کمپ‌های دشمن بدون اینکه شناسایی شوید (Undetected) و یا حتی شخص خاصی را بکشید (Unessential) باید یک آیتم را بدزدید. برای اینکار فقط کافی است مخفیانه به پشت آن فرد خاص بروید و وقتی دکمه Space ظاهر شد آن را فشار دهید تا آیتم را بدزدید. از کمپ فاصله بگیرید تا ماموریت تمام شود. در ماموریت دیگر که Smith them down نام دارد باید بدون شناسایی و بدون اینکه آسیبی ببینید باید تعدادی از دشمنان را بکشید. این ماموریت سبک مخفیانه بازی شما را محک می‌زند. هر چند می‌توانید بیخیال دستورالعمل‌هایی پایینی شوید و درخواست اصلی را سریع انجام بدهید ولی جایزه کمی بدست می‌آورید و پاداشتان دو برابر نمی‌شود. با انجام سه درخواستِ این چنینی این ماموریت اصلی به پایان می‌رسد. (باز می‌توانید به پیش قفس کبوتر بروید و درخواست‌های بیشتری را کامل کنید تا آیتم‌های اضافی بدست بیاورید.)

مرحله Gathering Strength

مرحله Gathering Strength

در منطقه Knockfree با Flann صحبت کنید. با پایان صحبت‌ها ماموریت Gathering Strength نیز به پایان می‌رسد و شما 1700 XP به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد.

گنج‌های مخفی منطقه Meath

این منطقه پانزده آیتم مخفی دارد. پنج تای آنها را در مراحل بالا بدست می‌آورید. توضیحات ده تای باقی مانده در پایین آورده شده است.

گنج‌های مخفی منطقه Meath

1. به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. درون کلبه یک صندوق وجود دارد که درش قفل است. با کلاغ اطراف را بگردید تا روی درختی در پشت کلبه کلید را بیابید. به بالای درخت بروید و کلید را بردارید و با آن صندوق را باز کنید تا یک Tungsten Ingot بدست بیاورید.

گنج‌های مخفی منطقه Meath

2. به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا دو گنج در اینجا پیدا کنید. در اینجا با فشار J یک حمله گروهی ترتیب دهید. صندوق بزرگ را با کمک افرادتان باز کنید تا مقداری Trade Post Supplies بدست بیاورید. (برای ارتقای Trade Postهایتان ضروری است) در اینجا همچنین با کشتن و لوت کردن یکی از دشمنان طلایی یک Nickel Ingot بدست می‌آورید.

گنج‌های مخفی منطقه Meath

3. به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید، در اینجا باید با فشار J یک حمله گروهی ترتیب دهید. چهار صندوق حاوی Trade Post Supplies وجود دارد و همچنین یک Book of knowlege نیز در این مکان وجود دارد که توانایی Vikingr Salute را برایتان آزاد می‌کند. برای رسیدن به کتاب به پشت اتاقی که کتاب در آنجا قرار دارد بروید و از پنجره به چفت در شلیک کنید تا باز شود و بعد بتوانید به کتاب دسترسی پیدا کنید. (صندوق‌های معمولی این منطقه را نیز خالی کنید تا آيتم‌های اضافی مورد نیاز را بدست بیاورید.) (توانایی واقعا خوبی برای استفاده در درجات سختی بالای بازی است و دشمنان را چند ثانیه‌ای گیج می‌کند)

گنج‌های مخفی منطقه Meath

4. به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. در اینجا صندوق‌های معمولی زیادی وجود دارد ولی صندوق اصلی پشت دیواری سنگی وجود دارد. با شلیک به کوزه قرمز پشت دیوار سنگی از طریق پنجره دیوار را تخریب کنید و وارد شوید و از صندوق Tungsten Ingot را بردارید.

مرحله فرعی Trade: Dyed in the Wool

مرحله فرعی Trade: Dyed in the Wool

دقیقا در همان جایی که در شماره چهارم صندوق را خالی کردید یک اسکلت می‌بینید. لوت اسکلت یعنی Deed to Drumlish Trade Post را بردارید تا این ماموریت فرعی را بدست بیاورید. به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید در آنجا تمام گرگ‌های درون و اطراف Trade Post را از بین ببرید و بعد با کمک آیتمی که برداشتید این مکان را احیا کنید. (بازسازی Trade Postها کمک می‌کند Clothes بیشتری بدست بیاورید تا آیتم‌های اضافی زیادی از تجارت با Azar بدست بیاورید.)

روش بدست آوردن آخرین آیتم‌ این منطقه را در آپدیت بعدی اضافه خواهیم کرد.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است