راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Plucking the Quill

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Plucking the Quill

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی Plucking the Quill

به صومعه بروید (که اول بازی به آنجا رفتید) تا دمو آغاز شود و با کینگ آلفرد صحبت کنید. (دیالوگ‌ها تاثیری ندارند) داروغه می­گوید که Quill بچه­‌ها را وادار به جنگیدن کرده است. شما به میان مردم می­روید تا اطلاعات بیشتری جمع‌­آوری کنید. در صومعه توسط دختری متوقف می­شوید و آن دختر درباره شاه آلفرد می­پرسد. اگر به او نقره یا گردنبندی با نشان درخت روی آن را به او ندهید او شما را نفرین می­کند و دور می­‌شود. (گزینه دوم) او را تعقیب کنید. در انتها به گروهی از بچه‌­ها برمی­خورید. یکی از آنها سیبی را دزدیده و توسط سربازی مواخذه می‌شود. سرباز را بکشید و با کودک صحبت کنید.  کمی جلوتر کودکانی را می‌یابید که می­خواهند کاهی را آتش بزنند کمی نزدیک آنها شوید تا دمو آغاز شود.

حال به سمت علامت مشخص شده در لنگرگاه بروید و با همان دختربچه صحبت کنید. (نزدیک پل است) دو نفر مزاحمتان می­شوند اگر کاریزمای شما بالای 4 باشد می­توانید آنها را بترسانید و گرنه یا باید به آنها پول بدهید یا با خشونت آنها را بکشید! بعد از اینکه از شر سربازان راحت شدید با دختر صحبت کنید. این دختر و دوستانش به شما درباره Quill و دارودسته­‌ا‌ش اطلاعات مفیدی می‌دهند. Quill درون فاظلاب ماوا دارد و در ورودی به مخفیگاهش نزدیک رودخانه قرار دارد. به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید.

از پله‌ها پایین بروید و در ورودی را با کلیدی که از پسربچه گرفتید باز کنید. در پایین مانع را کنار بزنید و از شکاف دیوار وارد بخش بعدی شوید. در این منطقه بچه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید با آنها صحبت کنید به سمت چپ بروید و از سوراخ انتهای این بخش به سمت دیگر بروید. درون این سیاه­چاله­‌ها با سربازان زیادی روبرو می­شوید که باید آنها را از پا درآورید که این به روش بازی شما بستگی دارد. مسیر را ادامه دهید و دشمنان را بکشید تا به یک اتاق خالی در پایین برسید. به پایین آب بپرید تا دمو آغاز شود.

ماموریت اصلی Plucking the Quill

در انتها با Aelwyn روبرو می‌شوید. او یکی از افرادی است که برای Ancient Order کار می­کند. سپس سربازان Elite بر سرتان خراب می­شوند و Quill نیز شما را با Crossbow هدف قرار می­دهد که بهتر است وارد در شوید و از پله‌ها بالا رفته و او را تعقیب کنید. تعداد سربازان طلایی زیاد است و بهتر است به سراغ هدف اصلی بروید. او فرار می‌کند و دشمنان طلایی نیز جلوی راهتان سد می‌شوند آنها را جاخالی دهید و به سمت هدف بروید.

ماموریت اصلی Plucking the Quill

اگر زیاد معطل کنید. (مثل من!) او به یک ویلا پناه می‌برد. در اینجا یک زره نیز می‌توانید پیدا کنید. (نقشه بالا) Aelwyn اطراف ویلا پرسه می‌زد از بالا روی سر او بپرید و او را با یک ضرب بکشید. (با اینکار ماموریت تمام می‌شود.) بعد دیگر دشمنان را بکشید و وارد ویلا شوید.

ماموریت اصلی Plucking the Quill

در سمت چپ بسته است به پشت ویلا بروید و از پنجره‌‌ی میله‌ای به چفت در بزنید و آن را باز کنید. (عکس بالا) وارد اتاق شوید و از صندوق آیتم‌های معمولی  را بردارید. داخل ساختمان شوید در آنجا از طریق دیوار چوبی وسط به طبقه بالا بروید و در چوبی را بشکنید. در آنجا نقشه گنج را Collect کنید. جعبه متحرک را کنار بکشید و از طریق پنجره باز به چفت در آنطرف شلیک کنید. حال به سمت دیگر بروید و در صندوقی که در اتاق است آیتم Thegn’s Cloak را بردارید.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است