راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت On Borrowed Time

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت On Borrowed Time

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی On Borrowed Time

بلافاصله بعد از ماموریت Old Friends با Vili در پایین قلعه صحبت کنید و بعد سوار اسب شوید و همراه او به سمت Stoneburgh بروید. در آنجا با Trygve صحبت می‌­کنید که می­گوید دیر آمدید و Pictsها به دهکده حمله کرده‌­اند و آن را به آتش کشیدند. به دهکده رفته و به دنبال بازماندگان باشید. اکثر آنها در کلبه‌­ها و ساختمان­هایی که در حال سوختن است گیر افتاده­‌ا‌ند. اگر در ورودی ساختمان با آتش مسدود شده بود به دنبال راه دیگری باشید. (معمولا از طریق دیوارهای کناری بالا و سقف می‌توانید وارد محل‌ها شوید) بازماندگان را یا بر روی پشت خود بگذارید و یا ورودی بیرون رفتن آنها را باز کنید تا از محل آتش­‌سوزی خارج شوند. یا نزدیک آنها E بزنید و Revive را بزنید تا سرپا شوند. بدین ترتیب تولبار سمت چپ بالا پر می‌شود. 

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت On Borrowed Time

در این محل یک Tungsten Ingot وجود دارد که در عکس بالا می‌توانید آن را بیابید. این محل یک قلعه بزرگ است. از بالای آن داخل شوید و از شکافی که روی کنار دیوار کنار داربست است وارد شوید و از صندوق آیتم را بردارید. درون همین اتاق نیز دو نفر را می‌توانید نجات دهید فقط در مسدود را باز کنید تا خارج شوند. (همینطور دو صندوق معمولی نیز درون این دهکده قرار دارد.)

بعد از پر شدن تولبار به پیش Vili بروید. به او کمک شما احتیاج دارد، به او کمک کنید تا مانع را کنار بزند. (نزدیکش E بزنید.) داخل شوید و زن را حمل کنید و به بیرون ببرید و در محل مشخص شده قرار دهید تا دمو شروع شود. بعد از دمو به سمت آبشاری که در شمال غربی قرار دارد بروید. Vili درون غاری مخفی در پشت آبشار است و در کنار آتش مشغول آواز خواندن است. با او صحبت کنید و درباره نظرات و عقایدش درباره پدرش آگاهی یابید. در همین حین یکی از جاسوسان سر می­رسد و می­گوید که Hamming در بستر مرگ قرار دارد.  سوار اسب شوید و به سمت محل مشخص شده بروید وقتی وارد مقر شدید و به بستر Hamming رفتید دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو به پیش Trygve بروید و با او صحبت کنید. او پشت دیوارهای Snotingham و در محلی به نام Odin’s Rest قرار دارد. او درباره Jarl شدن Vili صحبت می­کند. بعد از صحبت‌ها ماموریت تمام می‌شود.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است