راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : مراحل اصلی منطقه Isle of Skye

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : مراحل منطقه Isle of Skye

برای دسترسی به این بخش ابتدا باید حداقل ورژن 1.4 بازی را داشته باشید و دوم اینکه پایگاه شما در منطقه Ravensthorpe باید لول چهار باشد و همچنین مرحله A Wise friend را نیز انجام داده باشید. بعد از انجام تمام کارهای ذکر شده ماموریت A Disorted Dream باز می‌شود.

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی A Disorted Dream

ماموریت اصلی A Disorted Dream

از منو این ماموریت را انتخاب کنید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و با Edyt که در کنار چادری نشسته است صحبت کنید. در آخر صحبت‌ها گزینه اول را بزنید تا به جزیره اسرارآمیز سفر کنید. بعد از دموی کوتاه شما وارد جزیره می‌شوید و ماموریت اول به پایان می‌رسد.

ماموریت اصلی Tossing and turning

ماموریت اصلی Tossing and turning

 بعد از ورود به جزیره به محل مشخص شده در نقشه بروید، در طول مسیر می‌توانید با رفتن به محل‌هایی که با علامت پرنده مشخص است نقشه را برای خود باز کنید. در محل با زنی که در کنار گاری ایستاده است صحبت کنید. با صحبت با زن، محل دیگری روی نقشه ظاهر می‌شود، با اسب به سمت آن بتازید. وقتی به محل مشخص شده کمی نزدیک شوید دموی بعدی آغاز می‌شود. در حین دمو به شکل عجیبی یکی از شخصیت‌های اصلی نسخه قبلی اساسین کرید را ملاقات می‌کنید!

ماموریت اصلی Tossing and turning

بعد از دمو و صحبت‌ها که تاثیر آنچنانی در بازی ندارند. باید به دنبال علامت طلسمی که در این منطقه وجود دارد بگردید. از پله‌ها بالا بروید و روی در Force Open را بزنید تا وارد ساختمان شوید. دکمه V را فشار دهید تا محل طلسم را پیدا کنید. طلسم در زیر ساختمان قرار دارد اما ورودی رفتن به زیرزمین مسدود است، برای باز کردن مسیرِ مسدود شده به گیره بالای لوستر شلیک کنید تا روی مسیر بیفتد و آن را باز کند. (عکس بالا)

ماموریت اصلی Tossing and turning

وارد سوراخ شوید و از پله‌ها پایین بروید تا به اتاق زیرین برسید. در اتاق یک جعبه قابل حمل وجود دارد، آن را به کنار بزنید، به اتاق پشت آن بروید ولی مراقب تله‌ها باشید وقتی در وسط محیط هستید بلافاصله به سرعت به سمت دیگر بروید تا آسیب نبینید. کوزه قرمز آتشین را بردارید و دوباره به اتاق قبلی برگردید. با استفاده از کوزه آتشین درِ سنگی را نابود کنید و وارد اتاق شوید و طلسم را از بین ببرید. در همین اتاق چفت در بسته را از بین ببرید و وارد تونل شوید. همینطور مسیر غار مانند را به سمت جلو ادامه دهید تا به گروهی از دشمنان برسید. چگونگیِ کشتن دشمنان کاملاً به شما بستگی دارد می‌توانید به صورت مخفیانه آنها را بکشید یا با تبر و شمشیرتان آنها را مهمان کنید. بعد از کشتن دشمنان می‌توانید دمو را ملاحظه کنید. بعد از دمو این ماموریت به پایان می‌رسد. (دیالوگ‌ها به جز توضیحات اضافه در مورد داستان تاثیر دیگری ندارند)

ماموریت اصلی Night and Day

به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید‌ و با کاساندرا صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها با انتخاب گزینه‌ی let’s go ماموریت را ادامه دهید. سوار اسب شوید و به دنبال کاساندرا حرکت کنید. همینطور مسیر را به سمت جلو و به دنبال او حرکت کنید تا به محل باستانی برسید. به پیش سنگ بروید و آن را بررسی کنید. حال زمان آن رسیده که معمای این محیط را حل کنید. برای حل معمای سنگ‌ها باید شکلی که در تصویر می‌بینید را روی سنگ‌ها مشاهده کنید.

ماموریت اصلی Night and Day

ابتدا V را فشار دهید تا علائمی روی سنگ‌ها ظاهر شود. حال دقیقاً مسیر را ادامه بدهید و به پشت سنگ‌ها بروید‌. در آنجا یک جعبه قابل حمل مشاهده می‌کنید و چند جعبه سفید که می‌توانید آنها را بشکنید. جعبه‌های سفید را بشکنید و جعبه قابل حمل را به سمت جلو و بعد راست بکشید (عکس بالا)، در آنجا به بالای جعبه بروید و به سنگ‌ها نگاه کنید تا علامت را مشاهده کرده و معما حل شود. بعد از حل کردن معما به پیش کاساندرا بروید و با او صحبت کنید.

ماموریت اصلی Night and Day

بعد از پایان صحبت‌ها، سوار اسب شوید و به دنبال کاساندرا حرکت کنید. جلوتر او از اسب پیاده می‌شود، از اسبتان پایین بیایید و به دنبال او پیاده حرکت کنید. به دنبال او وارد غار شوید و همینطور مسیر را ادامه دهید تا به انتهای غار برسید. بعد از صحبت‌های کوتاه کاساندرا روی دایره وسط اتاق بایستید تا این بخش از غار تغییر شکل دهد، بلافاصله تعداد زیادی از دشمنان سر می‌رسند. اگر مثل ما در آخرین درجه سختی بازی می‌کنید کار بسیار سختی در پیش دارید چون که یکی دو ضربه کارتان را خواهد ساخت. مخصوصاً دشمن ویژه این بخش که skull crusher نام دارد، مراقب پرتاب تبرهای پشت سر هم او باشید. به موقع جاخالی دهید و به موقع ضربه بزنید تا دشمنان را یکی بعد از دیگری از بین ببرد. بعد از کشتن تمام دشمنان دمو را مشاهده کنید تا این ماموریت به پایان برسد. (انتخاب دیالوگ‌ها هیچ تاثیری در داستان نمی‌گذارد پس با خیال راحت هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید.)

ماموریت اصلی Counting Sheep 

روی نقشه ۵ علامت وجود دارد. که یکی یکی به هر کدام از آنها سر می‌زنیم تا آیتمی که آنجا پنهان شده است (Shard) را برداریم.

ماموریت اصلی Counting Sheep 

قطعه اول Shard: به سمت محل مشخص شده در نقشه بالا که نزدیک‌ترین علامت است بروید. در اینجا تعدادی دشمن در حال گشت زنی هستند، پیشنهاد می‌کنیم به شکلی مخفیانه دشمنان را از پیش رو بردارید.

کارهای فرعی: ۱. در برج سمت چپ روستا، در بالا با شلیک به چوب سفید سستی که در سقف وجود دارد می‌توانید راه خود را باز کنید. در بالا یک صندوق وجود دارد که می‌توانید درون آن یک سری آیتم supplies پیدا کنید. (ضروری برای ارتقای کمپ) ۲. در سمت راست روستا نیز می‌توانید درون یک ساختمان پشت الوارها از صندوق مقداری آیتم supplies بدست بیاورید. ۳. در سمت جنوب شرقی روستا نیز یک چاه وجود دارد، درب چوبی آن را نابود کنید و به درون چاه بروید تا یک صندوق دیگر پیدا کنید.

ماموریت اصلی Counting Sheep 

بعد از کشتن دشمنان و خالی کردن صندوق‌ها در وسط روستا می‌توانید یک تونل پیدا کنید که یک مرد درون آن دیده می‌شود،به آرامی وارد غار شوید و کار مرد را بسازید. قطعه مثلثی شکل را که روی قبر وجود دارد را بردارید تا این بخش کامل شود.

ماموریت اصلی Counting Sheep 

قطعه دوم Shard: به محل مشخص شدن در نقشه بالا بروید تا قطعه دوم را پیدا کنیم. اینجا غاری است که تعدادی مار در انتظارارتان است. اگر تیر به اندازه کافی دارید مارها را با تیرکمان از بین ببرید و نامه را مطالعه کنید. از غار بیرون بیایید و به سمت منطقه Inverarish در پایین نقشه حرکت کنید. (نگاهی به نقشه بیندازید) راه بهتر اینکه V را فشار دهید تا مسیر درست با دایره‌های فیروزه‌ای مشخص شود.

ماموریت اصلی Counting Sheep 

به دو خانه می‌رسید که درون خانه سمت راست می‌توانید مقداری آیتم پیدا کنید. پشت خانه نیز یک صندوق معمولی وجود دارد. درِ خانه سمت چپی بسته است به پشت خانه بروید و صندوق متحرک را تکان دهید. از درون پنجره‌ای که مشخص است به چفت پشت در شلیک کنید تا آن را باز کنید.  همینطور کلیدی را در کنار مرد مرده‌ی درون چاه پیدا خواهید کرد. وارد خانه شوید و صندوق‌های معمولی را خالی کنید. بعد نامه بعدی را مطالعه کنید.

ماموریت اصلی Counting Sheep 

به بیرون خانه بیایید و باز V را فشار دهید تا دایره‌های فیروزه جدیدی ظاهر شوند. (رد پا) دایره‌ها را دنبال کنید و به سمت جلو پیش بروید. در انتها به محلی می‌رسید که دو خرس وحشی در آنجا پرسه می‌زنند. در بالاترین درجه سختی کشتن آنها به شکل رودررو کمی سخت است، چرا که هر دوی آنها ۶۰ لول از شما بالاتر هستند و با یکی دو ضرب کشته خواهید شد. پس بهتر است حمله اول را به شکلی غافلگیر کننده و از راه دور انجام دهید. بعد قدرتی‌هایتان را روی یکی از آنها خالی کنید تا سریع کشته شود. حال کشتن تکی آنها فکر نکنم مشکلی برایتان بوجود بیاورد. بعد از کشتن هر دو خرس، به بالای محیط نگاه کنید تا مسیر حرکت خود را متوجه شوید. ابتدا با شلیک به چفت قرمز رنگ سنگ‌ها را به پایین بیاندازید تا مسیرتان باز شود. از برج سمت راست بالا بروید و با کمک تخته‌ها خود را به سمت هدف برسانید و قطعه را بردارید.

ماموریت اصلی Counting Sheep 

قطعه سوم Shard: در محل مشخص شده در نقشه بالا قطعه بعدی را پیدا خواهیم کرد. اینجا کمپی پر از دشمنان مختلف است و البته یک آیتم مخصوص نیز درون این کمپ وجود دارد. برای باز کردن این صندوق به یک کلید احتیاج دارید، کلید در دست یکی از قدرتمندترین افراد درون این کمپ است. همان جلوی کمپ می‌توانید او را به سرعت پیدا کنید. به نقاط ضعف او که زانوها و دست‌هایی از شلیک کنید تا سریع بتوانید این دشمن را شکست دهید و کلید را بدست بیاورید. حال به سمت محل مشخص شده و همینطور محل صندوق پیشروی کنید و دشمن اطراف خانه را سلاخی کنید. از درون صندوق نیزه Spear of leonidas را بردارید و نامه‌ی روی میز را بخوانید. حال محل دیگر روی نقشه ظاهر می‌شود به شکل مخفیانه به آن سمت حرکت کنید، اگر کمی گیج شدید و وقتی به محل رسیدید دقیقاً نتوانستید قطعه را پیدا کنید بدانید که اشتباه می‌گردید. به درون آب بروید و بعد زیرآبی به سمت محل فیروزه‌ای شنا کنید قطعه را به راحتی پیدا خواهید کرد و یک صندوق معمولی نیز در آن نزدیکی وجود دارد.

ماموریت اصلی Counting Sheep 

قطعه چهارم Shard: به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا قطعه بعدی را پیدا کنیم. این منطقه به شدت توسط دشمنان محافظت شده است. دشمنان را با روش خودتان از بین ببرید. در این قسمت شما می‌توانید یک نقشه گنج را نیز پیدا کنید. مقدار زیادی سنگ در بالای محل نقشه وجود دارد به چفت سنگ‌ها شلیک کنید تا سنگ‌ها سقوط کنند و بتوانید به نقشه دسترسی پیدا کنید. (نقشه با علامت سفید مشخص است) درون چاه سمت چپ جایی که نقشه گنج را پیدا می‌کنید نیز یک صندوق معمولی وجود دارد. اگه کمی با دقت این محیط را بگردید یک تونل پیدا خواهید کرد که یک درب سنگی درونش قرار دارد. (پرچم‌های قرمز در اطراف تونل قرار دارد) به پیش همان جایی که نقشه گنج را پیدا کردید بروید و در بالای پله‌ها کوزه آتشین را بردارید. با کوزه به سراغ درب سنگی بروید و آن را از بین ببرید. از روی قبر قطعه بعدی را بردارید.

ماموریت اصلی Counting Sheep 

محل گنج

می‌توانید نقشه گنج را درون کیفتان مشاهده کنید. (که از بالا بدست آوردید) محل دقیق گنج در نقشه بالا مشخص شده است. درون علفزار و داخل قایق شکسته می‌توانید گنج را بردارید. یک تتو و یک مدل بادبان جدید به دست می‌آورید.

ماموریت اصلی Counting Sheep 

قطعه پنجم Shard: به آخرین محل مشخص شده در روی نقشه بروید تا قطعه آخر را نیز پیدا کنیم. وقتی به محل برسید یک جنازه سر بریده پیدا خواهید کرد که کلیدی کنار آن قرار دارد. کلید را بردارید، یک آبشار در آن نزدیکی پیدا خواهید کرد به آن سمت بروید و در پشتش یک قبر پیدا خواهید کرد. قبر را بررسی کنید، یک زن به ناگاه در کنار جسد مرد ظاهر می‌شود. به پیش زن بروید و با او صحبت کنید. سه راه پیش روی شماست، اولی خرید قطعه با قیمت ۵۰۰ سکه است. دومی مبارزه با زن و گرگ‌هایش و شکست دادن آنهاست. سومی اگر به اندازه کافی charisma داشته باشید (یعنی به اندازه کافی Flyting کرده باشید) می‌توانید زن را با صحبت قانع کنید و هیچ خونریزی انجام ندهید. انتخاب با شماست اما سومی بهترین گزینه است. در هر صورت با این انتخاب آخرین قطعه را نیز به دست می‌آورید و ماموریت به پایان می‌رسد.

مرحله اصلی What dreams may come

بعد از پیدا کردن هر ۵ قطعه این ماموریت را به دست می‌آورید، به محل مشخص شده در نقشه بروید و هر ۵ قطعه را در محل خود قرار دهید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو وارد دربی که باز شده است شوید و به سمت جلو پیش بروید. جلوتر باید با پرش خود را به سمت دیگر غار برسانید. جلوتر به محلی می‌رسید که باید به درون آب شیرجه بزنید. به سمت دیگر سنگ‌های تیز بروید و به سطح آب برگردید و به خشکی بروید از پله‌ها بالا بروید. در بالا به محلی می‌رسید که تعدادی از دشمنان حضور دارند. ابتدا تمام دشمنان این محل را با روش خودتان از بین ببرید. می‌توانید مخفیانه این کار را انجام دهید و یا به دل دشمنان بزنید تا همه آنها را قلع و قم کنید. بعد از کشتن دشمنان دموی کوتاهی را می‌بینید و بعد باید دشمنان بیشتری را از بین ببرید. بعد از کشتن دشمنان کمی صبر کنید تا کاساندرا مکانیزم را به کار بیندازد.

ابتدا به سمت مکانیزم بالای پله‌ها بروید، شما می‌توانید آن را به راحتی تکان دهید. آن را جابجا کنید به طوری که نور به سمت مکانیزم روبرویتان بازتاب کند. به سمت مکانیزم روبرو بروید و نور را به سمت دایره سمت راست درب بتابانید. در صورتی که درست این کار را انجام دهید نوری طلایی به آسمان می‌رود.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : مراحل منطقه Isle of Skye

حال به سمت مکانیزم راست در اصلی بروید و مانند عکس بالا آن را به مکانیزم پایینی بتابانید. به پایین بروید و مکانیزم را بچرخانید و بازتاب را روی دایره سمت چپ در اصلی بتابانید تا نوری طلایی به آسمان برود. با این کار در باز می‌شود. همینطور به جلو بروید و با کاساندرا صحبت کنید تا اینکه، دمو آغاز شود. در آخر به سمت آرتیفکت بروید تا دموی بعدی آغاز شود. در حین صحبت‌ها می‌توانید دو دیالوگ  انتخاب کنید که بهتر است گزینه اول را برگزینید، ولی در کل هیچ تفاوتی در بازی ایجاد نمی‌کند و ماموریت بعد از پایان صحبت‌ها به پایان می‌رسد.

مرحله اصلی One last sleepless Night

به محل مشخص شده در نقشه بروید تا آخرین ماموریت این منطقه را انجام دهیم. به پیش کاسانرا که در نقشه مشخص شده است بروید و گزینه اول را انتخاب کنید تا جشن آغاز شود. گزینه‌ها تاثیری ندارند پس هر کدوم را که خواستید انتخاب کنید فقط کمی دیالوگ‌ها تغییر می‌کند. در حین جشن می‌توانید فعالیت‌های فرعی مختلفی را انجام دهید. این فعالیت‌ها تاثیر در بازی ندارند و فقط برای سرگرمی شما قرار گرفته‌اند. ابتدا کمی نوشیدنی بنوشید برد و باختش فرقی نمی‌کند و بعد با کاساندرا صحبت کنید. بعد flyting بازی کنید، باز برد و باختش فرقی نمی‌کند ولی گزینه‌های صحیح به ترتیب گزینه یک، دو و سه هستند. در آخر نیز با مرد مشت زنی کنید. برد و باختش فرقی نمی‌کند در آخر به سمت لیوان بروید تا دمو آغاز شود و ماموریت به پایان برسد. بعد از این، ماموریت‌های اصلی این منطقه به طور کامل به پایان می‌رسد.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است