راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Great Scattered Army

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Great Scattered Army

راهنمای کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت The Great Scattered Army

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Great Scattered Army

در Alliance Map منطقه Grantebridgescire را انتخاب کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید. حال به محل مشخص شده در نقشه بروید. در آنجا V را بزنید و بعد به سمت محل فیروزه‌ای رنگ بروید. در آنجا در عکس بالا می‌توانید مرد را پیدا کنید. با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها (تاثیری در داستان ندارند) سوار کشتی‌تان شوید و به سمت محل مشخص شده حرکت کنید. دشمنان را در منطقه بکشید و بعد زندانیانی که در اینجا هستند را آزاد کنید. بعد مسیر که با جنازه مشخص شده را ادامه دهید تا به یک روستا برسید. وقتی وارد روستا شدید دمویی شروع می‌شود. بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

ماموریت Orphans of the Fens

ماموریت Orphans of the Fens

به محل مشخص شده در نقشه که در بالای برج است بروید و محل مشخص شده را آتش بزنید. حال سه منطقه در نقشه مشخص می‌شود.

از نزدیک‌ترین آنها که نزدیکی Lowlands Camp شروع می‌کنیم. دشمنان را بکشید و به سمت مرکز محلی که مشخص شده حرکت کنید. اول به سراغ آرچرها بروید و بعد سپردارها را بکشید. در مرکز این بخش زندانیان را آزاد کنید. حال به سراغ محلی بعدی بروید. آنطرف آب دشمنان خانه‌ای را محاصره کردند. دشمنان را بکشید. در اینجا یک نگهبان طلایی است که اول به پاشنه پایش تیر بزنید و با R کارش را بسازید. بعد از کشتن دشمنان به سراغ خانه بروید. بعد از صحبت‌ها به سراغ آخرین علامت بروید. در اینجا تعداد زیادی گرگ وجود دارد همه آنها را بکشید. بسیار مراقب باشید از Alt برای جاخالی استفاده کنید و به موقع ضربه بزنید. بعد از کشتن گرگ‌ها به بالای برج بروید و مرد را احیا کنید.

بعد از این علامت دیگری روی نقشه مشخص می‌شود، به آنجا بروید تا دمو(دیالوگ‌ها تاثیری ندارند) شروع شود. بعد از دمو، ماموریت تمام شده است.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است