راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Settling Down

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Settling Down و  The Alliance Map

راهنمای کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Settling Down

به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و با Gunnar صحبت کنید. بعد از صحبت سوار قایقتان شوید. حال باید برای بدست آوردن مواد اولیه و تجهیزات به دهکده‌های اطراف یورش ببرید و آن مکان‌ها را تصرف کنید. برای ساخت ساختمان‌های مختلفی که باید بسازید به مواد اولیه احتیاج دارید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Settling Down

اول به سمت دهکده Alcester Monastery بروید وقتی نزدیک دهکده بودید Raid روی صفحه ظاهر می‌شود حال E را فشار دهید تا به این دهکده حمله کنید. در این مکان یک نیروی طلایی وجود دارد که نقطه ضعف آن پایش است باید به آنجا شلیک کنید تا زمین‌گیر شود و او را بکشید. اول دشمنان تیرانداز را بکشید و بعد به سراغ شمشیر زنها بروید. در مواجهه با سپردارها از ضربات سنگین(شیفت+ کلیک چپ) استفاده کنید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Settling Down 1

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Settling Down

لوت های اصلی در ساختمان‌هایی که در عکس‌های بالا مشخص است قرار دارند به آنجا حمله کنید تا صندوق اصلی را پیدا کرده و باز کنید. اول دشمنان محافظ صندوق را بکشید و بعد صندوق را با کمک یارهایتان باز کنید. برای ورود به ساختمان اول از در پشتی به زور وارد شوید. برای ورود به ساختمان دوم پنجره پشت ساختمان یا در جلویی یا کناری را تخریب کنید و وارد شوید و صندوق را با کمک یارهایتان باز کنید. دو صندوق کوچک دیگر نیز در اینجا وجود دارند که یکی در زیرزمین و دیگری در ساختمان است.

بعد از برداشتن لوت‌ها بقیه دشمنان را نیز بکشید و به کشتی برگردید و به محل مشخص شده خود را برسانید. به اندازه کافی لوت برای ساخت و ساز بدست آوردید. وقتی به محل رسیدید جلوی تابلو Interact بزنید و Blacksmith را بسازید. در آخر با Sigurd صحبت کنید حال بخش‌های مختلف اتاقتان را بررسی کنید(در اتاقتان می‌توانید بخوابید(برای پر کردن خونتان) یا نامه‌هایی که دریافت می‌کنید را بخوانید که برخی منجر به دریافت ماموریت‌های جدید می‌شود.) بعد Sigurd را در محل مشخص شده ملاقات کنید، بعد از صحبت‌ها ماموریت تمام می‌شود.

ماموریت The Alliance Map

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Randvi صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها گزینه اول را انتخاب کنید تا نقشه Alliance را ببینید. در نقشه می‌توانید بین دو بخش از سرزمین انگلستان برای شروع ماموریت خود انتخاب داشته باشید. بخش اول Ledecestrescire و بخش دوم Grantebridgescire است. هرکدام سری ماموریت‌های متفاوتی را برایتان رقم می‌زنند و داستان متفاوتی را پیش پایتان قرار می‌دهند و با انجام ماموریتها یک جایزه خاص نیز در انتها بدست می‌آورید. اصلا نگران نباشید می‌توانید هر دو را تجربه کنید و هر دو جایزه را بدست بیاورید و چیزی را نیز از دست نخواهید داد، فقط مسئله کدام یک را زودتر شروع کردن است. برای این راهنمایی ما Grantebridgescire را انتخاب می‌کنیم ولی باز انتخاب با شماست و راهنمای هر ماموریت نیز در صفحه اصلی راهنمایی آورده شده است. بعد از این انتخاب ماموریت تمام شده است.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است