سری ماموریت ساخت طناب نابود نشدنی در Assassins Creed Valhalla

سری ماموریت برای ساخت طناب نابود نشدنی در Assassins Creed Valhalla

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی Forging a Bond

به محض اینکه وارد آهنگری Ivaldi شدید Builder را آنجا در حال صحبت با ایوالدی می­بینید. از ایوالدی بخواهید برایتان یک زنجیر بسازد ولی او در مقابل می­گوید که زنجیر به درد نمی­خورد و طناب بهتر است ولی مجانی آن را به شما نمی­دهد. شما دو انتخاب دارید:

  1. My Gratitude: در قبال کار ایوالدی به او احترام و مهمانوازی خود را اعطا می­‌کنید که ایوالدی قانع نمی­شود، پس به او می­گویید که می­تواند هر وقت دلش خواست بین آزگارد و سرزمین خودش رفت و آمد کند. (در آخر او ناراحت می‌شود)
  2. Your Freedom: آزادی­‌اش را به او اعطا کنید و قرارداد او را ملقا کنید. (در آخر او خوشحال می‌شود)

برای ساخت این طناب ایوالدی به چهار آیتم نیاز دارد دو تای آنها را خودش دارد و دوتای دیگر را باید از طریق کشف رمز معماهایی که برایتان می­گوید بدست آورید. دو ماموریت A Feline ‘s Footfall و Taking Root را ابتدا باید انجام دهید و بعد به سراغ ادامه این ماموریت می‌رویم.

ماموریت اصلی Taking Root

ماموریت اصلی Taking Root

به بالای کوهی که در عکس بالا مشخص است بروید. در آنجا به پایین و در میان کاه‌های پایین‌تر کوه بپرید. از کاه‌ها بیرون بیایید.

ماموریت اصلی Taking Root

در جلوی کاه‌ها یک شیء خاص پیدا می‌کنید. با فشار T مشعل را در بیاورید و به درون کاه‌های نزدیک شیء بیندازید.

ماموریت اصلی Taking Root

صبر کنید کاه‌های دور Root خاکستر شود بعد آن را بردارید و مانند عکس بالا آن را به درون برکه آبی که در زیر است بیندازید. به درون آب بپرید و Root را از درون آب بردارید تا این ماموریت به پایان برسد. 

ماموریت اصلی Taking Root

پشت همین محلی که در درون آب پریدید یک غار وجود دارد داخل غار شوید در اینجا می‌توانیم یک Tear Stone بدست بیاوریم. SunStone را بچرخانید و انعکاسش را به سمت دستگاهی که در سمت چپ مشخص است بیندازید. حال به سمت همان دستگاه بروید و از آنجا انعکاس را به سمت محلی که در عکس بالا مشخص است بیندازید. باز به محلی که انعکاس نهایی را انداختید بروید در آنجا نیز دستگاه را بچرخانید و روی دستگاه نهایی انعکاس را بیندازید. حال به درون آب شیرجه بزنید و به سمت صندوق که در زیر آب بروید و Tear Stone را بردارید.

ماموریت A Feline ‘s Footfall

ماموریت A Feline 's Footfall

به محلی که در نقشه بالا مشخص شده است بروید. در آنجا باید به دنبال یک گربه جادویی بگردیم.

ماموریت A Feline 's Footfall

وقتی از پله‌ها بالا رفتید و به دروازه نزدیک بودید در محلی که در عکس بالا مشخص است می‌توانید گربه را پیدا کنید. بعد از اینکه گربه را پیدا کردید باید خود را به آن برسانید. وقتی خود را به گربه رساندید آن غیب می‌شود و در جای دیگری کمی پایین‌تر ظاهر می‌شود. V را فشار دهید تا محل دقیق آن را بفهمید بعد به آن سمت بروید. همینطور گربه را دنبال کنید. مجسمه غیب می‌شود و کمی جلوتر ظاهر می‌شود. همین طور جلو بروید تا به تناب برسید وقتی مجسمه غیب شد با کمک تناب به سمت دیگر بروید. همینطور در بالای ستون‌ها گربه را دنبال کنید تا به محلی برسید که باید از بالا به درون کاهی بپرید به درون کاه بپرید تا Cat’s Footfall را بدست بیاورید. این ماموریت نیز به پایان می‌رسد.

ادامه ماموریت اصلی Forging a Bond

بعد از بدست آوردن هر دو آیتم طبق راهنمای بالا به پیش محل مشخص شده در نقشه بروید و با آهنگر صحبت کنید. سپس Freyja وارد صحنه می‌شود و نگران است زیرا Builder ساخت برج را تمام کرده است و دیر یا زود باید به عقد او درآید.

ماموریت اصلی Forging a Bond

در پاسخ به نگرانی­های او سه پاسخ دارید: (تاثیرگذار نیستند ولی گزینه اول بهترین است.)

  1. I Value My Queen: اتهامات را منکر می‌­شوید و به او بگویید که سرنوشت ملکه برایتان مهم است. حقیقت را درباره قدرت­های خارق­‌العاده Builder می­گویید.
  2. No Need for Concern: نباید درباره شب عروسی نگران باشد زیرا Builder جان سالم بدر نخواهد برد. Freyja تهدید می­کند که Havi را اخته می­کند و او را به عقد Builder در می­آورد!
  3. There Will Be No Marriage:  فریجا از این پاسخ عصبانی می­شود و شما را وادار به عذرخواهی می­کند.

در نهایت Freyja می­گوید که وقتی همه چیز تمام شد باید Havi بر علیه Loki اقدام کند زیرا همه چیز زیر سر اوست. (بعد از صحبت‌ها ماموریت تمام می‌شود.)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است