راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت‌های فرعی منطقه Vinland

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت‌های فرعی منطقه Vinland

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت‌های فرعی منطقه Vinland

ماموریت Flight of Fancy

ماموریت Flight of Fancy

همانطور که در تصویر بالا می­بینید به مکان مشخص شده بروید. زنی را می­بینید که بروی صخره ایستاده است و برای حیوانش که روی زمین است ناراحت است. بوقلمون به پایین افتاده و گیر کرده است. حال دو راه دارید که این ماموریت را پایان دهید: 1. بوقلمون را بکشید! 2. صبر کنید تا حیوان حمله کند و شما را تعقیب کند و موجود را به نزد صاحبش در بالا برسانید. (بهتر است موجود را نکشید.)

ماموریت فرعی Breaking Teeth, Not Hearts

ماموریت فرعی Breaking Teeth, Not Hearts

به محلی که در تصویر بالا مشاهده می­کنید بروید. مردی را ملاقات می­کنید که می­خواهد حیوانی وحشی را بکشد. (ابتدا باید ماموریت Flight of Fancy (ماموریت فرعی قبلی) را انجام داده باشید وگرنه او تکان نمی‌خورد) به دنبال Warriorها بروید و به آنها کمک کنید که حیوان را بکشند. اگر تجهیزات مناسب ندارید پس خیلی حواستان جمع باشد و به موقع Dodge کنید که آسیب زیادی نبینید. بعد از کشتن حیوان ماموریت تمام می‌شود.

ماموریت فرعی A Dead Man’s Tale

ماموریت فرعی A Dead Man’s Tale

به مکانی در بالا مشاهده می­‌کنید بروید. در این مکان جسد یه مرد را می­یابید. کنار جسدش یک یادداست قرار دارد که آخرین لحظات قبل از مرگش را توصیف کرده است. در انتها خواسته است که بقایای جسدش را به Nyhofn ببرید. (دایره زرد در بالا) جسد را کول کنید و تا Nyhofn  ببرید. بعد از آنکه به محل تعیین شده رسیدید، خواهر مرد را مشاهده می­کنید و بعد از حرف زدن با او ماموریت با موفقیت به اتمام می­رسد. (در همین منطقه بالای برجک یک صندوق معمولی است آن را خالی کنید.)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است