راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Gutted Lamb

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Gutted Lamb

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی The Gutted Lamb

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Gutted Lamb

به مکان مشخص شده در نقشه بروید. از صحبت­های Cynon متوجه می­‌شوید که مودران Tewdwer را به جنگل Aelfwood برده است. وقتی به Aelfwood رسیدید با گروه­های جداگانه دشمن روبرو خواهید شد با روش بازیتان آنها را از پیش رو بردارید. پیشنهاد می‌شود در اینجا مخفیانه پیش بروید. به نقشه بالا نگاه کنید سه آیتم در این محل وجود دارد. یک زره، یک کتاب و یک Ingot که هریک را توضیح می‌دهیم. همینطور صندوق‌های معمولی نیز درون این بخش قرار دارند. Book of Knowledge در زیر زمین قرار دارد. وقتی وارد شدید پشت پرچم سیاه خالی است وارد اتاق شوید و از آنجا کتاب را بردارید تا توانایی Feign Death ارتقا پیدا کند.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Gutted Lamb

زره درون اتاقی است که در ورودی‌اش قفل است به بالای آن محیط بروید تا مردی که کلید دارد را پیدا کنید. (عکس بالا) بعد از بدست آوردن کلید در را باز کنید و از صندوق آیتم Thegn’s Breeches را بردارید.

حال به دهانه غار بزرگ بروید مرد طلایی را بکشید تا Tungsten Ingot را بدست بیاورید. درون غار جعبه را کنار بزنید تا به قسمت دیگر غار دسترسی پیدا کنید. به جایی می­رسید که زیر پایتان مه‌ای سمی قرار دارد (می‌توانید با آتش سم را از بین ببرید.) برای اینکه آسیب نبینید بهتر است که بر روی نوک تخته سنگ­ها حرکت کنید تا مسموم نشوید. (در همین محل یک صندوق معمولی وجود دارد) خودتان را به انتهای دیگر غار برسانید و از شکاف به سمت دیگر بروید. بخش دیگر توسط راهزن‌ها نگهبانی می­‌شود. اگر دوست دارید همه را بکشید ولی می­توانید بدون خونریزی از آنها بگذرید. همینطور به سمت جلو بروید تا به آب برسید. مسیر را پیش بروید تا به محل مراسم برسید و دمو شروع شود.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Gutted Lamb

Modron آماده است که مراسم را انجام دهد ولی هنوز Tewdwer را قربانی نکرده است. Modron در استفاده از تیروکمان نخبه است و دقت تیراندازیش بسیار بالاست پس باید چابک باشید. اگر مهارت­های تیراندازی خود را افزایش داده باشید می­توانید از قدرتی تمرکز Nornir  استفاده کنید و او را به راحتی زمین­‌گیر کنید. نقطه ضعف­های Modron پای چپ و کمرش است. بهترین راه از راه دور شلیک کردن و از قدرتی‌های دورزن بهره بردن است. ولی اگر از محل بالا بروید و نزدیکش شوید ممکن است او را غافلگیر کرده و با شمشیر با او مبارزه کنید. در این صورت او یک نیزه آتشین در دست می‌گیرد و مبارزه را جذاب می‌کند. در آخر دو راه دارید یا او را بکشید و یا از جانش بگذرید. بهتر است او را نکشید چراکه دخترش شاهد مرگش خواهد بود اما در کل تاثیری در جریان داستان ندارد. (ماموریت تمام شده است.)

ماموریت اصلی Burning of a Wicker Man

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Gutted Lamb

بعد از ماموریت The Gutted Lamb این مرحله آغاز می‌شود به Glowecestre برگردید و با گونار ملاقات کنید. گونار تمایل دارد تا شما را در مراسم پیشرو همراهی کند و Wicker Man را قربانی کند. اگر از جان Cynon گذشته باشید قبل از مراسم با او صحبت می­کنید و در غیر اینصورت با Tewdwer صحبت خواهید کرد. در این بخش از بازی چهار پایان­بندی وجود دارد:

اگر Cynon و Modron را کشته باشید؛ Wicker Man را بدون قربانی انجام می­دهید و دختر Modron تحت مراقبت Tewdwer قرار می­گیرد.

اگر از جان Cynon و Modron بگذرید؛ Cynon خود را قربانی Wicker Man می­کند و Modron با او خداحافظی می­کند و دخترش نزد مادرش می­ماند.

اگر Cynon را بکشید و از جان Modron بگذرید؛ Wicker Man بدون قربانی می­ماند و Modron هم از دخترش نگهداری می­کند.

اگر Cynon را نجات دهید و Modron را بکشید؛ Cynon قربانی می­شود و دختر Modron تحت مراقبت Tewdwer قرار می­گیرد.

ماموریت تاثیر کلی بر روی داستان ندارد.

ماموریت Reporting on Glowecestrescire 

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Randvi صحبت کنید تا ماموریت به پایان برسد.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است