راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Fiery ambush و Ringing Cyne Belle

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Fiery ambush و Ringing Cyne Belle

راهنمای کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Fiery ambush

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Fiery ambush

به Eatun Barn که در عکس بالا مشخص است بروید و با Fulke که در آنجاست صحبت کنید. در اینجا سه انتخاب دارید 130 نقره بدهید. با مرد به روش خشونت آمیز رفتار کنید یا اگر بوسیله Flyting لول charisma خود را 2 کرده باشید گزینه سوم و بهترین گزینه را انتخاب کنید. انتخاب با شماست.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Fiery ambush

بعد از این انتخاب، اول چندین کوزه مشتعل شونده را در وسط جاده بگذارید و بعد به پیش Fulke بروید (از نبردبان سمت چپ بالا بروید تا او را ببینید) و پیش او کمین کنید چندین سرباز از او سر می‌رسند مراقب باشید و منتظر بمانید تا به محل کوزه‌ها برسند. بعد شروع به شلیک به کوزه‌های آتشعال زار و همینطور گاری کنید و تمام آنها را بکشید. (نابودی تمام گاری‌ها بخشی از ماموریت Chipping Away است.) بعد از کشتن تمام سربازها و نابودی تمام گاری‌ها به پیش Fulke رفته و با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها که تاثیری ندارند ماموریت تمام شده است.

ماموریت Ringing Cyne Belle

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Geadric صحبت کنید.

ماموریت Ringing Cyne Belle

برای دسترسی به Ingot این منطقه ابتدا به دو کلید احتیاج دارید کلید را در منطقه بالا پیدا خواهید کرد اول به بالا ساختمان بروید با کوزه محل سنگی را تخریب کنید و وارد شوید و کلید را بردارید. در اینجا یک صندوق نیز وجود دارد.

ماموریت Ringing Cyne Belle

کلید دوم را در عکس بالا پیدا خواهید کرد به بالا ستون بروید و کلید را بردارید.

ماموریت Ringing Cyne Belle

برای دسترسی به Ingot این منطقه از طریق راهی که در بالا مشخص شده است وارد شوید و مارها را بکشید و به صندوق دسترسی پیدا کنید.

ماموریت Ringing Cyne Belle

بعد از صحبت‌‌ با Geadric، محلی در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. از طریق عکس بالا به راحتی وارد قلعه شوید و دفاع قلعه را تضعیف کنید. می توانید منجلیق‌ها تخریب کنید یا کوزه‌های مشتعل شونده را از بین ببرید یا گاری‌های آذوقه را نابود کنید.

ماموریت Ringing Cyne Belle

V را فشار دهید تا محل دقیق بخش‌هایی که می‌توانید تخریب کنید مشخص شوند. به اندازه‌ای که تولبار پر شود در درون قلعه خرابکاری انجام دهید (با هوش مصنوعی بسیار ضعیف سربازان مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد!) بعد از پر شدن تولبار به پیش Geadric برگردید و با او صحبت کنید. این ماموریت تمام شده است. در حین صحبت‌ با او گزینه اول را انتخاب کنید تا یک ماموریت را قبل از ماموریت نهایی تکمیل کنیم.

ماموریت Chipping away

ماموریت Chipping away

در ماموریت‌های Fiery ambush (توضیحات در بالا) و Pilgrimage to St. Albanes و Ringing Cyne Belle (توضیحات در بالا) بخشی از این ماموریت را انجام داده‌اید. ابتدا به منطقه‌ای که با یک علامت گذاری شده بروید و در آنجا V را بزنید تا محل Fyrd را کمی جلوتر پیدا کنید با او صحبت کنید و بعد سربازانی که به آنها حمله می‌کنند را بکشید ابتدا آرچرها را بکشید و بعد به سراغ بقیه بروید. حال به علامت دوم بروید و در آنجا گاری‌های آذوقه را تخریب کنید تا تولبار به طور کامل پر شود. درون قلعه V را فشار دهید تا محل دقیق آنها مشخص شوند و تمام محل‌ها را نابود کنید. اگر هنوز تولبار پر نشده به مناطق مختلف نقشه بروید و با تخریب آذوقه، کشتن دشمنان طلایی و سربازان دشمن در کمپ‌های مختلف تولبار را پر کنید (وقتی به مناطق مختلف Oxenefordscire بروید محلهایی که برای انجام ماموریت است مشخص میشوند مثلا منطقه‌ای که در عکس بالا مشخص شده یکی از همین محل‌هاست که با نزدیک شدن به آن مشخص می‌شود.) و ماموریت را به پایان برسانید.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است